Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אי אפשר ללכלך על דני כמות הפעמים ששרפתי מזמנו בשביל לעשות לוגים עם הרכב היא מטורפת תמיד עם חיוך וברצון רב לעומת זאת כניראה שקיבלת קצת שטיפת מוח אצל מתחרה ישיר של דני וכבר עברתי ניסיון דומה .

מכבד את ea לא מכבד את הניסיון ללכלך על מתחרה ישיר.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
אי אפשר ללכלך על דני כמות הפעמים ששרפתי מזמנו בשביל לעשות לוגים עם הרכב היא מטורפת תמיד עם חיוך וברצון רב לעומת זאת כניראה שקיבלת קצת שטיפת מוח אצל מתחרה ישיר של דני וכבר עברתי ניסיון דומה .

מכבד את ea לא מכבד את הניסיון ללכלך על מתחרה ישיר.

 

 

עד כאן !

לא אתן שינסו להציג אותנו כעומדים מאחורי העניין כנסיון להשמיץ חברה אחרת.

הנה הסיפור מצידנו:

 

הרכב הנ"ל הגיע אלינו אתמול לתוכנה.

לצורך התקנת התוכנה נדרש פירוק המחשב מהרכב,פתיחתו ובניית מעגל אלק' בכדי לעקוף את הגנת הייצרן.

את ההליך הנ"ל אנו מבצעים על בסיס שבועי ומכירים את נוהל הפתיחה,הכלים הדרושים והזהירות הדרושה לבצע זאת.

מיד שפירקתי את המחשב מהרכב ,הבחנתי בשבר גדול בדופן המחשב , ובסימני עיקום במכסה האוטם את הלוח האלקטרוני.

מיד קראתי לבעל הרכב והסבתי את צומת ליבו לשברים שנגרמו למעטפת המחשב ולמכסה האטימה העקום,שאלתי אותו אם מישהו "התעסק " עם המחשב וזאת מבלי לדעת מי ולמה התעסקו עם המחשב הנ"ל !

מחובתי היה לידע את בעל הרכב על הנזק שנגרם למחשב -לפני שאני נוגע בו!

מכיוון שמחשב ניהול המנוע ממוקם בתא המנוע וחשוף למים ,אסור להשיבו למקומו ללא מריחת חומר אטימה חדש ,אחרת זמנו של המחשב קצוב! (ראו ערך מחשבי איביזה 2001-2001).

 

כעקרון ,פתיחת המחשב המדובר מצריכה זהירות ,כלים ונסיון ומחייבת אטימה בחומר ייעודי לאחר הצריבה.

בעל הרכב סיפר לי שקודם לכן ביקר בסדנא אחרת ,שם ניסו לפתוח את המחשב ללא הצלחה והשיבו את המחשב למקומו.

לבקשתו של בעל הרכב,פתחנו את המחשב,ביצענו עדכון תוכנה ,יישרנו ככל האפשר את מכסה האטימה ואטמנו את המחשב .

 

שמחנו לשרתך ליאל ושמחנו עוד יותר לראות את פרצופך המחייך שחזרת מנסיעת המבחן ונשמח לשרתך בעתיד.

תהנה וסע בדרכים טובות.

 

אי אנד איי אוטוספורט.

 

כך למשל ,נראה הליך השדרוג - פרוק מכסה האטימה וצריבת התוכנה:

10474454_668219306558732_8297415390192254868_n.jpg

10336671_668306749883321_5748557690395766706_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי E&A-AUTOSPORT
פורסם (נערך)

אני לא יודע איך הגענו להשמיץ את הסדנא השנייה שעזרה לי , אלי לא לכלך לא אמר מילים לא יפות ואפילו לא נכנס לפינות של מי זה , נטו עזר לי והוציא אותי מבסוט , אמרתי מה שקרה וישר השמצתם את הצד השני שיצא איתי בסדר , אז תצאו מהסרט שזה מתוכנן או משהו בסך הכול שיתפתי אותכם במשהו לא יודע מה נפלתם על e&a אם כבר מצידכם זה מרגיש כמו שטיפת מוח , יש פה בן אדם עם רכב שעבר יום שלם בטרטור מחמיא לסדנא ואיכשהו השמצתם אותה מה נסגר איתכם ! כל אחד מנסה לאכול את השני ...

לסופו של דבר דני יצא בסדר , אבל מי שקיבל עזר עבד והוציא אותי מבסוט זה אלי ואביחי !

עריכה אחרונה על ידי lieden

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
את האמת אחרי התגובות שנרשמו, וגם אם מסתכלים על הכותרת של השירשור שנפתחה בהשמצת עסק אחד ובהאדרת עסק אחר וכמובן אחרי שנשמעו שני הצדדים של הסיפור.

נראה יותר שמטרת השרשור הוא סוג של ניסיון בדרך עקיפה של סדנא אחת להשמיץ סדנא אחרת.

 

נראה לי שנסחפת יותר מדי ידידי.

 

פותח השרשור לא השמיץ את דני, הוא אמר שיצא מאוכזב וזה בסדר גמור, אין חברה שיש לה 100% לקוחות מרוצים ואם אכן יש כזאת- כנראה שזמנה קצוב כי היא עושה משהו לא בסדר.

אין לי שום היכרות עם פותח השרשור או אותו דני שממנו התאכזב אבל לטעמי ההתבטאות של פותח השרשור היתה לגיטימית ומכובדת בסה"כ וכן התגובה של דני היתה מכובדת והוכיחה שהוא לא רק בעל מקצוע- הוא גם נותן שירות, וזה לא משהו מקובל ואופייני בחברות כחול-לבן.

לא יודע מה רצתם לדחוף בפנים את E&A, לא השתמע מהדברים שהם נקטו עמדה כזו או אחרת ועל פניו עושה רושם שנהגו במקצועיות והוציאו לקוח מרוצה. (ומי שוותיק פה יודע שאני לא נמנע על קהל המעריצים ההדוק שלהם, יחד עם זאת מעריך את עבודתם).

 

יאללה, שחררו, לא צריך לעשות דרמה מכל לקוח שאמר "התאכזבתי מ-X ו-Y הוציא אותי מרוצה", הדלק גם ככה יקר, אין צורך לשפוך אותו פה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

איך יכול להיות שהרכב הוציא הרבה פחות ממה שהיצרן מצהיר?

קרה לי מקרה מוזר אחר: הייתה לי הונדה סיוויק שנת 2001, ובמכירה שלה הקונה לקח אותה לבדיקה והיא יצאה בבדיקה עם 129 כ"ס (110 לפי היצרן) זה הגיוני?


×
×
  • תוכן חדש...