Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"

בכל מקרה, צר לי שוב שזאת ההרגשה שקיבלת אצלי.



אצלנו השרות מעל הכל ואיך שלא יהיה אני לוקח אחרויות מלאה על האכזבה שלך.

לפנים משורת הדיו, אני מזמין אותך לבדיקת הספק חינם, כדי שתוכל לראות את התוצאה שקיבלת משדרוג התוכנה (למרות שלא עשית זאת אצלנו לבסוף), ותוכל להשוואת לבדיקה לפני."

 

את זה, לצערנו, לא רואים כל יום.

לא מכיר אותך דני, אבל כל הכבוד על לקיחת האחריות המלאה.

ההזמנה לבדיקה נוספת היא רק בונוס יפה.

כן ירבו.

"יאללה בירי".

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שוב מתחילת השרשור אמרתי שאני לא בא להשמיץ ללכלך או להרוס ותמיד הוספתי שקיבלתי המלצות ושאתה מקצוען ויכול להיות שזה חד פעמי , אבל גם עם המילים האלו בסופו של דבר זוהי סוג של השמצה וזו פרנסה של בן אדם וחבל לי , שלחתי למנהל הודעה שהשרשור ימחק , תודה רבה על ההצעה , מעריך את זה !

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

תעשה דיינו ותעדכן אותנו!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

לא נראה לי שצריך למחוק.

יש פה טענה לגיטימית מצד אחד, ובעל עסק שלקח אחריות מצד שני.

הלוואי וכל בעלי העסקים היו ככה.

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

חשוב לי בכל זאת להדגיש.

אני לא חושב שעשינו משהו לא בסדר בשום שלב.

 

אבל בלי קשר, הלקוח יצא מאוכזב ועל זה אנחנו לוקחים אחריות.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם
חשוב לי בכל זאת להדגיש.

אני לא חושב שעשינו משהו לא בסדר בשום שלב.

 

אבל בלי קשר, הלקוח יצא מאוכזב ועל זה אנחנו לוקחים אחריות.

[emoji106]

פורסם
שוב מתחילת השרשור אמרתי שאני לא בא להשמיץ ללכלך או להרוס ותמיד הוספתי שקיבלתי המלצות ושאתה מקצוען ויכול להיות שזה חד פעמי , אבל גם עם המילים האלו בסופו של דבר זוהי סוג של השמצה וזו פרנסה של בן אדם וחבל לי , שלחתי למנהל הודעה שהשרשור ימחק , תודה רבה על ההצעה , מעריך את זה !

 

דווקא השרשור הזה גורם לפרסום חיובי לבעל העסק שהתאכזבת ממנו לנוכח התגובות ההולמות שלו, והעובדה שהוא לא לקח כסף והחזיר את מה שנתת לו מרצונך.

הלואי וכל בתי העסק היו נוקטים בגישה שירותית כזאת.

פורסם

כל הכבוד לדני שלקח אחריות. בכל מקרה, אני אשמח לראות דיינו לאחר הצ'יפ.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
דווקא השרשור הזה גורם לפרסום חיובי לבעל העסק שהתאכזבת ממנו לנוכח התגובות ההולמות שלו, והעובדה שהוא לא לקח כסף והחזיר את מה שנתת לו מרצונך.

הלואי וכל בתי העסק היו נוקטים בגישה שירותית כזאת.

מסכים איתך לחלוטין.

alfa 156 2.5.

פורסם

את האמת אחרי התגובות שנרשמו, וגם אם מסתכלים על הכותרת של השירשור שנפתחה בהשמצת עסק אחד ובהאדרת עסק אחר וכמובן אחרי שנשמעו שני הצדדים של הסיפור.

נראה יותר שמטרת השרשור הוא סוג של ניסיון בדרך עקיפה של סדנא אחת להשמיץ סדנא אחרת.


×
×
  • תוכן חדש...