Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי איפה יושב החיישן הנ"ל?

ואיפה ניתן להשיג אחד כזה?

וכמה בערך עולה התענוג הזה?

אין כמו אלפא :)

פורסם

אם אתה מאיזור המרכז במיוחד פ"ת,גש לחבר הפורום ספי ושותפו יניב ממכון הגירים: "גירים אוטומטיים צומת סגולה".

בכלל הפתרון העדיף הוא לגשת למכוני גירים אוטומטיים לאבחון תקלות ו/או השגת חלקים לגירים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי איפה יושב החיישן הנ"ל?

ואיפה ניתן להשיג אחד כזה?

וכמה בערך עולה התענוג הזה?

כנראה שאתה יודע בדיוק מה אתה צריך כי החיישן הזה זה אחת התקלות הבודדות שיש לגיר הזה

שם לב אם התקלה קרתה אחרי שהוציאו מנוע מהרכב אז אולי הבעיה היא בקונקטור ולא בחיישן

חיישן כזה מקורי עולה קצת יותר מ 1200 שח

ממוקם על הגיר בחלק האחורי שלו מלעלה (לא להתבלבל עם החיישן מהירות הנוסף שנמצא על זנב של הגיר)

פורסם

אני מעריך כי מדובר בחיישן הנ"ל , לפי החומר שראיתי באתר אחר.

כמו כן לא הוצא מנוע ולא כלום.

יש מקום שממולץ להכניס את הרכב הזה? כי לא כל אחד ידע לטפל בגיר כזה.

כמו כן יכול להיות שמדובר גם במחשב גיר.

הייתי רוצה לגשת לבעל ידע בגיר הזה להבחנה מדוייקת.

אין כמו אלפא :)

פורסם

אני נוסע נסיעה של שעה פלוס לערך פתאום הרכב לא סוחב .

הטורים עולים והרכב לא מוצא את ההילוך לדעתי כאילו הצג אם אתה מעביר לטיפטרוניק תמיד יציג 6 למרות שאתה יכול גם לעמוד עם הרכב.

זה לא קורה תמיד. זה פתאום מופיע. ולדעתי מדובר בגיר ולא במנוע.

אין כמו אלפא :)

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?284755-%D7%91%D7%A0%D7%A1%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9B%D7%94-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-(%D7%90%D7%95-%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94-CVT)-%D7%9E%D7%90%D7%91%D7%93-%D7%9B%D7%95%D7%97-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%9F-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9E%D7%A8%D7%94

 

זה בערך מה שקורה אצלי. דן תודה על העזרה ברור שאכנס סתם רוצה לדעת כי הרכב הזה חדש אצלי.

אין כמו אלפא :)

×
×
  • תוכן חדש...