Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

יש לי dvd ברכב וניסתי להעביר קליפים או סרטים בדיסק או בusb על מנת לצפות ברכב וזה מראה לי שגיאה או שזה רק מראה לי את הוידאו בלי האודיו...

 

מה עושים?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הדרך היחידה שלך לראות סרטים עם פסקולים בסראונד היא דרך הדיוידי עצמו ורק בפורמט דיוידי.

אם הסראונד לא מעניין אותך, תוריד את הסרטים האלה עם פסקול סטראו.

בכדי לראות את הקידוד של הסרט תפתח עם vlc ותראה מאפייני קודק.

זה די מתסכל ומטופש שהיכולת לקרוא את הפורמטים האלה כן נמצאת במכשיר, אבל בגלל בעיות רישיון הם לא מאפשרים נגינה שלהם מביו אס בי...

פורסם

לא הבנתי... אין משהו פשוט כמו לעשות העתק הדבק לקובץ לתוך הusb ולראות אותו בdvd ברכב או פשוט להמיר את הקובץ לקובץ שכן אמור להיקלט במכשיר עם רזולוציה נכונה...?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אפשר להמיר,

לא אמרת איזה קבצים אתה מנסה לנגן?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נסה את התוכנה הזו:

handbrake.fr

לפי דעתי לא בטוח בכלל שהמכשיר שלך תומך בMP4,

אז תתחיל מזה שתמיר לAVI עם פסקול MP3 סטראו (לא דולבי ולא DTS).

אם זה לא הולך, תבדוק מה הקידוד של הוידאו עצמו ותעשה נסיונות עד שתמצא משהו שעובד... זה יכול לדרוש הרבה משחקים.

בתכלס בחוברת הפעלה של הדיוידי אמור להיות רשום מה נתמך ומה לא.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אולי מסע הניחושים הזה היה נמנע אם היה ידוע באיזה מכשיר מדובר (מספר דגם מלא).

 

Apparently not :p

פורסם

Lucky Guess...:loco:

 

בכל אופן, כל המכשירים הסיניים האלו לרוב מצהירים על יכולת לתמוך בMP4/MPEG4/DIVX בין אם זה מהDVD או מהUSB.

אז מצהירים...

 

אם כך, מצטרף להצעתו של ה"עפיפון שטס למאדים", לבחון קידוד מחדש (מעבר לתוכנה שהוצעה יש גם לדוגמה את הקונוורטר של Freemake), ולנסות לשנות גם את הרזולוציה כך שתתאים למסך.

×
×
  • תוכן חדש...