Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני מתעניין ברכב הנ"ל. הוא יחסית נדיר בשוק, והיום משהו פרסם אותו ביד2.

 

יד3, 128000 ק"מ, מטופל. טסט עד 10 2014. ללא תאונות.

 

מחירון יד2 26000

מחירון לוי יצחק 17000

 

הבחור דורש 25500 גמיש מעט...

 

מה עושים?

פורסם

מה אתה רוצה לעשות?

אתה חושב שהרכב שווה 25 אלף?

יש הרבה מאוד פוקוסים על הכביש וייקח זמן לבחור להבין שהוא צריך לרדת מהעץ.

יש פער ברור וקבוע בין המציאות ולבין התחושה של בעל הרכב שרוצה למכור.

אני בטוח שחצי שעה לאחר פרסום המודעה הוא קיבל הרבה מאוד פניות וכולן מסוחרים שהציעו לו 12-15 אלף בלבד.

תעשה את השיקול שלך כמה אתה מוכן להשקיע.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

 

הבחור דורש 25500 גמיש מעט...

 

"דורש" זה ההפך מגמיש. מישהו שדורש לא מראה גמישות בד"כ, וגם בשלב כזה או אחר נוטה להפעיל איומים וכח. תתרחק ממנו.

אתה לא חייב לו כלום ואין סיבה שידרוש ממך כסף. יש הרבה מוכרים בשוק שלא שייכים לעולם התחתון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
"דורש" זה ההפך מגמיש. מישהו שדורש לא מראה גמישות בד"כ, וגם בשלב כזה או אחר נוטה להפעיל איומים וכח. תתרחק ממנו.

אתה לא חייב לו כלום ואין סיבה שידרוש ממך כסף. יש הרבה מוכרים בשוק שלא שייכים לעולם התחתון.

 

razmel לקחת את זה רחוק.

 

דורש = מבקש... ככה הוא כתב במודעה ביד2. בטלפון אמר שגמיש מעט.

פורסם

שאלה ראשונה לפותח השירשור:

נניח ויש לך את הרכב, ואתה מציע אותו למכירה. לפי איזה מחירון תקבע את המחיר, הנמוך או הגבוה?

 

שאלות נוספות: אתה רוצה ספציפית את הדגם הזה?

האוטו המדובר נמצא במצב מצויין?

יש כרגע למכירה מכוניות דומות במחיר נמוך יותר ובאותו מצב?

 

 

אין?

פוקוס 2.0 ליטר הצ'בק דור ראשון זה לא רכב נפוץ.

לא בושה לשלם קצת מעל המחירון על רכב טוב, שמור ולא נפוץ.

 

 

אני מניח שבמשא ומתן עם המוכר אפשר יהיה להגע למחיר שיהיה בערך ממוצע בין שני המחירונים.

 

וכמובן מחירון זה רק המלצה. אף אחד לא חייב לקנות או למכור במחיר מחירון.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...