Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצלחתי לשבור את החיבור בין עצם הזרוע למפרק הכתף, ל-3 חלקים (ביד ימין, החזקה..), שבר שדורש ניתוח לקיבוע החלקים עם פלטת מתכת וברגים, כבר הייתי אצל מומחה כתף ונקבע לי תור לניתוח עוד יומיים (במסגרת ביטוח פרטי של העבודה).

אם מישהו עבר משהו דומה - אני אשמח לשמוע מה צפוי לי מבחינת החלמה וחזרה לפעילות, ומה ההשפעות ארוכות הטווח.

כמו כן נאמר לי שאחרי חצי שנה יש אפשרות להוציא את הברגים והפלטה, וזה גם תלוי בהחלטה שלי, מה בעד/נגד להוציא ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

עזוב, עדיף סיני מאשר חלק מפירוק.

 

ההחלמה יחסית מהירה וההחלטה אם להוציא או לא כבר תלויה בהרגשה שלך.

 

אתה עושה את זה בהרדמה כללית או מקומית?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תודה לכולם.

עושים את זה בהרדמה כללית + מקומית (מרדימים את היד ל-20 שעות כדי שלא ייכאב אחרי שאני מתעורר).

מה עלול לגרום לי לרצות לא להוציא את הברזלים ? רק העניין של 'עוד ניתוח' ? מה קורה אם זה נשאר ? יש כאבים לתמיד ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אאוצ'

החלמה מלאה ומהירה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

התהפכות בשטח עם RZR, הייתי במושב הנוסע והתהפכנו על הצד. תת היגוי בבלימה בסיבוב לתוך בולדר גדול שהיה בצד השביל..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שברתי את הכתף כשהייתי בתיכון. אצלי זה היה בצד שמאל. היה שבר אחד די גדול בחלק העליון של עצם הזרוע שהמשיך למעלה עד אמצע המפרק. אצלי לא היה גבס (כי אי אפשר) לא היה פלטינות או ברגים. היו לי חודשיים של החלמה על הספה של הסלון בבית בלי יכולת לזוז יותר מידי. לאחר החודשיים האלה התחלתי פיזיותרפיה למספר חודשים כדי לשקם את כל הזרוע והגב. אחרי הפיזיותרפיה אתה מרגיש שהזרוע שלך לא כמו פעם ולומדים להסתגל למצב החדש. עד היום היד שלי עקומה ואני לא יכול להצמיד אותה לגוף אבל מעבר לזה הכל עובד.

 

 

מאחל לך החלמה מלאה ומהירה.

פורסם
תודה לכולם.

עושים את זה בהרדמה כללית + מקומית (מרדימים את היד ל-20 שעות כדי שלא ייכאב אחרי שאני מתעורר).

מה עלול לגרום לי לרצות לא להוציא את הברזלים ? רק העניין של 'עוד ניתוח' ? מה קורה אם זה נשאר ? יש כאבים לתמיד ?

 

אישית מעדיף תמיד לעבור טיפולים בהרדמה מקומית או איזורית כי אני מעדיף לדעת מה קורה ולהיות שותף להחלטות (כבר התבייתתי על אורטופד שמוכן לעשות החלפת מפרק ירך בהרדמה אפידורלית. אני בינתיים דוחה את זה כמה שניתן אבל זה יגיע).

 

כאבים יהיו גם אם תוציא אותם כמו כל שבר מהסוג הזה אבל זה לא דבר בלתי נסבל או שמציק יותר מידי. יש אנשים שמפתחים בצקות וכאבים קשים ויש כאלה שהברזלים לא מפריעים להם. ההחלטה אם להוציא או לא תהיה בהתאם להרגשה הכללית שלך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...