Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה שלום רב.

 

לפני חודשיים בערך התחילו לי רעשים של תקתוקים שנשמעים בחלק האחורי של הרכב מהמוט מיצב.

בזמן בלימה הרכב כאילו מפמפם את הבלימה לפני עצירה מוחלטת בערך ב40 קמ״ ש הסיפור מתחיל... התקתוקים והבלימה.

הייתי במוסך הוא בדק את הרפידות והן חדשות. הוא ממליץ להחליף דסקיות ודיסקים ( חבר של המשפחה עושה לי בחינם)

הוא מאמין שהפימפום יפסיק אחרי ההחלפה.

הקטע שלרעש הוא לא רואה פיתרון. חשבתי על abs. למרות שהוא עבר בדיקה והוא תקין.

הרעש התחיל אחרי נסיעה קלה בשטח.

והבלימה לאט לאט יותר ויותר קשה...

זה קורה כאשר האוטו מתחיל להתחמם... שהוא קר בהתחלה הכול בסדר...

 

מה אתם חושבים ?

חייב עזרה משתגע מזה כבר...

תודה רבה מראש...

פורסם

רק בבלימה ולא בסיבובים אפילו חדים מאוד...

שמתי לב שהאגזוז קצת רועד בזמן נסיעה. נסיתי להזיז אותו והוא ממש רועד ויוצר רעש ממש דומה... יכול להיות נפל בורג או משהו ממנו ?

פורסם

הייתי הולך לבדוק אצל עוד מוסכניק לקבל עוד דעה, בעיות שקורות בבלימה ומתגברות כשהרכב מתחמם מעידות כנראה על בעיה במערכת הבלימה, בהחלט יכול להיות שהחלפת דיסקיות ודיסקים יפתרו את הבעיה אבל אם הבעיה קיימת במערכת הזאת המוסכניק חייב לעלות עליה - זה לא אמור להיות משהו ממש קשה או בלתי אפשרי.

פורסם

בדקתי אצל כמה מכונאים חלק אמרו דיסקיות ודיסק ואחד אמר ABS.

היום שאני ייסע אני יבדוק אם זה abs אני יוציא הפיוז שלו ואז אני יראה אם יש את הבעיה... אם ימשיך אני ייסע למוסך מורשה וניראה מה יהיה...

יש אפשרות שזה המוט מייצב אחורי ?

פורסם

אם קיים מוט מייצב אחורי מה שלא זכור לי בגטס אז צריך להביט גם על הגומיות שלו ייתכן והם קרועות לגמרי. לגבי מערכת הבלימה האחורית ייתכן שההתאמה בין סנדלי הבלימה לתופים עצמם לא טובה כי הם גמורים ומה שאתה שומע זה פשוט המגע הלא טוב בין הסנדלים לתופים וגם מרגיש את זה בבלימה עצמה.

×
×
  • תוכן חדש...