Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

פתחתי פה פוסט בעבר ולא צלח במיוחד - אני מאמין כי הייתי פחות ממוקד.

הרכב יהיה מיועד לנסיעה לעבודה וחזרה ובעתיד ללימודים.

לאחר בדיקה יותר מעמיקה אני נזקק לעזרתכם ואני אשמח לעזרה ככל האפשר.

הנסועה היומית שלי לכל הפחות היא 60 קילומטר, כאשר 50 מהם מתבצעות ב431 לא בשעות העומס אם זה משנה.

אני מחפש רכב ידני וחסכוני מבחנית הכל ככל האפשר (אחזקה, דלק).

סדר העדיפויות שלי הוא כזה:

1. בראש ובראשונה צריכת דלק, אני יורד מאופנוע שגומע 21-19 קילומטר לליטר, אני מקווה לכל הפחות 17+ קילומטר לליטר ברכב.

2. אמינות, אמינות יחד עם זאת משדרת יכולת כלכלית - שלא כל יום אצטרך לבקר במוסך ולשפוך כספים.

3. מבחינתי כח, נוחות, גודל וכו' וכו' וכו' לא פונקציה - מספיק לי שישייט על 120 בלי הרבה סבל וכאב ושישבור לי את הגב.

 

האפשרויות שלי הן:

I10, פיקנטו, C1, 107, MICRA ECO, אלטו.

למרות שהוצע לי בעבר אולי לשקול מכוניות בנפח יותר גדול כמו פונטו, אני אשמח לעזרתכם כאן בפישוט התמונה מה הכי משתלם.

שוב פעם אציין, לא איכפת לי מיתר הדברים, הרכב הזה אמור לשדר כמה שניתן כלכליות.

 

התקציב הוא 45 ולאחר מתיחה 50, אשמח לרכב משנתונים 2010 ומעלה, אבל אם יש אלטרנטיבה שאתם מציעים אני עם ראש פתוח.

המון תודה חבר'ה ומקווה למצוא כאן ישועה, אני בא מעולם האופנועים ושם אני בקיא פי כמה וכמה מעולם הרכבים, אז יש לי קצת פער...

עריכה אחרונה על ידי אדירכ

Seat Mii 3Doors

פורסם

אם רק חיסכון מעניין אותף מציע לך את הפיגו 107/C1 או את האלטו,הם נחשבות לחיסכוניות בסגמנט שלהם,מציע גם לבדוק את הפיאט פנדה שתהיה נוחה יותר ומאט מאובזרת יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם רק חיסכון מעניין אותף מציע לך את הפיגו 107/C1 או את האלטו,הם נחשבות לחיסכוניות בסגמנט שלהם,מציע גם לבדוק את הפיאט פנדה שתהיה נוחה יותר ומאט מאובזרת יותר.

האם הפיאט היא חסכונית באותה מידה כנגד שאר האופציות?

אני אשמח מאוד אם תוכל להרחיב איכשהו על הכלים.

המון תודה!

Seat Mii 3Doors

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כרגע הפיאט גם כן שיקול...

אני מתפזר לחלוטין לא יודע איזה רכב לרכוש ואני קרוב למכירת האופנוע שלי ואאלץ רכב במיידי, חבר'ה כל עזרה תעזור... גם המלצות בלי יותר מדי פירוט.

אני שוב אומר, רכב שמשדר כלכליות - במידה ויגיע מאובזר, נוח וכו' זה פלוס מבחינתי אבל בראש ובראשונה - כלכליות.

 

מעריך כל עזרה,

אדיר.

Seat Mii 3Doors

פורסם

לאחר קראת את מה שפרסמתי,מה הדברים שאתה מתבלבט?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לאחר קראת את מה שפרסמתי,מה הדברים שאתה מתבלבט?

הגעתי למסקנה שהצריכת דלק לא משמעותית בין הדגמים (גילוי נאות, ראיתי רק את ההשוואה [אני בעבודה אין מספיק זמן לקרוא הכל])

אבל בזכות הפנדה נפתחתי גם לאפשרות של פיאט פונטו איבו 1.4 ידנית, מה אתה אומר? האם מכיר את הרכב?

בתקציב שלי אוכל לרכוש שנת 2010-11 וההבנתי שהצריכה שלה היא סדר גודל 18+- לליטר.

Seat Mii 3Doors

פורסם

יותר באזור של -1/15 בערך,היא יותר גדולה,נוחות טובה יותר של המושבים,מרווחת יותר,היא שייכת לקטגורית הסופר מיני,גם כן אחזקה לא יקרה של חלפים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במתיחה קטנה תוכל לקנות אלטו ידנית חדשה לגמרי מהיבואן - שווה לבדוק.

 

אני אוסיף את הקליאו 1.2, היא חסכונית ומרווחת ומרגישה "יותר אוטו" מכל חבורת המיני. בתקציב שלך תוכל למצוא אחת מ-2011 ואפילו להישאר עם עודף.

יש משתמש בשם dorsht שמחזיק אחת כזאת כבר שנתיים אם אני זוכר נכון והוא מרוצה, תוכל להתייעץ איתו.

פורסם
יותר באזור של -1/15 בערך,היא יותר גדולה,נוחות טובה יותר של המושבים,מרווחת יותר,היא שייכת לקטגורית הסופר מיני,גם כן אחזקה לא יקרה של חלפים.

המליצו לי עליה בעבר כחסכונית כמעט כמו מיני, להוריד אותה מהפרק?

במתיחה קטנה תוכל לקנות אלטו ידנית חדשה לגמרי מהיבואן - שווה לבדוק.

 

אני אוסיף את הקליאו 1.2, היא חסכונית ומרווחת ומרגישה "יותר אוטו" מכל חבורת המיני. בתקציב שלך תוכל למצוא אחת מ-2011 ואפילו להישאר עם עודף.

יש משתמש בשם dorsht שמחזיק אחת כזאת כבר שנתיים אם אני זוכר נכון והוא מרוצה, תוכל להתייעץ איתו.

ברמת העקרון אני לא מעוניין להוציא חדשה, ירידת הערך תהיה דרסטית ומעדיף למצוא יד שניה ב10K פחות, את הקליאו תוכל לתת קצת פרטים על צריכת דלק? אבדוק אותה גם, תודה רבה!

Seat Mii 3Doors

פורסם

האיבו גם נחשבת לחסכונית אבל מאט פחות מהפנדה,השאלה מה אתה רוצה יותר חדש וחסכוני יותר או מרווח וחזק יותר.

הקליאו לפי מה שאותו בחור מדווח עושה כ 1/16.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תיכנס לקישור הזה, יש כאן נתונים מנסיעות מבחן של אוטו לגביי צריכת הדלק , ועושים שם השוואה עם שאר המכוניות מיני.

זה יוצא שהפיקנטו הכי חסכונית בקטגוריה, אז אם זה הפקטור שמשנה לך, תיקח את זה בחשבון.

בקשר לרכב חדש או יד שניה, לדעתי כל רכב שקונים הערך שלו יורד.... תבדוק קצת איזה רכב הערך נשאר פחות או יותר בlevel שהוא עוד הגיוני ולא מפסידים עליו כסף... אבא שלי תמיד היה אומר שרכב זאת ההשקעה הכי גרועה שיש בהיסטוריה, כי אתה קונה, ואז מוכר בהפסד.. אבל זה סיכון שכולנו לוקחים כנראה.

פורסם

הפיקנטו ממש לא הכי חסכונית בקטגוריה,מאוד מוזר הנתון שם,כדי לקבל כזאת צריכה ברכב מיני של 19.3 צריך לנסוע מאוד רגוע,קשה לי להאמין שככה בוצע המבחן שלהם,צמד יונדאי וקאיה נחשבים דווקא לפחות חסכונים,אתה מוזמן לחפש פה שירשורים מבעלי כזה רכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...