Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האיבו גם נחשבת לחסכונית אבל מאט פחות מהפנדה,השאלה מה אתה רוצה יותר חדש וחסכוני יותר או מרווח וחזק יותר.

הקליאו לפי מה שאותו בחור מדווח עושה כ 1/16.

תראה ברמת העקרון אם הצריכת דלק שלה היית דומה למיני (משהו כמו 1/19ׂׂ) וניח היא היית 1/18 זה לא היה שובר את הגב הכלכלי שלי והייתי מתפשר עבור איכות, חוזק וגודל... אבל מה שאתה מציג נראה שהיא פחות חסכונית מהן בהבדל סביר אבל גדול עבורי.

תיכנס לקישור הזה, יש כאן נתונים מנסיעות מבחן של אוטו לגביי צריכת הדלק , ועושים שם השוואה עם שאר המכוניות מיני.

זה יוצא שהפיקנטו הכי חסכונית בקטגוריה, אז אם זה הפקטור שמשנה לך, תיקח את זה בחשבון.

בקשר לרכב חדש או יד שניה, לדעתי כל רכב שקונים הערך שלו יורד.... תבדוק קצת איזה רכב הערך נשאר פחות או יותר בlevel שהוא עוד הגיוני ולא מפסידים עליו כסף... אבא שלי תמיד היה אומר שרכב זאת ההשקעה הכי גרועה שיש בהיסטוריה, כי אתה קונה, ואז מוכר בהפסד.. אבל זה סיכון שכולנו לוקחים כנראה.

בדקתי, יש מי שמערער עליך.. אני כבר לא יודע יאך לאכול את זה KML אומר אחרת והקשיור שאתה מציג אומר אחרת ובנוסף לזה גם FUELY אומר אחרת... לכן אני פונה לפורום להתייעץ עם אנשים בצורה אישית.

הפיקנטו ממש לא הכי חסכונית בקטגוריה,מאוד מוזר הנתון שם,כדי לקבל כזאת צריכה ברכב מיני של 19.3 צריך לנסוע מאוד רגוע,קשה לי להאמין שככה בוצע המבחן שלהם,צמד יונדאי וקאיה נחשבים דווקא לפחות חסכונים,אתה מוזמן לחפש פה שירשורים מבעלי כזה רכב.

 

חבר'ה אני ממש ממש אשמח אם מישהו יוכל להצביע לי על אחת המכונית ולומר - זו הכי חסכונית, זו השניה הכי חסכונית... אובד עצות :roll:

Seat Mii 3Doors

פורסם

בין המיני הכי חסכוניות אלו האלטו/פנדה/פיגו 107/C1/סיאט מיי אם נכנסת לתקציב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בין המיני הכי חסכוניות אלו האלטו/פנדה/פיגו 107/C1/סיאט מיי אם נכנסת לתקציב.

קיבלתי המון המון המלצות לגבי הECO MICRA

אבל אין סופר חסכונית מין כל אלה?

Seat Mii 3Doors

פורסם

המיקרה ידנית לפי מה שדיווחו פה באמת חסכונית,לא זוכר בדיוק כמה כמה אנשים פה דיווחו, תריץ עליה חיפוש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...