Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שפורסם בלוח מכירה, רציתי לשאול אם מישהו מכיר את הדגם והאם שווה לרכוש אותם???

ב350 ש"ח??

והאם הם איכותיים?, והאם טובים יותר מה MAGNAT 216?

 

אודה לכולכם על דעותיכם.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם
כפי שפורסם בלוח מכירה, רציתי לשאול אם מישהו מכיר את הדגם והאם שווה לרכוש אותם???

ב350 ש"ח??

והאם הם איכותיים?, והאם טובים יותר מה MAGNAT 216?

 

אודה לכולכם על דעותיכם.

אתה מדבר על משומש?

פורסם

סט מספק בהחלט!! והרבה יותר טוב מהמגנאט

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ADVANT

 

כן אני מדבר על משומש...בגלל זה המחיר כזה...אבל אני לא חושב שיש לכך שהוא משומש השפעה, אם אכן וכמובן הוא במצב תקין..

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

תודה לך על הלינק ואכן היתי שם אך לא מצאתי שם את הקומפוננטים הנ"ל.:(

אגב אם מישהו יודע אני אודה לו, יש לכם מושג מה גודל הרמקול באוטו שלי?????

רובר 200 מודל 99? הכוונה שלי כמובן לרמקולים הקדמיים פשוט רציתי לדעת אם הקומפוננטים יתאימו לי..

 

 

לא היה לי ניסיון איתם, מצטער. אני מציע לך ללכת ל

www.sounddomain.com

 

ולקרוא ביקורות.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

1. תפרק את הדלת לראות באיזה מידה מדובר, אני בספק אם תמצא מישהו עם כזו רובר כאן...

2. למחיר הנ"ל (אפילו שמשומש) זה נשמע כמו עסקה טובה, בעיקר אם המוצר כמובן תקין

לחלוטין.

 

גל

פורסם

אם זה אותו הקומפוננט כמו של אבי (DIABLO ,שנעדר כבר זמן מה:wink:) אז לפי דעתי הקומפוננט נשמע די יפה וגם נורא עוצמתי.

ד"א אם אני לא טועה אבי אמר בזמנו שחדשים עלו לו כ-900 שקל.

 

ג'ניה

:king:

פורסם

לחבר שלי היה רובר כזאת והיו מותקנים בה גם הקומפוננט האלו....

 

המידה בדלתות היא 6.5 אינץ

 

והרמקול נשמע טוב רק לפי דעתי הטוויטר שלו קצת צורם לאוזן אבל זה כבר טעם אישי....

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

תודה רבה לכולכם חברים, קניתי אותם, לגביי הטוייטרים יש כיוון בקרוס לטוויטרים ו3 מצבים ל0DB

 

-3DB או -6DB, אז אני אשים על -6DB

אני אבדוק את זה איך נשמע הכי טוב ואני אשים בצורה הכי טובה:), תודה לכולכם מראש, אגב אני הולך לחבר אותם בינתיים בלי מגבר, אני מקווה שיעבדו טוב...

 

שוב, תודה לכולם על חוות הדעת.

יש לי עכשיו בעיה חדשה, איך לחבר אותם אבל נראה כבר מה אני אעשה, ככל הנראה נלך למתקין שהתקין לי את שאר המערכת, אין לי כח לדחוף לבד את הקרוסים מאחורי הHU, ולהעביר כבלים לדלתות...נראה לי מסובך מדיי ולא שווה לבזבז על זה כשעתיים וחצי עבודה...(מינימום, אני מכיר את עצמי) עדיף לשלם איזה 50-80 ש"ח בעבור התקנה, ובנוסף אני אחליף את החוטים שיוצאים מהHU לחוטים עבים יותר, כמו שעשו לי לאחוריים.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אצל חבר שלי הרקיבו את הקרוסים בתוך הדלת.....

 

תבדוק את האפשרות הזאת שאתה הולך למתקין.....

 

תחדש ומקווה שתהנה מהם....

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

BASSSS

 

גם אצלי כרגע יש טוויטרים בתוך הדלת ואני אשים גם את החדשים שם:)

תודה רבה ...מקווה שאהנה מהסט גם ללא הגברה...(לבנתיים)

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

×
×
  • תוכן חדש...