Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן מורגש לפעמיים איבוד כוח , החלקה מכנית בעת יציאה מהמקום (אין לי מושג איך להסביר את זה כמו שצריך ) זאת לא החלקה של גלגלים אלא משהו מכני בפנים .

אשמח לדעת במה מדובר.

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם

לאחר בדיקת הנושא, הוחלף גוף סלילי ההצתה (באחד משומש שנאמר לי שהוא במצב טוב ) אך המנוע לא מפסיק לגמגם בעת יציאה מהמקום,בעת דרישת כוח במהירות סבירה (90-60 קמ"ש)

הוסבר לי שיש סיכוי שאולי המצתים ברכב עשו זמנם ..

האם זה נכון ?

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם

הדבר הראשון שמומלץ לבצע במצב שכזה הוא אכן להוציא את המצתים ולבדוק את מצבם אך יצאתי מנקודת הנחה שהם תקינים. זה בהחלט יכול לנבוע ממצתים שלא מתפקדים.

פורסם
הדבר הראשון שמומלץ לבצע במצב שכזה הוא אכן להוציא את המצתים ולבדוק את מצבם אך יצאתי מנקודת הנחה שהם תקינים. זה בהחלט יכול לנבוע ממצתים שלא מתפקדים.

 

איך הגעת למסקנה שהמצתים תקינים ?

במידה והמצתים אכן תקינים,מה הבדיקות שאני צריך לבצע הלאה ?

האם לקחת בחשבון בבדיקתי את מזרקי הדלק ?(הבנתי פשוט שפג'יו יש להם מחלה של המזרקי דלק.)

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם

הרכב בחצי שנה האחרונה שהוא אצלי מתוחזק טיפ טופ, עבר טיפול יישור קו בהתחלה כשאר רכשתי אותו ,לאחר מכן הספקתי לעשות לו כבר טיפול 10000 וטסט. לאחרונה התחילו בעיות של גמגום בעת דרישת כוח ואין לי שום פתרון שעולה על דעתי

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם

על פניו לא אמורה להיות בעיה במצתים אך בכל מיקרה שלוף אותם ובדוק אולי יש עליהם היצטברות של מישקעים כמ שהם המשפיעים על עבודתם התקינה. כמו כן בדוק חוטי ההצתה תראה שלא קיימת בריצת ניצוץ דרכם.

  • ספונסר פורום
פורסם

משמעות התקלה היא חוסר ניצוץ .סליל הצתה ומצתים צריך לפתור את הבעיה

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

×
×
  • תוכן חדש...