Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע איך הגעתי לת'רד הזה - אבל זה מעניין ורלוונטי.

 

האם ידוע לכם על מקום שבו ניתן להשיג הנחה קבוצתית על:

- ג'ק הידראולי (נגיד 100 ש"ח)

- 2 חמורים (נגיד 150 ש"ח)

- 2 רמפות (??)

 

אם אנו מצליחים להשיג רכיבים טובים (תו תקן, לא יוצרו בדירה של מישהו) ובמחיר שווה כמו 300-400 ש"ח, לדעתי תהיה פה הרבה הענות. לא כך?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

ג'ק הידראולי מוכרים בכל חנויות ה "עשה זאת בעצמך" רוזנפלד, ace, הום סנטר במחירים של כ 120 ש"ח ולפעמים במבצע ב 90 או 100.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

ניתן לקנות בוקים במחיר של 90-100 ש"ח ליחידה בשזר יש באזור חיפה ליד צומת וולקן או בקריון בקריות.

 

אני רכשתי שם 2 בוקים במחיר זול יותר (עבר זמן) ואני די מרוצה מהם הם חזקים ונוחוים לעבודה.

בד"כ כלל אני משתמש בג'ק הידראולי להרמת הרכב והורדתו על הבוקים הנ"ל.

 

אם אני זוכר נכון הבוקים הנ"ל מותאמים למשקל של עד 2 טון ליחידה.

 

אשמח לעזור.

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

פורסם

אין פה משחקים - לעבוד רק עם בוקים תקניים.

המחיר במקום שחנן ממליץ עליו הוא זול מאוד. 100 ש"ח לזוג מפתה אותי ללכת ולרכוש עוד זוג חוץ מזה שיש לי.

לא כדאי להתעסק עם כל מיני קומבינות של מסגרים/נגרים וכו', כל מה שאין לו תו תקן הוא סכנת חיים.

פעם כל מוסך היה מרתך לו לבד כאלו, והיו כבר מקרים של התמוטטויות שנגמרו רע מאוד. יצא לי לדבר עם בעל חנות כלים שהגיע לחקירת משטרה על זה שהוא מכר למוסך בוקים שהכין לו מסגר, שלא עברו בדיקות עומסים ושגרמו לעובד נכות ואובדן כושר עבודה כשאחד התפרק.

בוקים תקניים עברו בדיקה מדוייקת של המשקל שהם מורשים לשאת וכן בדיקות לרעידות וטלטולים (במידה ומניעים את הרכב כשהוא באויר זה חשוב מאוד) וכו'.

 

אל תשחקו עם זה. החיים שווים יותר ממאה ש"ח.

פורסם

בנוסף לבוקים ,ליתר בטחון אם כבר הורדתי גלגל אני מכניס גם אותו מתחת לאוטו ומוסיף עליו קרש

עבה

(עוד סיבה לרכוש ג'נטים רחבים)

.I'm a blocked user

פורסם
.

המחיר במקום שחנן ממליץ עליו הוא זול מאוד. 100 ש"ח לזוג מפתה אותי ללכת ולרכוש עוד זוג חוץ מזה שיש לי.

.

אכן 100 ש"ח לזוג הוא מחיר מפתה, אולם לצערי קיים רק בדמיונו של חנן.

בסיבוב הראשון של השרשור הזה התרשמתי מהמחיר הנמוך לאיכות הגבוהה, והתקשרתי לאדון ארז, שנשמע מאוד מופתע/מבולבל. הוא טען שיש לו אבל לא כאן...צריך להביא מהמחסן...אבל לא השבוע...חוץ מזה זה 100 ש"ח לאחד, ושאתקשר שוב. ולא, ביום שישי בכלל אי אפשר. התקשרתי שוב - נורא עסוק. קבענו בסוף מועד בו אבוא לקבל את הבוקים ופיניתי לי מקום בלו"ז לעבור דרכו לקחת אותם. תחושה רעה אמרה לי ברגע האחרון: "תתקשר אליו לוודא שהכל בסדר" התקשרתי. "אה...כן...נכון...קבענו, אבל הכלב שלי חולה ולא יצאתי מהבית היום".

בסוף קניתי מבוק אחר.

 

נמרוד

פורסם

שלום

 

קניתי זוג "בוקים" בטכנו-צינור ברח' יצחק שדה , מול הפרסי ( פרוחזאד) ב 150 ש"ח ( כולל מע"מ)

 

לידיעת המעונינים.

 

בהצלחה

יהודה

פורסם
אכן 100 ש"ח לזוג הוא מחיר מפתה, אולם לצערי קיים רק בדמיונו של חנן.
אם הדמיון שלי זה בעצם המחסן שלי אז המשפט מדויק.

 

יש לי ארבעה כאלה, ב200 ש"ח, לפני מע"מ . לא קניתי אותם מארז, קניתי אותם מל.כ. בצריפין. את המחיר נקבתי אז, כי זה מה שארז אמר לי.

 

יש לך בעיה עם ארז? תפתח עליו פה, אבל צורת ההתבטאות הזו מיותרת, כשזה נוגע אלי.

 

 

 

 

לפני המשפט האומלל הזה נשמעת כמו בן אדם רציני (מצרך נדיר בפורום אינטרנטי) . התנצלות תתקבל בברכה.

פורסם

 

לפני המשפט האומלל הזה נשמעת כמו בן אדם רציני (מצרך נדיר בפורום אינטרנטי) . התנצלות תתקבל בברכה.

אתה יכול להרגע - לא הייתי בן-אדם רציני גם לפני המשפט הזה...

 

הכוונה לא היתה לפגוע בך אלא קצת לעקוץ ולציין שהמחיר רחוק (כפול!) מזה שציינת. מאחר ומסתבר שגם אתה לא קנית ממנו במחיר הזה - יש הסבר לפער. חבל שלא ציינת בהודעה המקורית שיש מקום בו אתה קנית במחיר כזה וכזה, ויש את ארז שמוכר את אותה הסחורה במחיר לא ידוע.

 

כשאני מדוו"ח, אני משתדל לדייק בפרטים ככל שניתן. לפעמים זה נשמע קצת טרחני, אבל מונע שיבינו אותי לא נכון. כשאני טועה (וגם זה קורה) אני לא נעלב אם מישהו מעמיד אותי על טעותי (גם אם זה כרוך בעקיצה קטנה :wink: ).

 

אם נפגעת - אני באמת מתנצל. אני בד"כ נהנה לקרוא את מה שאתה כותב ומעריך את ידענותך בנושא ג'יפים.

 

בידידות,

 

נמרוד

פורסם

OK.

 

 

שוב, ארז דיבר איתי בדיוק על אותו אותו מחיר שבו קניתי בל.כ. ולכן גם זה המחיר שציינתי. הוא החליט אח"כ לתמחר אחרת? אולי בכלל מדובר בג'קים הגדולים יותר של ה6 טון? את זה אני כבר לא יודע.

 

יאללה, נגמר.

 

נ.ב. הסיפור עם הכלב החולה נשמע סביר מאוד. ארז מחזיק שמונה כלבים עזובים שעברו רמות שונות של התעללויות קשות: שריפה, עקירות איברים וכו' , כך שמחלות כלבים הן מן הסתם אירוע לא נדיר אצלו.

פורסם

OK, אז הרעיון קיים כבר די הרבה זמן...

הנה...

 

 

 

pic2.jpg

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
שלום

 

קניתי זוג "בוקים" בטכנו-צינור ברח' יצחק שדה , מול הפרסי ( פרוחזאד) ב 150 ש"ח ( כולל מע"מ)

 

לידיעת המעונינים.

 

בהצלחה

יהודה

:mm_yeah:

 

מתאים,נשמע מחיר טוב, וגם המקום נגיש.

 

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...