Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לפני כחודש הזמנתי פנסים קדמיים מחיר של כ1100 ₪ חבר, ותכננתי להזמין גם לי אם הם יהיו טובים.

הפנסים שהגיעו ברמה נמוכה ונשללו מיד.

 

משיטוט באיביי מצאתי זוג פנסים של חברת HELLA במחיר של כ-2000 ₪.

http://www.ebay.com/itm/261381249521?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

מה שחשוב לי שהצבע יהיה שחור ואיכות טובה. בעתיד הקרוב אני מתכנן להחליף נורות לקסנון (איכותי גרמני של אוסרם או פיליפס לא סיני עלוב), האם הפרוג'קטור הזה מתאים?

 

1. האם המחיר טוב? (לפי דעתי כן)

2. האם יש בארץ מקום שמוכר פנסים של HELLA או באותה רמה במחירים טובים?

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

כן הם מוכרים ליחידים.

 

קפוץ אליהם וברר מחירים במקום מכיוון שיש מקום להתמקח.

 

הם גם ייבואנים של פנסים תוצרת DEPO.

איזה כייף לי :)

פורסם
כן הם מוכרים ליחידים.

 

קפוץ אליהם וברר מחירים במקום מכיוון שיש מקום להתמקח.

 

הם גם ייבואנים של פנסים תוצרת DEPO.

 

כמה שאני יתמקח איתם זה פער של 4,000 שקל. במחיר שלהם אני קונה 3 סטים.

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם
שלום לכולם.

לפני כחודש הזמנתי פנסים קדמיים מחיר של כ1100 ₪ חבר, ותכננתי להזמין גם לי אם הם יהיו טובים.

הפנסים שהגיעו ברמה נמוכה ונשללו מיד.

 

משיטוט באיביי מצאתי זוג פנסים של חברת HELLA במחיר של כ-2000 ₪.

http://www.ebay.com/itm/261381249521?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

מה שחשוב לי שהצבע יהיה שחור ואיכות טובה. בעתיד הקרוב אני מתכנן להחליף נורות לקסנון (איכותי גרמני של אוסרם או פיליפס לא סיני עלוב), האם הפרוג'קטור הזה מתאים?

 

1. האם המחיר טוב? (לפי דעתי כן)

2. האם יש בארץ מקום שמוכר פנסים של HELLA או באותה רמה במחירים טובים?

 

אם אתה מזמין מחול תוודא שמוטבע עליהם האות E.

אם אתה תלך על הHELLA,אני בטוח שיש E.

פורסם

הוזמנו הפנסים בקישור למעלה במחיר של של 485$, שהם כ1700 ₪. הפרש של 4340 ₪ מהמחיר בארץ.

ואחרי שצחקנו נעבור לחלק האומנותי.

 

אני רוצה להזמין קסנון איכותי, לא זבל סיני ודומיו. ביררתי עם המוכר שהעדשה מתאימה לקסנון. הפנסי מיוצרים בגרמניה ע"י Hella, שמייצרת את המקוריים.

חיפשתי של חברת פיליפס והמחירים נעים בסביבות 2000 ש"ח.

חיפשתי של אוסרם והמחירים נעים בסביבות 700-630 ש"ח.

מצאתי חברה שטוענת שהבאלאסטים שלה הם אותו דבר כמו של פיליפס (מיוצרים באותו מפעל רק עם שם אחר) ועם מנורות של CNLIGHT.

הסט מיוצר בסין, דבר שהתריע אותי, אבל הוא נראה טוב. יש למישהו ניסיון עם משהו כזה?

זה הסט : http://www.ebay.com/itm/300984326172?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

הסט השני עולה כמעט כפול אבל של אוסרם : http://www.ebay.com/itm/OSRAM-H7-6000K-12V-CANBUS-Slim-Ballast-Gen-2-GTC-HID-Xenon-Conversion-Kit-/190911372063?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c73345b1f&vxp=mtr

VW MK5 Golf 2.0TDI

פורסם

יוסי לפעמים הם לא טיפשים, יש שם אנשים שהתפקיד שלהם זה לבדוק עלויות,

קסנונים יקרים עלולים להתקע במכס, משהו איכותי כגון OSRAM קשה לי להאמין שיתקע.

מקווה בשבילך שלא יתפסו, נמאס לי שכל דבר שני נתפס שם.

בהצלחה ! נשמח לתמונות גם :)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם (נערך)

אלה הפנסים שהזמנית לחבר. לפני ההרכבה ומורכבים.

מבחינת יופי הם יפים, אבל האיכות שלהם נמוכה מאוד. פלסטיק זול ועדשת פלסטיק. מה שאני הזמנתי זה זכוכית.

יש המלצות על קסנון של CNLIGHT?

מה עדיף 50W או 35W?

אני מתכנן לשים גם לאור גבוה וגם לרגיל.

IMG_1964.JPG

IMG_1961.jpg

IMG_1989.JPG

IMG_1991.JPG

IMG_1988.JPG

עריכה אחרונה על ידי yossi1290

VW MK5 Golf 2.0TDI

×
×
  • תוכן חדש...