Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

עברתי הרבה נושאים פה בפורום ועדיין לא מצליח להיסגר על עצמי

 

אני עומד לנסוע כפעמים בשבוע ירושלים-רמלה ופה ושם נסיעות קצרות בירושלים והסביבה

 

הדרישות שלי מהרכב הם

1. אמינות וקילומטרז' נמוך

2. מרווח במושב הנהג (אני 190 לא רזה)

3. נוחות-כוח

4. חסכוני

5.בטיחותי

אני עומד לנסוע עם חבר אחד בלבד רוב הזמן ככה שמרווח מאחורה לא מעניין אותי

תא מטען אני מעדיף שיהיה משהו אבל לא קריטי

 

עדיפות לידני.

 

מהשלושים אני רוצה להשאיר מעט ליישור קו.

 

ההתלבטות הראשונה שלי היא האם לחפש רכב סופר מיני משנתון יותר גבוה

על חשבון סעיפים 3,5,2

או רכב משפחתי טיפה יותר ישן ופחות חסכוני ככל הנראה

 

ההתלבטות השנייה שלי היא האם לחפש דווקא רכב שמפורסם באמינותו

אותו אני יוכל לרכוש בשנתון יותר נמוך

או לכוון לשנתון הכי גבוה שאני יכול למצוא לדוגמה רנו מגאן.

 

הערה אחרונה: אני בן 20 יש לי את הכסף לטפל באוטו וגם לתיקונים לא מתוכננים

אבל יהיה לי מאוד קשה להסתדר אם תיקון פתאומי של מעל ל2500.

 

אשמח אם תחוו את דעתכם המנומקות

 

וכן הצעות רכבים

 

תודה

פורסם

על פניו נראה שהפונטו או פונטו גרנדה תתאים לדרישותיך - אינני יודע לגבי המרווח בכסא הנהג, תצטרך לבדוק בעצמך.

 

על סעיף 2 אל תוותר בשום אופן - זה גם משליך על הבטיחות.

 

קח בחשבון שתיקונים ברנו מגאן אם ישנם הם לא זולים, ושגם אם הרכב מוגדר כאמין יש לקחת בחשבון עלות תחזוקה של 3000 ש"ח בשנה לערך.

 

ביטוח יעלה לך לפחות כ-400 ש"ח בחודש ויתכן שאף יותר במקרה שתעשה גם ביטוח מקיף ולא רק צד ג'.

 

בהצלחה :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מניח שדיברת על הדגם הידני כן?

מחיפוש ביד 2

רוב הגרנדות הם יוצאי השכרה האם אני צריך לחשוש מרכב בעל עבר בהשכרה?

 

כמו כן ראיתי שמיצובישי לנסר ופורד פוקוס 2005-2006

נכנסים לי לתקציב ובקילומטרז' נמוך יחסית

מה דעתכם עליהם? מבחינת אמינות בעיקר, צריכת דלק נמצאת יותר נמוך בסדר עדיפויות שלי כרגע

תודה

פורסם

כל עוד אתה מודע שהרכב הוא מהשכרה ובהתאם לכך אתה מקבל הנחה משמעותית , בנוסף אתה לוקח את הרכב לבדיקה מקיפה , אז אין לך ממה לחשוש להפך , אתה מקבל הרבה רכב במעט כסף .

מבדיקה שלי פונטו גנדה 2011 מהשכרה תמכר תמורת פחות מ 30K לעומת פרטיות שמבקשים מעל 45K .

פורסם
אני מניח שדיברת על הדגם הידני כן?

מחיפוש ביד 2

רוב הגרנדות הם יוצאי השכרה האם אני צריך לחשוש מרכב בעל עבר בהשכרה?

 

כמו כן ראיתי שמיצובישי לנסר ופורד פוקוס 2005-2006

נכנסים לי לתקציב ובקילומטרז' נמוך יחסית

מה דעתכם עליהם? מבחינת אמינות בעיקר, צריכת דלק נמצאת יותר נמוך בסדר עדיפויות שלי כרגע

תודה

חד משמעית כן. הגרנדה פונטו רגישה מאוד להזנחות

אם שמו ברדיאטור מים לוישרים אתה בבעיה

פורסם

עמנואל - אין לי מושג על מה מבוססים ממצאי ה"בדיקה" שלך. נכון לכתיבת שורות אלה יש גרנדה אחת 2011 ב-31K לא ישירות מהשכרה (כלומר ללא אחריות) עם 150K על השעון - שלא הייתי נוגע בה אפילו עם מקל.

 

רובן של המכוניות המוצעות שם - הן בתקציב הרבה יותר גבוה, וגם זאת בתקציב הנמוך לא מתאימה כי התקציב הוא 30K כולל יישור קו.

 

בתקציב שלו הייתי מעדיף לקנות גרנדה 2008 ולהשאר עם כסף ביד ליישור קו.

 

הלנסר והפוקוס אופציות ראויות בהחלט, אך אם הגרנדה מתאימה לצרכיך, אין סיבה לקנות רכב גדול יותר.

 

אני אגב אינני מסכים עם טווינגואי שמעליי וחושב שאם תשקיע קצת כסף ביישור קו של גרנדה 2008 - תראה ברכה.

וודאי שיש לחפש רכב שתוחזק כיאות ולהתרחק בכאלה שרואים שהן מוזנחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מבדיקה שלי פונטו גנדה 2011 מהשכרה תמכר תמורת פחות מ 30K לעומת פרטיות שמבקשים מעל 45K .

 

לפני שבוע עשיתי עם ידיד שלי סבב סוכנויות במטרה למצוא רכב כמה שיותר זול. לא ראיתי אף הצעה בפחות מ34k וגם אז היה מדובר בספארק 2011 עם 100 אלף ק"מ מהשכרה.

אשמח לדעת איפה מוכרים גרנדה 2011 בפחות מ30k.

לעומת זאת, אפשר למצוא גרנדה 2010 עם קילומטראז' סביר החל מבערך 32k.

 

פות"ש, אם תבחר בסוף בגרנדה תצטרך להתפשר על סעיף 3, במיוחד בדגם הידני שנפוץ עם מנוע 1250.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

צודקים אכן יש מצב שעיגלתי כמה אלפים כלפי מטה . ד''א ZVIT , למה לא היית מתקרב לרכב שצייינת ? אין לי שום היכרות עם המוכר אבל על פניו דווקא לא נראה רכישה רעה .

פורסם

150K בפחות משלוש שנים ועוד אחרי השכרה.

אני מאוד אוהבת את המותג, אבל גם אני הייתי מוותרת על התענוג של פונטו עם ק"מ של רכב דיזל שעבד קשה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

מה רע במגאן ידנית משנתונים מתקדמים?

נוחות+בטיחות+כח מספק+חסכונית יחסית+ביטוח זול

 

אמינות? המגאן מ2007 נחשבת לאמינה. בוודאי הגרסה הידנית

 

אחלה רכב במחיר מצחיק

×
×
  • תוכן חדש...