Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח רכב - חלפים מקוריים או לא ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי השבוע הצעת לחידוש הביטוח שלי למכונית גולף חדשה

ההצעה מחברת אלייד שעובדים עם צמפיון , הנציג אומר שהם היחידים שמתחייבים לתת חלפים מקוריים , האם זה נכון.?

ככה או ככה ההצעה שקיבלתי מהם זולה משמעותית משאר המקומות שבדקתי

כיצד זה יכול להיות הפערים האלה?

פורסם

עם הרכב עוד לא בן שנתיים, אז בכל תביעת ביטוח כל חברת ביטוח מחוייבת בחלקים מקוריים בלבד, אאל"ט.

 

מעבר לזה, כל חברת ביטוח יכולה למכור מה שבא לה. אם הם מוכרים לך פוליסה שכתוב בה במפורש חלקים מקוריים בלבד, נשמע מצויין. באיזה מחיר?

פורסם

אני מניח שה"קאטצ" הוא שהאוטו רק בן שנה..

מעניין הנציג הדגיש שרק הם נותנים חלפיים מקוריים והתעקש שאני אבדוק אותו

ככה או ככה הם יוצאים הכי זול

פורסם

מילא חליפיים, מותר להם גם להרכיב לך חלקים משומשים.

פורסם
:shock: רק אני ההדיוט היחיד שחשב שחברות הביטוח משתמשות בחלפים מקוריים בלבד?

 

אתה לא היחיד חבר.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

מכונית חדשה באחראיות מקבלת חלפים מקוריים לא?

 

אצלי לפחות זה היה ככה....

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

בביטוח, הכלל המנחה הוא "השבה לקדמותו". זה נושא מורכב שהגיע לבתי משפט הרבה פעמים, עם פסיקות לכאן ולכאן. אבל ההלכה היא שרכב עד גיל שנתיים זכאי לחלפים מקוריים חדשים, וזה דווקא בגלל איזו תקנה שקשורה למניעת גניבות וסחר בחלקי חילוף מ- 2007. זה לא מיידי, אבל בגדול אם אתה עירני מספיק במהלך התיקון, זה אכן מה שיקרה, לא משנה אם אתה או הצד השני אשמים ומהי חברת הביטוח. במקרה שלך, הייתי מציע בכלל לחפש מי יתן לך "חדש תמורת ישן", שזה סעיף מאד חשוב - קבלת רכב חדש במקרה של אובדן-מוחלט או גניבה.

פורסם

אכן כך.

 

חוזר מספר 15 של משרד התחבורה קבע שרכב על גיל שנתיים יקבל חלקים חדשים, למעט שמשות מזגן (ועוד משהו )

לאחר מכן, בחוזר 20 משנת 2002 כמדומני, אפילו פתחו את השוק גם ליצרני האפטרמקרט (תחרות טובה לכולם), בתנאי שהחלפים יהיו חדשים (ולא משומשים /פירוק) - לזה גם נכנסים חלקים שהם אינם מקוריים. וכאן מתחילה הבעיה, האם מדובר בOEM? OES? או חלילה - יצרניים גנריים שמייצרים חלפים באיכות ירודה.

 

אם זה מעניין ,יש פסיקה לכאן ולכאן. ואף לעיתים מחלוקות שעולות לבירור בטכניון לצורך השוואה בין החלקים השונים. (הרי בנזיקין, התרופה היא השבת המצב לקדמותו, כאשר מנגד ישנה התעשרות שלא כדין).

M-TECH E46

×
×
  • תוכן חדש...