Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקראת החורף החלקות - אבל גם בקיץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע לי בסבבה מהקאנטרי אחרי אימון טוב

ולוקח פנייה ימינה ב60 קמ"ש פתאום אני מרגיש את הרכב מחליק לי

אני מסובב את ההגה ימינה מוריד הילוך לוחץ גז האוטו החליק עוד טיפה

על מעבר החציה ואז שראיתי שהצלחתי לצאת לחצתי על הברקס נמרצות

אנדרלין בגובה כזה לא היה לי.

 

האם זה הגיוני שפסי מעבר החציה מסוכנים מאוד?

ברמה של החלקה?

בחורף אני יודע שכן.

אבל בקיץ??

16V POLO VW - כי מתים רק פעם אחת

פורסם

1. לקחת פניה ימינה, הרכב נכנס להיגוי יתר, וסובבת את ההגה עוד ימינה? קצת לא ברור...

2. הפסים הלבנים הם אסון בעיקר לאופנועים, שמחליקים בהם במהירויות אפסיות. לרוב על מכוניות זה משפיע פחות.

3. יכול גם להיות שהיה שמן על הכביש, או קצת בוץ או לכלוך מהטל בלילה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

את האת אני רואה הרבה,שבימי קייץ, שעומרים לדוגמא על מעבר חצייה, ואז שלוחצים על הגז כדי להאיץ, אז מפרפרים קצת.. ולא בלחיצות אגרסיביות, מעבר החצייה קצת חלק..

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
את האת אני רואה הרבה,שבימי קייץ, שעומרים לדוגמא על מעבר חצייה, ואז שלוחצים על הגז כדי להאיץ, אז מפרפרים קצת.. ולא בלחיצות אגרסיביות, מעבר החצייה קצת חלק..
:shock: לא היבנתי מילה אחת אפילו :shock:

חברה' מה ניסגר עם רמת הכתיבה??

פורסם
את האת אני רואה הרבה,שבימי קייץ, שעוברים לדוגמא על מעבר חצייה, ואז שלוחצים על הגז כדי להאיץ, אז מפרפרים קצת.. ולא בלחיצות אגרסיביות, מעבר החצייה קצת חלק..

 

בגלל זה כשצובעים את הפסים למיניהם ראיתי שמפזרים חומר כלשהו על הצבע לפני שהוא מתייבש.

 

לדעתי זה חצץ מפורר.

 

זה נועד כדי למנוע החלקות כנראה.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אני נוסע לי בסבבה מהקאנטרי אחרי אימון טוב

ולוקח פנייה ימינה ב60 קמ"ש פתאום אני מרגיש את הרכב מחליק לי

אני מסובב את ההגה ימינה מוריד הילוך לוחץ גז האוטו החליק עוד טיפה

על מעבר החציה ואז שראיתי שהצלחתי לצאת לחצתי על הברקס נמרצות

אנדרלין בגובה כזה לא היה לי.

 

האם זה הגיוני שפסי מעבר החציה מסוכנים מאוד?

ברמה של החלקה?

בחורף אני יודע שכן.

אבל בקיץ??

כנראה שהחלקת על הזיעה שהגרת אחרי האימון , מה שמסביר גם את רמת האנדרנלין.

 

******ננעל עקב עודף אינטליגנציה בשרשור**********

×
×
  • תוכן חדש...