שלום לכל החברס הטובים
אז ככה קניתי לפני כחודש פולו 16V ?(מרוצה מאוד )
מאז שקניתי אותה, בכל פעם שאני מתניע את האוטו בבוקר, כי בדרך כלל הוא הכי קר בבוקר, או לאחר שהתקרר מס' שעות, אני משלב לראשון, מתחיל ליסוע, יש מתחת לאוטו רעש של מטבע, רעש של באקפייר , רעש מתכתי שנשמע פעם אחת או פעמיים ולאחר שהאוטו מתחיל ליסוע הרעש נעלם
בן דודי, בעל 16V, אמר לי שהלך הממיר או שיש לי חור בחיבור של הדוד האמצעי לאחורי?
הגיוני?