Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי את הרכב הנל באחת מסוכניות הרכב המוכרות

הרכב עם 90 אלף קמ יד ראשונה פרטית

הגיר הוא dsg 6 או 7 הילוכים?

הבנתי שה6 יותר אמין ופחות בעייתי עם הקלאצ׳ים.

מה ההבדל בין רמות הגימור טרנדליין למנג׳ר?

יש בעיות אמינות מיוחדות לגיל או לדגם הנל?

פורסם

אם מדובר ב-1.9 דיזל אז הגיר הוא DSG6, אם מדובר ב-1.6 דיזל אז הגיר הוא DSG7.

לא שמעתי על ג'טה מנג'ר שהיא לא 1.6 בנזין, ההבדלים היו מערכת שמע פשוטה יותר (RCD210 לעומת 310 בטרנלדיין), מזגן מכאני, היעדר מחשב דרך, הגה ללא כיסוי עור וסביר להניח שעוד כמה דברים קטנים ששכחתי.

הדיזל הגיעה תמיד רק ברמת גימור טרנדליין.

פורסם
אם מדובר ב-1.9 דיזל אז הגיר הוא DSG6, אם מדובר ב-1.6 דיזל אז הגיר הוא DSG7.

לא שמעתי על ג'טה מנג'ר שהיא לא 1.6 בנזין, ההבדלים היו מערכת שמע פשוטה יותר (RCD210 לעומת 310 בטרנלדיין), מזגן מכאני, היעדר מחשב דרך, הגה ללא כיסוי עור וסביר להניח שעוד כמה דברים קטנים ששכחתי.

הדיזל הגיעה תמיד רק ברמת גימור טרנדליין.

 

יש גם דיזל מנג'ר אם אני לא טועה 1.6.

×
×
  • תוכן חדש...