Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עד כמה אוטו אספנות מתאים לנסיעות של כמה ימים בשבוע או יומיומיות. האוטו המדובר פליימות דלוקס

עריכה אחרונה על ידי DANIII

.

פורסם

תלוי במצב הרכב, ובאופי הנסיעות.

 

וגם במועדן (בין 07:00 ל-09:00 חל איסור והביטוח אינו תקף).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ערב טוב

 

אם אני מבין נכון לגבי סוג הרכב עליו אתה מדבר, לא לענין להשתמש בו כרכב יומיומי.

ראשית בשעות מסויימות אסור לנסוע (אם כי איני בטוח שאין הביטוח תקף),

והגבלה זו עלולה לפגוע בפעילות של נסיעה שוטפת (מתי שרוצים - מתניעים ונוסעים).

 

אבל לדידי, מעבר לכך, הרעיון של רכב אספנות הוא כשמו. לצורך אספני. אנחנו מתייחסים אליו כאל פריט מיוחד,

נדיר, ממש לא יומיומי. תמיד מטופח תמיד נקי ומבריק.

לא נראה לי שרכב יומיומי ייראה כך לאחר שתתחיל להשתמש בו באופן שוטף.

 

לגבי, זו חגיגה לנסוע באספנות שלי, אני עדיין מתרגש בכל נסיעה, שמח, ומרגיש שונה מאשר בנסיעה ברכבי הרגיל.

אני מעדיף לשמר את ההרגשה הזו, הגם שהיא "עולה לי" באחזקת שני רכבים.

 

דבר נוסף, הנהיגה באספנות, בדרך כלל, פחות נוחה מאשר ברכבים החדשים, ואין זה תענוג יומיומי.

 

בהצלחה בכל מקרה

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

יש לי קטנוע לנסיעות יומיומיות אני יעשה באספנות נסיעות רק בסוף שבוע ואולי קצת באמצע השבוע גם לא בטוח. כמובן שאני יטפל באוטו כמו שצריך.

לא הבנתי לגבי הביטוח יש שעה מסויימת שאסור לסוע בגלל שאין ביטוח.לנסיעות כאלה הוא מסוגל.

.

פורסם

בימי חול א-ה אסור לנסוע ברכב אספנות בין השעות 7-9 בבוקר.

לגבי תקפות הביטוח בשעות אלו הדעות חלוקות.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
לא הבנתי לגבי הביטוח יש שעה מסויימת שאסור לסוע בגלל שאין ביטוח.

לא הבנת.

אסור לנסוע בין 7 ל- 9 בבוקר בימים א' עד ה' שאינם חג או מועד, משום שכך כתוב בתקנות התעבורה !

הביטוח תקף, גם אם תבצע עבירה ותנהג במכונית האספנות שלך בשעות אלו.

תתפלא, אבל הביטוח תקף גם אם רשיון הרכב לא בתוקף בתקופה שראינה עולה על 364 ימים, ונהגת במכונית.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

נסיעה ברכב אספנות בסופי שבוע ופה ושם באמצע שבוע זה בדיוק מה שצריך במכוניות האלה.

כבר קרה שרכב האספנות שלי הפך לרכב חלופי כשהרכב הרגיל שלי שהה במוסך.

פורסם

כמו בהרבה אספקטים של המושג ״רכב אספנות״ גם השימוש בו נתון לאינטרפרטציות שונות. אין שום מניעה לנסוע ברכב אספנות כאוות נפשך כל עוד אתה נוהג כחוק. אם אתה שואל אותי תשובות בפורום רק יבלבלו אותך - התפלגות הפרשנויות כמספר סוגי רכבי האספנות. תעשה מה שהלב שלך אומר סע ותהנה חיים פעם אחת והחיים קצרים.

פורסם

הכל תלוי בסוג הרכב אם זהו רכב עם

מזגן והגה כוח וצריכת דלק שפויה

אין בעיה לנסוע יום יום רק הבעיה היא

השגת חלקי חילוף ושחיקה מוגברת של המכלולים. 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

אפשר לנסוע ברכב אספנות גם באמצע השבוע אבל קח בחשבון את הדברים הבאים :

1. פליימוט דלוקס רכב אמריקאי משנות ה50 , לא ידוע בחסכון בדלק, כל נסיעה תעלה המון

2. הרכב כרכב ישן הרבה פחות בטוח, כל תאונה יכולה להיות כואבת

3. נסיעה תכופה תגביר את השחיקה של המכלולים, קח בחשבון שרכבים הללו מרווחי הטיפול גם ככה היו קצרים יהיו תכופים , אני לא יודע אם ניתן להשיג בקלות

 

חוץ מזה , כל נסיעה מעלה חיוך , משפרת את מצב הרוח...

 

בהצלחה

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

בנושא הביטוח, יש להפריד בין סוגי הביטוחים.

אני מניח שביטוח החובה אכן בתוקף. גם בשעות הבוקר האסורות לנהיגה.

השאלה נשאלת מה קורה לביטוח צד ג ומקיף. שם לחברת הביטוח יש טיעון חזק ביותר נגד התשלום...

ברכב אספנות, הוצאות הנסיעה היומיומית והאחזקה השוטפת יהיו גבוהות משמעותית מרכב מודרני. זה יכול להכאיב בכיס...

בנושא הבטיחות, הרוב המוחלט של הרכבים המודרנים בטוחים יותר לנהג וסביבתו ובמקרה של תאונה, חס וחלילה כמובן... שכל אחד יעשה את השיקול שלו.

וכדיברי ירון, "כל נסיעה מעלה חיוך"... וכו'

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
עד כמה אוטו אספנות מתאים לנסיעות של כמה ימים בשבוע או יומיומיות. האוטו המדובר פליימות דלוקס

 

 

יש רכבי אספנות שניתן "לחיות" איתם כרכב יום יומי אבל פיילמוט דה לוקס חד משמעי לא

(אני מכיר טוב את הרכב הזה)

 

בהצלחה

פורסם
עד כמה אוטו אספנות מתאים לנסיעות של כמה ימים בשבוע או יומיומיות. האוטו המדובר פליימות דלוקס

לא מתאים בכלל ! לנסיעה יום יומית קח וולוו ,סוברו,פורדים למנהם הרכב המדובר גיר רגיל בלי ה"כ כבד מאוד לנסיעה והרכב צריך אחזקה שוטפת!

eran lanski

חבר מס- 14084

×
×
  • תוכן חדש...