Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם רצתי לבקש המלצה לרמקולים עבור הרכב שלי סוזוקי בלנו.

כרגע יש לי רדיו דיסק של סוני, שני רמקולים קדמיים ושניים במגש האחורי שהתחילו להשמיע צליל צורם.

הלכתי למתקין שאמר לי שיש צורך לחתוך את המגש האחורי מכיוון שיש שם 6.5 אינצ' ורצוי מאוד להתקין דווקא 6X9 במקומם.

רציתי לדעת מה דעתכם בנושא והאם יש צורך להתקין 6X9 במקום ה6.5 הקיימים? ההתקנה עולה 200 ש"ח וחבל לי להוציא את הסכום הזה בלי הצדקה.

כרגע אני לא יודע אם להתקין 6X9 או 6.5 כמו שהיו לי או בכלל עדיף לבטל את האחוריים ולהחליף את הקדמיים הקיימים בקומפוננטים.

התקציב שלי הוא 500 ש"ח כולל התקנה חיווט ומה שמסביב.

 

תודה לעוזרים.:lol:

פורסם

6/9 בדרך כלל מפיקים צלילים בתדר נמוך טוב יותר מרמקולים 6.5 רגילים. לכן, אם חסר לך כיום צלילי באס במערכת, 6/9 הם פתרון טוב וזול. אם אתה מסתפק במצב כיום, העברת הקדמיים הנוכחיים אחורה ורכישת קומפוננט לקדימה הינה אופציה טובה. אני אישית מוכר את המקסימו שלי בפורום מכירה, ראה אם אתה מתעניין.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

המטרה שלי בשורה התחתונה - ב-500 שקל להביא את הסאונד הכי טוב שאני יכול. כן זה נכון שחסר לי מאד צלילי הבאס במערכת שקיימת, השאלה אם עדיף לשים את ה6X9 מאחורה, או כמו שאמרתם להעביר את הקדמיים אחרונה ולרכוש קומפוננט לקדימה ?

ושאלה נוספת אם אני רוכש זוג רמקולים 6X9? איזה כדאי ? והאם יש צורך במגבר לרמקולים כאלו?

פורסם

בשביל להגיע לסאונד הכי טוב שניתן בתקציבך לדעתי אתה חייב לקנות סט קומפננט. חדשים בתקציב שלך מורל טמפו למשל, אם תעבור על פורום מכירה אולי תמצא כמה מציאות כמו מורל דוטק.

פורסם

אילו רמקולים יש לך מקדימה?

הבחירה שלך נתונה להעדפה מסוימת:

אם אתה מוכן לוותר על "במה קדמית" ולהתפשר על סאונד שמגיע גם מקדימה וגם מאחורה - אך עם יותר צלילי באס, כדאי יהיה לך לרכוש 6X9 לאחור.

אם אתה מעדיף סאונד נקי יותר, שמגיע מהחלק הקדמי בלי תוספות סאונד ממאחור, אך עם פחות באס, תביא קומפוננט.

אישית, במצבך, לא הייתי מוותר על 6X9. בלעדיהם אין לך מקור באס אמיתי ברכב וכל הצלילים שאתה באמת שומע הם בסביבות ה120 הרץ ומעלה. כל החלק שמתחת לזה זניח\לא נשמע במצבך וזה מעכיר את החווית סאונד הכללית עם סאונד שמרגיש אנמי, גבוה, לא עמוק ולא עוטף. עם זאת, כמובן שקומפוננט ישפר את הסאונד, במיוחד בתחום של מיד וגבוהים, בטח ובטח אם הרמקולים הקדמיים שלך היום לא מי יודע מה איכותיים.

בקיצור, אתה מבין שכך או כך, תצטרך להתפשר בתקציב הזה על משהו, אם זה על באס או על איכות כללית ובמה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
אילו רמקולים יש לך מקדימה?

הבחירה שלך נתונה להעדפה מסוימת:

אם אתה מוכן לוותר על "במה קדמית" ולהתפשר על סאונד שמגיע גם מקדימה וגם מאחורה - אך עם יותר צלילי באס, כדאי יהיה לך לרכוש 6X9 לאחור.

אם אתה מעדיף סאונד נקי יותר, שמגיע מהחלק הקדמי בלי תוספות סאונד ממאחור, אך עם פחות באס, תביא קומפוננט.

אישית, במצבך, לא הייתי מוותר על 6X9. בלעדיהם אין לך מקור באס אמיתי ברכב וכל הצלילים שאתה באמת שומע הם בסביבות ה120 הרץ ומעלה. כל החלק שמתחת לזה זניח\לא נשמע במצבך וזה מעכיר את החווית סאונד הכללית עם סאונד שמרגיש אנמי, גבוה, לא עמוק ולא עוטף. עם זאת, כמובן שקומפוננט ישפר את הסאונד, במיוחד בתחום של מיד וגבוהים, בטח ובטח אם הרמקולים הקדמיים שלך היום לא מי יודע מה איכותיים.

בקיצור, אתה מבין שכך או כך, תצטרך להתפשר בתקציב הזה על משהו, אם זה על באס או על איכות כללית ובמה.

 

תשמע הרמקולים שלי מקדימה כרגע הם לא משהו, לא איכותיים וישנים, אבל אתה יודע..שומעים "בסדר", כמעט ואין בהם צליל באס.

אני מבין ממך שהכי עדיף לי זה לשים את ה 6X9, ואני גם מסכים איתך, כי זה בהחלט מה שאני רוצה.

אך יש לי שאלה אחת קטנה, יכול להיות שבגלל אילוצים כלשהם, לא אוכל לחתוך בפח של המגש האחורי ולהגדיל את המקום בשביל ה 6X9, ואז נשארות לי שתי אפשרויות -

1) לקנות זוג רמקולים 6.5 אינץ ולשים אותם במגש האחורי פשוט במקום הישנים ומקדימה לא לגעת.

2) להעביר את הדמיים אל המגש האחורי ולקדימה לרכוש קומפוננט.

מה מבין שתי אלו אתה חושב שעדיף לי ?

תודה רבה לך ולכל העוזרים !

×
×
  • תוכן חדש...