תשמע הרמקולים שלי מקדימה כרגע הם לא משהו, לא איכותיים וישנים, אבל אתה יודע..שומעים "בסדר", כמעט ואין בהם צליל באס.
אני מבין ממך שהכי עדיף לי זה לשים את ה 6X9, ואני גם מסכים איתך, כי זה בהחלט מה שאני רוצה.
אך יש לי שאלה אחת קטנה, יכול להיות שבגלל אילוצים כלשהם, לא אוכל לחתוך בפח של המגש האחורי ולהגדיל את המקום בשביל ה 6X9, ואז נשארות לי שתי אפשרויות -
1) לקנות זוג רמקולים 6.5 אינץ ולשים אותם במגש האחורי פשוט במקום הישנים ומקדימה לא לגעת.
2) להעביר את הדמיים אל המגש האחורי ולקדימה לרכוש קומפוננט.
מה מבין שתי אלו אתה חושב שעדיף לי ?
תודה רבה לך ולכל העוזרים !