Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנם כמה תקלות שאני חייב להיפטר מהם.

1. הגז של המזגן בורח בתוך הרכב. לפי מה שהבנתי אני צריך להחליף מאדה מזגן במקרה הרע. ההצעה הכי זולה שקבלתי היא 1800 אצל אורן שרותי רכב. אתם מכירים מקום מומלץ וזול יותר?

2. שמתי לב שהנוזל קירור נעלם לי מהיכל עיבוי. יכול להיות שהפקק כבר גמור כי ראיתי שהגומיות שלו יבשות.

בגל מקרה המנוע נוטה לעבור לעיתים את ה90 ויש ריח מוזר אבל לא מגיע לאזור האדום.

3. היגוי קשה רק לצד ימין בבוקר.

מדובר ב1.6 110 כ״ס מודל 2002

פורסם
ישנם כמה תקלות שאני חייב להיפטר מהם.

1. הגז של המזגן בורח בתוך הרכב. לפי מה שהבנתי אני צריך להחליף מאדה מזגן במקרה הרע. ההצעה הכי זולה שקבלתי היא 1800 אצל אורן שרותי רכב. אתם מכירים מקום מומלץ וזול יותר?

2. שמתי לב שהנוזל קירור נעלם לי מהיכל עיבוי. יכול להיות שהפקק כבר גמור כי ראיתי שהגומיות שלו יבשות.

בגל מקרה המנוע נוטה לעבור לעיתים את ה90 ויש ריח מוזר אבל לא מגיע לאזור האדום.

3. היגוי קשה רק לצד ימין בבוקר.

מדובר ב1.6 110 כ״ס מודל 2002

 

 

1. במקרה הרע? לא בדקו בדיוק מאיפה בורח הגז?

יש למזגן צנרת שלמה החל מרדיאטור בקדמת הרכב, דרך מייבש, מדחס ועוד צנרת עד מאייד בתוך הרכב.

אני הייתי מציע שקודם ימצאו בוודאות מהיכן הדליפה ואחרי לקבל הצעות מחיר.

 

2. נוזל קירור שנעלם הולך לאנשהו, יש סימני נזילה על המיכל עיבוי?

טפטוף מים מתחת לרכב?

עשו בדיקה בלחץ למערכת לפני הקביעה שנוזל מהפקק של המיכל עיבוי?

 

3. בקשר להיגוי לדעתי זה משהו שצריך לראות, להרים את הרכב על ליפט ולבדוק מקרוב.

 

פורסם

1. סבא שלי לקח את הרכב לחשמלאי רכב שיסים גז. הוא טען אחרי שחזרתי אילו בגלל שהגז התרוקן תוך שבועיים בחורף.שהמאייד הלך. בבדיקה הליצן בא לשים שוב גז אמרתי לו ששומעים את הגז יוצא ברכב.

אישית אני לא סומך עליו. הוא חאפר ממדרגה ראשונה.

2. אין כלל סימני נזילה אבל אחרי כמה נסיעות המיכל מתרוקן כאילו הרכב אוכל מים.

פורסם

חבל להזניח את הרכב.בעיית התחממות עלולה לגרום בהמשך לנזקים גדולים וכואבים לכיס.

עשית בחירה מצויינת,שבחרת באורן שירותי רכב.תן לו להמשיך לטפל בכל הבעיות ברכב ואל תתחיל להתפזר ולחפש זול יותר (אולי יש ביישובים כאלו ואחרים) כי בסוף תיתקל בחאפרים ותשלם באמת ביוקר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...