Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני בערך חצי שנה הייתי במוסך ואמרו לי שכדאי להחליף את המשולשים מדובר בסדר גודל של 1800 שקל,

אמרתי בזמנו שאדחה את זה ובזמן האחרון אני שם לב שההגה נוטה ימינה, האם לדעתכם זו הסיבה?

 

יש לי גם טסט לרכב עוד חודשיים האם מכשילים בטסט בגלל המשולשים האלה?

אגב ראיתי שהצינור נשם מנוע קרוע (מנותק לגמרי) כמה זה קריטי העניין הזה?

פורסם

אתה יכול בבקשה לפרט באיזה רכב מדובר? נשמע לי קצת יותר מדיי יקר בעבור המשולשים והעבודה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

שלום,

 

ציין בבקשה את סוג ודגם האוטו שלך. חובה בכל שאלה בפורום הטכני לציין זאת.

 

שנית תריץ חיפוש באתר. יש תשובה לכל השאלות שלך בדיונים ישנים, כולל הסברים מפורטים.

 

 

בכלליות - התשובה כן לכל השאלות.

 

משולשים לא תקינים יכולים לגרום לכישלון בטסט ולמשיכת הגה, ונשם מנוע חייב להיות תקין בלי קשר. גם הוא יכול לגרום לכישלון בטסט, בנוסף לכך שאתה מזהם את הסביבה והמנוע אצלך יונק אוויר לא מסונן.

 

 

פורסם

המחיר יקר מאוד! הבט פה לשם השוואה לדוגמא:

http://www.f100.co.il/page_15580

כדאי לבדוק את האופציה של החלפת תותבי המשולשים שהמחיר יוזל משמעותית ואני ממליץ לך ללכת לשמוע חוות דעת נוספת אולי המשולשים במצב תקין ונחוץ כיוון פרונט בלבד. לגבי צינור הנשם תקן זאת, זה קריטי לסביבה!

פורסם

קודם כל על משולשים נכשלים בטסט.

אני נכשלתי על משולשים בשנה שעברה

החלפת שני המשולשים כולל עבודה הייתה כ 700 ש"ח לא

לרכב סיטרואן קסארה

×
×
  • תוכן חדש...