Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, חבר שלי רוצה לקחת את שתי הוופרים , מדובר בדגם של 150 וואט ר.מ.אס. (300 וואט מלוכלך) , הצעיו לנו עליהם 1000 ש"ח .

את האמת אף פעם לא שמעתי את הסאב ובמיוחד את שתיהם , בגלל זה פונה אליכם בעזרה ורוצה לשמוע את תגובותכם בנושא , אולי יש מישהו שיכול להמליץ לנו עליו או ההפך .

לי אישית יש את השתיים של רוקפורד-RFZ-3412 (גם 150 RMS אבל - 400 וואט מלוכלך) - איך הקיקרים לעומת בהשוואה לרוקפורד ?

 

תודה לכולם ויום טוב !

KickerCSub.jpg

מש"ק זרזור

פורסם

היה פה אחד בפורום שמכר גריל כזה.

תעשה חיפוש ואתה יכול לישאול אותו אישית.

הוא מכר אותו עם הסאב של הקיקר.

יום טוב.

ROVER=~~

פורסם

היה לי זוג כזה ברכב שלי.. הבעיה העיקרית אצלהם הם החוטים שמתחברים לסליל , הם נשרפים בקלות יתר.

מה שגורם שוב ושוב להלחים אותם מחדש (שני החוטים שמחברים את ה פלוס והמינוס לסליל...)

 

בכל אופן אחלה סאבים נותן סאונד יפה לטעמי רק חבל על החיסרון הנ"ל.

×
×
  • תוכן חדש...