Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תהיתי, כמה שזכור לי לכל ה-106 GTI שראיתי (וזה לא הרבה) יש ספוילר צמוד לגג על השמשה האחורית. האם זה אבזור סטנדרטי של הרכב בשנים מסוימות, או שיש כאן תופעה של עדר וכולם התקינו? :)

 

מלבד זאת, ברשותי ספוילר (כסוף, דורש צביעה לכחול), מה דעתכם? יתאים על הראלי או יכער אותה?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
תהיתי, כמה שזכור לי לכל ה-106 GTI שראיתי (וזה לא הרבה) יש ספוילר צמוד לגג על השמשה האחורית. האם זה אבזור סטנדרטי של הרכב בשנים מסוימות, או שיש כאן תופעה של עדר וכולם התקינו? :)

 

מלבד זאת, ברשותי ספוילר (כסוף, דורש צביעה לכחול), מה דעתכם? יתאים על הראלי או יכער אותה?

הספויילר הזה בא כסנדרט בדגמי ה GTI וה XS (אולי אפילו גם ב XR).

לדעתי, הראלי יפה יותר ללא הספויילר.

פורסם
הספויילר הזה בא כסנדרט בדגמי ה GTI וה XS (אולי אפילו גם ב XR).

לדעתי, הראלי יפה יותר ללא הספויילר.

אני מקווה שאתה אומר את זה מניסיון ולא סתם,

 

יש לחבר שלי כזה ספוילר על ראלי 97 לבנה וזה עושה את כל התחת של האוטו

 

דרך אגב-הספוילר מתאים גם לדגמי 106 דור ראשון...

 

רועי.

פורסם
אני מקווה שאתה אומר את זה מניסיון ולא סתם,

 

יש לחבר שלי כזה ספוילר על ראלי 97 לבנה וזה עושה את כל התחת של האוטו

 

דרך אגב-הספוילר מתאים גם לדגמי 106 דור ראשון...

 

רועי.

בוא תסביר לי את הקשר בין "נסיון" לבין זה שלדעתי זה יפה יותר בלי . :roll:
פורסם
אני מקווה שאתה אומר את זה מניסיון ולא סתם,

 

יש לחבר שלי כזה ספוילר על ראלי 97 לבנה וזה עושה את כל התחת

 

 

 

רועי.

הוא מתכוון פשוט לשאול אם יש לך נסיון ב"עשיית" מישהי מאחור בראלי , ואם הספויילר לא מושך תשומת הלב מישבנה הענוג של אותה אומללה שנדחקה איתך לאותו מקום. :twisted:

פורסם

אולי לא הסברתי את עצמי נכון....

 

התכוונתי אם ראית/היה לך/למישהו שאתה מכיר ראלי שיש לה ספוילר כזה ככה שיהיה לך אומדן להשוואה

 

אל תתעצבנן סתם על שטויות-זה לא בריא ולא כדאי.

 

בברכה, רועי.

פורסם
אל תתעצבנן סתם על שטויות-זה לא בריא ולא כדאי.

אתה אומר את זה מנסיון ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

טוב טוב, תרגיעו, משגועים :-D

 

אשמח לשמוע עוד דעות של אנשים שראו ראלי דור 2 עם ספוילר.

ואפילו יותר אשמח אם למישהו יש תמונות, שאני אקבל קונספט של איך זה נראה.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
מלבד זאת, ברשותי ספוילר (כסוף, דורש צביעה לכחול), מה דעתכם? יתאים על הראלי או יכער אותה?

יתאים לאוטו ? אמרת שישי לך אחד , לא ? אולי תשים על האוטו ותראה , בלי לחבר אותו ממש ... (עכשיו תגיד ת'אמת , היה קשה לחשוב על זה לבד ? )

 

יכער את האוטו ? לא יותר מהג'נטים הסופר-מזעזעים ששמת על האוטו ... ( או שקנית אותה ככה מאחינו החולה יאסר ...? )

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
יתאים לאוטו ? אמרת שישי לך אחד , לא ? אולי תשים על האוטו ותראה , בלי לחבר אותו ממש ... (עכשיו תגיד ת'אמת , היה קשה לחשוב על זה לבד ? )

 

יכער את האוטו ? לא יותר מהג'נטים הסופר-מזעזעים ששמת על האוטו ... ( או שקנית אותה ככה מאחינו החולה יאסר ...? )

מסכים, פשוט תצמיד אותו לאוטו ותראה איך הוא יושב מה הבעיה??

וחייב לציין שהג'אנטים פשוט מכוערים בטירוף לדעתי(!!)

היה לך ג'אנטים מקוריים למה לא השארת אותם?

פורסם

רועי - הלינק שלך לא פועל. זה כנראה פועל רק מהמחשב שלך, אבל אמורה להיות לו כתובת כמו:

http://roei.pic.co.il שאתה יכול להביא לכולם.

 

גיל ו-quicksilver - מן הסתם הייתי חושב על זה, אבל הספויילר שלי כסוף, ואין ספק שכך הוא בכלל בכלל לא מתאים לרכב. ניסיתי להסתכל וזו לא אינדיקציה.

לגבי הג'נטים - עניין של טעם. אני אישית מאוד אוהב, אבל זכותכם לשנוא אותם :wink:

- - -------[Fireball]------ - -

×
×
  • תוכן חדש...