Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגביי הספויילר- נראה מעולה (לדעתי) אבל בוא נתחיל מלסלק את החישוקים המזעזעים האלו ולהעביר אותם לאיזה קולט או סיויק שיהיה מרוצה מהם . תחזור למקורי הוא נראה הרבה יותר יפה ומקצועי...

 

דוגמא אישית שלי של הרכב לפניי הספויילר ואחרי עם קצת "תוספות קטנטנות"

 

בבקשה ממך לפני שאתה מתקין את הספויילר (דורש חירור דלת אחורית...) תעבור לחישוק המקורי.

omer106rallye2_1_06_large.jpg

omer106rallye_2_04.jpg

omer106rallye2_1_02_large.jpg

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

א. עניין של טעם, אני דווקא אוהב אותם, ויש הרבה שאהבו ואפילו מספר פעמים שאלו אותי איפה השגתי אותם.

 

ב. הטענה של עומר אינה שרק הג'נטים המקוריים מתאימים לראלי, אלא שראלי צריכה ג'נטים לבנים ולא כסופים. שוב, עניין של טעם.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

סתם מתוך סקרנות, ניסיתי להלביש את הג'נטים הלבנים היפים שלך על הראלי שלי.

לדעתי האישית זה פשוט לא מתאים, והרבה פחות יפה ממה שיש כרגע.

 

זה צועק מדי, ראלי כחולה וג'נטים לבנים כאלו.

 

על הראלי הלבנה שלך זה מתאים.

rallye-white.jpg

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

לדעתי האישית לראלי כחולה מתאים ג'אנט בצבע מט או שחור

 

משהוא בסגנון הג'אנט שהיה לסרגיי.

 

אני אומר מנסיון כי ראיתי כאלו על VTR כחולה (לא של תמיר)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
א. עניין של טעם, אני דווקא אוהב אותם, ויש הרבה שאהבו ואפילו מספר פעמים שאלו אותי איפה השגתי אותם.

 

ב. הטענה של עומר אינה שרק הג'נטים המקוריים מתאימים לראלי, אלא שראלי צריכה ג'נטים לבנים ולא כסופים. שוב, עניין של טעם.

מה שאני אומר זה שהחישוקים המקוריים הרבה יותר יפים ממה שהלבשת עכשיו ולא בכלל חישוק לבן.

לדעתי חישוק כסוף של GTI6 על ראלי נראה מדהים.

החישוקים שלי על הרכב שלך נראים לא פחות ממדהימים ולא מחייב דווקא בלבן .

נ.ב: הם 15" ....

Not the sound of silence -ABARTH

×
×
  • תוכן חדש...