Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני כמה ימים במהלך נסיעה בשלג בצפון נדלקה לי נורית אדומה שכתוב עליה AIGBAG.

 

הלכתי למוסך של סיטרואן בקרית חיים ושם טענו "אין קשר עם מחשב הכריות אוויר, צריך להחליף אותו. זה עולה 2,000 ש"ח לפני עבודה, וגם אחרי זה לא בטוח שאין עוד תקלות."

כמובן ששילמתי על הדיאגנוזה הזאת 200 ש"ח, למרות שגם להם ברור שאני לא אוציא על הכריות אוויר חצי משווי הרכב.

 

התעניינתי בקנית מחשב מפירוקיה, והציעו לי כזה ב-300 ש"ח. במוסך של סיטרואן הסכימו להרכיב אותו בעוד כ-300 ש"ח, אבל הם ממש לא מבטיחים שזה יעבוד ויתאים.

 

מה מומלץ לעשות?

האם הדיאגנוזה שלהם שהמחשב הלך בהכרח נכונה?

 

תודה.

פורסם
שלום,

לפני כמה ימים במהלך נסיעה בשלג בצפון נדלקה לי נורית אדומה שכתוב עליה AIGBAG.

 

הלכתי למוסך של סיטרואן בקרית חיים ושם טענו "אין קשר עם מחשב הכריות אוויר, צריך להחליף אותו. זה עולה 2,000 ש"ח לפני עבודה, וגם אחרי זה לא בטוח שאין עוד תקלות."

כמובן ששילמתי על הדיאגנוזה הזאת 200 ש"ח, למרות שגם להם ברור שאני לא אוציא על הכריות אוויר חצי משווי הרכב.

 

התעניינתי בקנית מחשב מפירוקיה, והציעו לי כזה ב-300 ש"ח. במוסך של סיטרואן הסכימו להרכיב אותו בעוד כ-300 ש"ח, אבל הם ממש לא מבטיחים שזה יעבוד ויתאים.

 

מה מומלץ לעשות?

האם הדיאגנוזה שלהם שהמחשב הלך בהכרח נכונה?

 

תודה.

הם הוציאו את הנתונים ממחשב הרכב שתעד את התקלה.

ייתכן והיה אובדן קשר רגעי של המחשב עם כרית האויר עקב רטיבות או בעיה חשמלית אחרת .

אם מחקו לך את התקלה בעת הדיאגנוזה וכעת הנורית לא דולקת - מציע שתמשיך כמה ימים כרגיל ואם התקלה אינה חוזרת אינך צריך לעשות דבר (אולי רק לא לנסוע שוב בשלג......)

פורסם

בראש ובראשונה תבדוק את החיבורים של כריות האויר שמתחת לכיסאות!

 

אפילו תחתוך את הקונקטורים ותלחים את החוטים. בדרך כלל הבעיה נפטרת ככה, מנסיון שלי ושל רבים אחרים.

פורסם

במוסך אמרו לו שאין תקשורת עם המחשב עצמו, הלחמת חיבורים מתחת לכסא לא יעזרו לו כאן.

אכן, לרוב בעיית תקשורת עם המחשב נובעת עם מחשב תקול. מחשבים אלו לא שובקים סתם כך באמצע היום. הם יכולים להשרף בגלל קצרים אומתחים שלא אמורים להגיע אליהם או בעקבות תאונה ופתיחה של כרית אויר (הם חד פעמיים).

החלפה של המחשב לא מסובכת במיוחד אבל תצטרך דיאגנוסטיקה כדי לאפס תקלה ומחשב לאחר ההחלפה.

המחשב יושב מתחת לקונסולה תחתונה של ידית ההילוכים, אם תפרק תמצא שם יחידת מתכת בעלת חיבורים בירוק וצהוב אם אני זוכר נכון.

פרק את היחידה, סע לפירוקיה ובקש אחת זהה. וודא שהיא מפורקת מרכב שלא עבר תאונה ולא נפתחו כריות אויר ובקש אחריות על החלק שאכן יעבוד ולא מכרו לך מחשב תקול. 300 ש"ח מפירוק זה טיפה יקר, תתמקח ותוכל להשיג אותו בחצי מחיר, מנסיון בפירוקיות באזור.

×
×
  • תוכן חדש...