Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות רכב משומש, עם ישיבה גבוהה, רצוי מסיבי יותר מרכב משפחתי ממוצע, סדר גודל מחיר של 110-140, נאמר משנת 2010 ,2011.

 

אני לא צריך הרבה מושבים או תכולה גדולה, ובכלל לא יכולת שטח- רק ישיבה גבוהה, מרווח לנהג (בייחוד בגובה) נסיעת כביש טובה, ושוב- ויחסית גדול, לא כדי להסיע אנשים, אלא כי הנוכחות על הכביש עוזרת מול הנהג הישראלי...

אשמח להמלצות. ההתבלטות כרגע היא בין קרוסאובר וג'יפים כמו מאזדה CX-5 (שקצת חדשה ויקרה מדי), סובארו פורסטר, וכו', אבל גם מיניואנים- מאזדה 5 למשל. הדרישות שלי פשוט נופלות בין הקטגוריות.

 

תודה

פורסם

אין לדעתי סיבה ללכת על לאנד קרוזר וכו' אם אין דרישה ליכולת שטח, מה גם שבמחיר הזה אתה קונה רכב שנת 2006 +-.

מעבר לזה שהוא לא ממש מצטיין בכביש.

 

ואת המשפט הזה לא כל כך הבנתי:

הנוכחות על הכביש עוזרת מול הנהג הישראלי...

 

ואני נוסע באותה מידה גם על הלאנד קרוזר וגם על רכב משפחתי .

פורסם

נוכחות על הכביש- אני מתכוןן לעובדה שנהגתי בעבר במכונית קומפקטית, ולאחר מכן במיניואן, ונוכחתי לדעת שיש הבדל איך נהגים אחרים מתנהגים מולך, או יותר נכון כמה חותכים. יש יתרון השרדותי לנסיעה ברכב גדול, וזה עוד לפני העניין של מסה גדולה יותר בתאונה חלילה.

פורסם
נוכחות על הכביש- אני מתכוןן לעובדה שנהגתי בעבר במכונית קומפקטית, ולאחר מכן במיניואן, ונוכחתי לדעת שיש הבדל איך נהגים אחרים מתנהגים מולך, או יותר נכון כמה חותכים. יש יתרון השרדותי לנסיעה ברכב גדול, וזה עוד לפני העניין של מסה גדולה יותר בתאונה חלילה.

 

לתשומת ליבך, הנהג הישראלי אם הוא רואה רכב קצת גדול מהממוצע אז הוא כאילו חייב לעקוף אותו ולחתוך אותו, והם מתיחסים אליו כמו משאית ישנה שלא כדאי לנסוע אחריה, למרות שהיום יש הרבה רכבים מסחריים עם מנועי דיזל חדשים ומתקדמים והם יותר זריזים וחזקים מכל מאזדה ליסינג ועוד הרבה רכבים... אבל פשוט הנהגים הממוצעים במיוחד נהגי הליסינגים לא חושבים מה שדה הראיה של נהג משאית, או למה לא כדאי להדחף מימין ומשאל או לפני רמזור להזדחל לפניו...

ממליץ לך אם כבר רכב גדול וגם עבודה אז קח טנדר 4X4 או ג'יפ

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

לי בתור נהג ברכב פריבט זה פשוט סיוט לנוע מאחורי רכבים גבוהים\גדולים, הם חוסמים לי את כל שדה הראייה ומונעים ממני לחזות עצירות פתאומיות או את מצב התנועה.

לכן בד''כ מוצא עצמי עובר לנתיבים בהם הרכבים פחות גדולים ומגושמים.

אם אין לך צורך אמיתי ברכב עבודה או ברכב שטח בחר לך רכב מנהלים גדול בטיחותי ומתקדם, ד''א שים לב שגם רכבי יוקרה או כאלו המזוהים ע''י הנהג הישראלי ככזה זוכים ל"כבוד" עליו את המדבר - BMW , מרצדס , קאדילאק , קריייזלר...

פורסם
אני מחפש לקנות רכב משומש, עם ישיבה גבוהה, רצוי מסיבי יותר מרכב משפחתי ממוצע, סדר גודל מחיר של 110-140, נאמר משנת 2010 ,2011.

 

ההתבלטות כרגע היא בין קרוסאובר וג'יפים כמו מאזדה CX-5 (שקצת חדשה ויקרה מדי), סובארו פורסטר, וכו', אבל גם מיניואנים- מאזדה 5 למשל. הדרישות שלי פשוט נופלות בין הקטגוריות.

 

תודה

 

הסובארו פורסטר הוא ג'יפון משפחתי ומאסיבי, עם מנוע 2000 סמ"ק שעונה על הדרישות שלך.

מתאים לכביש וגם לשטח, עם ישיבה גבוהה, ומחירו למודל 2010 סביבות 110,000 ש"ח.

 

אייל מסובארו

פורסם

אם אין לך בעיה עם ידני, אני מציע לך לשקול ללכת על פיאט 500L חדשה היא בעלת נוכחות וישיבה גבוהה יחסית וזה רכב חדש שנכנס לך בתקציב, גם קיה סול אולי יכול להתאים מבחינת ישיבה גבוהה אבל הדגם החדש שלו עוד לא הגיע.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם
סקודה יטי ?

 

ייטי לגמרי או אאטלנדר ידני חדש ב 145

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אנשים מתפתים לרכוש רכב יקר כמשומש בגלל המחיר הזול יחסית ואחרי זה נופלים איתו על עלויות אחזקה יקרות כמו חלקים ביטוח וכו'. לקנות לנדקרוזר משומש זה עולה פחות מלנדקרוז חדש אבל מחיר החלפים, דלק והטיפולים נשאר זהה ואנשים לא לוקחים את זה בחשבון. ב-140 אלף אפשר לקנות מכוניות חדשות מוגבהות ולהנות מאחריות במקום להיכנס להרפתקאה ללא תחתית.

×
×
  • תוכן חדש...