Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שזה לא כדאי - זה כמו שכבת גומי ואם הרכב יקבל שריטה זה יהיה הרבה יותר מכוער - למה אתה מעוניין לצבוע בשיטה הזאת ולא בשיטה רגילה של צבע ?

פורסם

אתמול בדיוק ראיתי רכב שצבעו את כולו בחומר הזה.

במילה אחת - זוועה!

לא רוצה לחשוב איך זה יראה אחרי שיתחיל לקבל שריטות.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

locus, הכל תלוי.

זה לא מתאים לכל אוטו ולא בכל צבע..

 

לדעתי על האוטו הזה זה ממש יפה ומתאים

1476463_10151735521772066_169492196_n.jpg

 

בגלל זה צריך לחשוב לפני אם זה יתאים או לא ולא סתם לעשות בשביל הקטע.

לגבי שריטות, בגלל החומר יותר קל לבצע תיקונים במקרה של שריטות

 

לפי מה שהבנתי, בצביעה של כל האוטו משתמשים בפלסטידיפ יותר עמיד ולא הרגיל שקונים בפחיות ספרי

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

כשצובעים את הרכב עם אקדח ריסוס ייעודי לעבודה , זה נראה מקצועי כמו כל צבע מט דו שכבתי.

ניתן גם לתקן שריטות בשיטה די קלה של דילול הנקודה הרצויה וצביעה של שכבה נוספת מעל.

שמעתי על מקום במרכז שלקוחותיו יצאו לא מרוצים כלל, בעלי רכבי יוקרה למנהם.

אני לא רוצה להשמיץ מפני שלא ראיתי את עבודתם במציאות ולכן לא אציין את המקום.

לדעתי כדי שתמצא בעלים של רכב צבוע בשיטה הזו

ותבחן בעצמך את איכות הצביעה בעצמך , במידה ותהיה מרוצה , תוכל לגשת לאותו המקום.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

×
×
  • תוכן חדש...