Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנתיים החברה שלי החליקה על הכביש עם האוטו, נתקעה בעץ והאוטו הלך total loss. (היא בסדר תודה לאל) סוף סוף זימנו אותה לתת עדות, והיא מפחדת שיאשימו אותה למרות שהיא לא הייתה שיכורה, נסעה במהירות המותרת ולחצה על הבלמים בגלל שהתקרבה לרמזור אדום. אנחנו מפחדים שנציגי העירייה ינסו לטייח את מה שקרה שם (מים על הכביש, התקבלה תלונה בעירייה כמה שעות לפני כן) האם ייתכן שמשפטית יאשימו אותה בתאונה?

פורסם

למה אתה חושב שיאשימו אותה שהיא נהגה שיכורה?

 

 

 

 

 

 

ל'

 

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

כל הדיון הוא אזרחי אני מבין.

אם כן:

להדגיש את העובדה כי התקבלה ברשות המקומית תלונה על המפגע והמפגע לא סולק.

לעמוד על כך כי מהירות הנסיעה היתה מתאימה לתנאי הכביש

להתעקש כי כל הפעולות: נהיגה, היגוי ולחיצה על דוושת הבלם נעשתה באופו שבו כל נהג סביר היה נוהג.

להמתין בסבלנות ולראות כיצד כיצד המשפט מחלק את האשמה לתאונה בינה לבין הרשות.

אבל....

 

מי זימן אותה לעדות?

האם דווח על התאונה למשטרה?

האם הגיעה בוחן?

האם היה פינוי?

 

אם כך הדבר, ייתכן והתביעה היא פלילית ואז הסיפור שונה

 

אנא הבהר

פורסם

רק עכשיו זימנו אותה לתת עדות? אחרי שנתיים? זה עדות או משפט על התאונה?

אם לא בדקו אותה במקום שיכרות אז זה בסדר,

ואים יש כתב אישום על משהו אז תעלה את זה לכאן( תתשטש את הפרטים האישיים) ואני ינסה לעזור לך.

פורסם

מכיוון שלא זימנו אותה לתת עדות ניתן בבטחה להניח כמה דברים לטובתה:

* לא בוצעה בדיקת שכרות בזמן התאונה.

* לא בוצעה חקירת התאונה (סימני בלימה להערכת מהירות).

לכן אלה שתי דרכי פעולה שכנראה לא יעלו.

 

כמו כן לא הייתה בדיקה של הכתם על הכביש (אתה / היא טוענים מים, לי זה נשמע יותר כמו שמן).

 

אבל אם התקבלה תלונה על הכתם יהיה לכם הרבה יותר קל, רוב הטענות גם כנראה יעלו כלפי העירייה (תיעוד התלונה, טיפול בה וכו').

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...