Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

היום כשאשר העברתי את ידית ההילוכים לD הרכב לא זז.

זה היה מוזר מכיוון שהרכב חנה בירידה(!) וידאתי שלא שכחתי להוריד את בלם היד, העפתי מבט אל ידית ההילוכים לראות שלא יצאתי טמבל, אך הכל נראה תקין.

ניסיתי ללחוץ חלש על דוושת הגז, הרגיש שהרכב "מנסה" לסובב את הגלגלים, אך הוא לא התקדם.

העברתי לרוורס, וקרה אותו דבר.

החזרתי אל D וניסיתי לתת טיפה יותר גז, עדיין הרכב לא הצליח לזוז! לחצתי אפילו יותר חזק על דוושת הגז ולבסוף הרכב "השתחרר" עם רעש של מכה חזקה (וגם הרגיש כמו מכה חזקה).

לאחר מכן הרכב נסע כרגיל, למעט רעש מהברקסים שהפסיק, אך יש סיכוי שזה היה פסיכולוגי.

 

יש לציין:

1) היה בוץ באיזור הברקסים וכל מערכת ההיגוי - מה שהוסיף לחשד שלי שהברקסים "נדבקו"

2) דבר דומה (אך יותר חלש) קרה בעבר, לאחר שריססתי wd40 על מערכת ההיגוי ואולי בלי כוונה טיפה על הברקסים.

 

 

רעיונות?

 

תודה, יובל.

פורסם

שאלתי כמה בעלי מקצוע, להלן הדעות:

 

1) בעיה בבלם יד.

2) בעיה בגיר.

3) לכלוך שמצטבר בברקסים, צריך לנקות.

 

מה אתם אומרים? יש רעיונות?

פורסם

קשה לי להאמין שהבעיה היא בבלם היד.

אם בלם היד היה מורם, לחיצה חזקה על הגז הייתה אמורה לגרום לאוטו לזוז בכל זאת.

מתנדב בארגון ידידים

×
×
  • תוכן חדש...