Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחרונה אני סובל מרוע לב של מישהו שחורט ושורט את שלושת המכוניות שלנו [עוד רכבים ברחוב קיבלו כמה קטנות אבל אותנו ממש חרטו]

מההיכרות שלי עם החיים כנראה שלארוב לבנאדם ולסגור איתו חשבון באופן אישי יסבך אותי הרבה יותר מאשר חומרת העבירה שהוא עשה [למרות שרגשית הנושא פשוט הורג אותנו] ולגשת למשטרה תחת הטענה ששורטים לי את הרכב תגרום למקסימום הבטחה שישלחו לשם סיור בשעה לא ידועה ביום.

מה כן ניתן לעשות? האם התקנת מצלמות ותיעוד השריטות יהווה קייס להגשת תלונה?

האם אפשרי לארוב לאותו אדם ולנטרל אותו ולהזעיק משטרה [להחזיק אותו עד להגעת ניידת]

איך יוצאים מהמצב הזה?!

 

תודה

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

פורסם

אם תציב מצלמה יהיה תעוד מדוייק. תגיע עם זה למשטרה תגיש תלונה,ציאתרו את "העבריין", יפתח לו תיק על גרימת נזק וכך גם יהיה לך את פרטיו כדי לתבוע.

לא בטוח שיתנו לך את הפרטים מניסיוני ,אבל תנסה.

שיהיה לך בהצלחה ויום טוב

פורסם

אם יש אפשרות להתקנת מצלמות, זה הפיתרון הטוב ביותר. עם צילום טוב ניתן להגיש תלונה במשטרה ותביעה אזרחית לפיצויים.

  • ספונסר פורום
פורסם

מניסיון.

כבר קרה בחודש שעבר לאחד מלקוחותי בדיוק אותו הסיפור.

התקין מצלמה ועל ידי כך תפס את העבריין .כיום נפתח תיק פלילי נגד העבריין .וכמובן הכנתי חוות דעת המסכמת את כל הנזקים שניגרמו על ידי העבריין .

אל תקח את החוק לידך פשוט תתקין מצלמה .זה משתלם בסופו של יום.

כשתתפוס את העבריין דבר איתי .הוא יצתער על כל הנזקים שגרם .

אני לא סובל כאילה אנשים .וואלה מפתה לתפוס אותו ו.....

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

כן השאלה אם כשאתפוס אותו במצלמה שורט איך אוכל להוכיח שהשריטות הקודמות נגרמו על ידו? מדובר ב3 שריטות לרכב בערך

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

פורסם

החלום שלי תיתפסו אחד כזה, אני חולם על זה בלילות:-P

הורים שלי גרים על כביש ראשי, מתחת לבית שלהם במרחק ביניין אחד יש תחנת אוטובוס, מאז התחילו חריטות על הרכבים שחונים בשורה הזאת,

זה כמעט ברור שאיזה ילד בכיתה ז רוצה לעשות על הבנות בכיתה א רושם, אז עובר על הדרך מהמכונית הראשונה עד האחרונה, מהחלק הקידמי עד לחלק האחורי, לאורך כל הרכב , אם מפתח.

אחד כזה שנופל לי ליד.... :-)

זה רק פנטזיה,

אוייי

פורסם

אחד כזה שנופל לי ליד.... :-)

 

...ו ?

מה תעשה לו?

בכזה מקרה חוץ מהגשת תלונה במשטרה ותביעה כנגד הוריו אין לך מה לעשות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לעזאזל החוק... אם אחד כזה היה נופל לי לידיים, הייתי סופג את העלות תיקון שריטות של כל שלושת הרכבים על עצמי אבל לנבלה לא היה ידיים לשרוט עוד משהו בחייו.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

מזל שהנייר או הפיקסלים סופגים הכל, לכתוב כולם גיבורים.

אחד משניים, או שאתה עבריין ולא איכפת לך לבלות בכלא, או שאתה אדם נורמטיבי, מה אתה?

 

קל להגיד, נשבור לו את הידיים ואולי נכרות לו אותם, אך החברה תדרוש תשלום והתשלום הוא ישיבה בכלא.

 

אתם רוצים לפעול?

נמאס לכם מרמת הפשיעה ברחובות? שבה משחיתים רכוש של אחרים, מכים אנשים זקנים/מבוגרים, גונבים רכוש ועוד.

תתחילו לקדם מהלך שבו כל פושע מועד שחוזר על מעשיו שוב ושוב ייכלא למאסר עולם.

אפשר אולי להבין מעידה אחת ועוד אחת נוספת, אך אדם שהתנהגותו היא אנטי חברתית בעקביות צריך להרחיק מהרחובות.

ואין בכוונתי שייפתחו בתי כלא מפוארים, משהו בסגנון כלא קציעות (אוהלים) יהיה מצויין עבורם. ובנוסף הם יצטרכו לעבוד כדי להצדיק את אחזקתם.

פורסם
...ו ?

מה תעשה לו?

בכזה מקרה חוץ מהגשת תלונה במשטרה ותביעה כנגד הוריו אין לך מה לעשות.

 

ארביץ לו. כן, פשוט ככה. אז מה אם הוא ילד קטן? זה מקנה לו חסינות? תפסיקו כבר להיות יפי נפש. אני אישית לא אהרוג אותו אבל כן אוריד לו איזה אגרוף לפנים שירגיע אותו ויגרום לו לחשוב על כל מה שהוא עשה.

 

אני לא מעודד אלימות אבל די, כמה רוע אפשר לבלוע? היום ילד בכיתה ז' (בן 13) מודע היטב למעשים שלו ויודע למה הוא גורם כשהוא שורט רכב. בתור אדם שגולש בפורום חובבי רכב אני מניח שאתה מבין כמה הרכבים של חברי הפורום חשובים להם, אז שבא איזה ליצן קטן ושורט את הרכב לאורכו, איך אתה חושב שזה גורם לנו להרגיש?

 

שיגיש תלונה במשטרה, אכפת לי? מעדיף את ההרגשה של הסיפוק של לעצור את התופעה וללמד טוב טוב את הליצן מה כדאי לו לעשות ומה לא, מאשר להגיד "נו נו נו" ובסוף גם לקבל מראה שבורה אחרי יום. ולך תוכיח שזה הוא... עוד יגידו לי פה "תעשה פוליש", כן, אני גם אקנה לילד סוכריה.

 

אף אחד לא אמור לקבל מכות, באותה מידה שאף אחד לא אמור לשרוט לך את הרכב. ברגע ששוברים את האיזון הזה מכל צד, לא צריך להתפלא שמנסים לאזן אותו גם בדרכים אחרות.

 

תגובות של חבר'ה מתלהמים ואומרים לי שאני חית אדם\שהם היו אמורים נונונו וקונים לילד פחית קולה\שאני רוצח ומקומי בבית כלא\שאני לא בן אדם בדרך בעוד 3...2...1....

 

מקווה שתבינו לאן אני חותר. נכון, הדרך היפה היא "להסביר לילד איפה הוא טעה", אבל בינינו, כל עוד לא מדובר בילד בן 6, מה הסיכוים שילד בן 13 באמת לא מודע למעשה כזה? הרי המפתח שלו לא יצא לבד מהכיס והוא לא סתם עבר לכם על הרכב עם המפתח. רצה לעשות שופוני על הבחורות או להוציא זעם. ואיפה הוא החליט לעשות את זה? אה! על הרכוש שלא שלו!

פורסם
ארביץ לו. כן, פשוט ככה. אז מה אם הוא ילד קטן? זה מקנה לו חסינות? תפסיקו כבר להיות יפי נפש. אני אישית לא אהרוג אותו אבל כן אוריד לו איזה אגרוף לפנים שירגיע אותו ויגרום לו לחשוב על כל מה שהוא עשה.

 

אני לא מעודד אלימות אבל די, כמה רוע אפשר לבלוע? היום ילד בכיתה ז' (בן 13) מודע היטב למעשים שלו ויודע למה הוא גורם כשהוא שורט רכב. בתור אדם שגולש בפורום חובבי רכב אני מניח שאתה מבין כמה הרכבים של חברי הפורום חשובים להם, אז שבא איזה ליצן קטן ושורט את הרכב לאורכו, איך אתה חושב שזה גורם לנו להרגיש?

 

שיגיש תלונה במשטרה, אכפת לי? מעדיף את ההרגשה של הסיפוק של לעצור את התופעה וללמד טוב טוב את הליצן מה כדאי לו לעשות ומה לא, מאשר להגיד "נו נו נו" ובסוף גם לקבל מראה שבורה אחרי יום. ולך תוכיח שזה הוא... עוד יגידו לי פה "תעשה פוליש", כן, אני גם אקנה לילד סוכריה.

 

אף אחד לא אמור לקבל מכות, באותה מידה שאף אחד לא אמור לשרוט לך את הרכב. ברגע ששוברים את האיזון הזה מכל צד, לא צריך להתפלא שמנסים לאזן אותו גם בדרכים אחרות.

 

תגובות של חבר'ה מתלהמים ואומרים לי שאני חית אדם\שהם היו אמורים נונונו וקונים לילד פחית קולה\שאני רוצח ומקומי בבית כלא\שאני לא בן אדם בדרך בעוד 3...2...1....

 

מקווה שתבינו לאן אני חותר. נכון, הדרך היפה היא "להסביר לילד איפה הוא טעה", אבל בינינו, כל עוד לא מדובר בילד בן 6, מה הסיכוים שילד בן 13 באמת לא מודע למעשה כזה? הרי המפתח שלו לא יצא לבד מהכיס והוא לא סתם עבר לכם על הרכב עם המפתח. רצה לעשות שופוני על הבחורות או להוציא זעם. ואיפה הוא החליט לעשות את זה? אה! על הרכוש שלא שלו!

 

 

עדיף שיפתחו לך תיק במשטרה ויטרטרו אותך לתת עדות מאשר שיגידו לך "תעשה פוליש" ? ממש הגיון בריא.

 

עוד גיבור מקלדת (וזה במקרה הטוב)....

פורסם
עדיף שיפתחו לך תיק במשטרה ויטרטרו אותך לתת עדות מאשר שיגידו לך "תעשה פוליש" ? ממש הגיון בריא.

 

עוד גיבור מקלדת (וזה במקרה הטוב)....

 

מה כבודו היה עושה, אם אפשר לדעת?

פורסם
מה כבודו היה עושה, אם אפשר לדעת?

 

אם אני יודע מי המזיק ויש לי ראיות מינימליות ,תובע בבית משפט כמו כל נזק אחר.

אם אין לי את זהות המזיק מגיש תלונה במשטרה כדי להגיע לזהות המזיק .

 

עושה פוליש בכל מקרה.

פורסם
כן השאלה אם כשאתפוס אותו במצלמה שורט איך אוכל להוכיח שהשריטות הקודמות נגרמו על ידו? מדובר ב3 שריטות לרכב בערך

 

אם הנזק הוא למשל בדלת ויש באותה דלת שריטות קודמות זה לא משנה, אתה תובע אותו על צביעת כל הדלת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...