Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מניסיון.

כבר קרה בחודש שעבר לאחד מלקוחותי בדיוק אותו הסיפור.

התקין מצלמה ועל ידי כך תפס את העבריין .כיום נפתח תיק פלילי נגד העבריין .וכמובן הכנתי חוות דעת המסכמת את כל הנזקים שניגרמו על ידי העבריין .

אל תקח את החוק לידך פשוט תתקין מצלמה .זה משתלם בסופו של יום.

כשתתפוס את העבריין דבר איתי .הוא יצתער על כל הנזקים שגרם .

אני לא סובל כאילה אנשים .וואלה מפתה לתפוס אותו ו.....

 

וואלה ממש שימחת אותי לשמוע שתופסים חלאות כאלה מדי פעם וכל הכבוד על הצעת העזרה!

 

 

מזל שהנייר או הפיקסלים סופגים הכל, לכתוב כולם גיבורים.

אחד משניים, או שאתה עבריין ולא איכפת לך לבלות בכלא, או שאתה אדם נורמטיבי, מה אתה?

 

קל להגיד, נשבור לו את הידיים ואולי נכרות לו אותם, אך החברה תדרוש תשלום והתשלום הוא ישיבה בכלא.

 

אתם רוצים לפעול?

נמאס לכם מרמת הפשיעה ברחובות? שבה משחיתים רכוש של אחרים, מכים אנשים זקנים/מבוגרים, גונבים רכוש ועוד.

תתחילו לקדם מהלך שבו כל פושע מועד שחוזר על מעשיו שוב ושוב ייכלא למאסר עולם.

אפשר אולי להבין מעידה אחת ועוד אחת נוספת, אך אדם שהתנהגותו היא אנטי חברתית בעקביות צריך להרחיק מהרחובות.

ואין בכוונתי שייפתחו בתי כלא מפוארים, משהו בסגנון כלא קציעות (אוהלים) יהיה מצויין עבורם. ובנוסף הם יצטרכו לעבוד כדי להצדיק את אחזקתם.

 

האמריקאים כבר חשבו על זה ואני חושב שזה מאד מתבקש בארץ, חוק הThird strike

שלוש פעמים אותה העבירה = חיים בכלא, יעני כל החיים.

חובה במדינה כמו שלנו שגנבי רכב מקבלים פליק קטן בתחת ומשוחררים לגנוב שוב.

 

ארביץ לו. כן, פשוט ככה. אז מה אם הוא ילד קטן? זה מקנה לו חסינות? תפסיקו כבר להיות יפי נפש. אני אישית לא אהרוג אותו אבל כן אוריד לו איזה אגרוף לפנים שירגיע אותו ויגרום לו לחשוב על כל מה שהוא עשה.

 

אני לא מעודד אלימות אבל די, כמה רוע אפשר לבלוע? היום ילד בכיתה ז' (בן 13) מודע היטב למעשים שלו ויודע למה הוא גורם כשהוא שורט רכב. בתור אדם שגולש בפורום חובבי רכב אני מניח שאתה מבין כמה הרכבים של חברי הפורום חשובים להם, אז שבא איזה ליצן קטן ושורט את הרכב לאורכו, איך אתה חושב שזה גורם לנו להרגיש?

 

שיגיש תלונה במשטרה, אכפת לי? מעדיף את ההרגשה של הסיפוק של לעצור את התופעה וללמד טוב טוב את הליצן מה כדאי לו לעשות ומה לא, מאשר להגיד "נו נו נו" ובסוף גם לקבל מראה שבורה אחרי יום. ולך תוכיח שזה הוא... עוד יגידו לי פה "תעשה פוליש", כן, אני גם אקנה לילד סוכריה.

 

אף אחד לא אמור לקבל מכות, באותה מידה שאף אחד לא אמור לשרוט לך את הרכב. ברגע ששוברים את האיזון הזה מכל צד, לא צריך להתפלא שמנסים לאזן אותו גם בדרכים אחרות.

 

תגובות של חבר'ה מתלהמים ואומרים לי שאני חית אדם\שהם היו אמורים נונונו וקונים לילד פחית קולה\שאני רוצח ומקומי בבית כלא\שאני לא בן אדם בדרך בעוד 3...2...1....

 

מקווה שתבינו לאן אני חותר. נכון, הדרך היפה היא "להסביר לילד איפה הוא טעה", אבל בינינו, כל עוד לא מדובר בילד בן 6, מה הסיכוים שילד בן 13 באמת לא מודע למעשה כזה? הרי המפתח שלו לא יצא לבד מהכיס והוא לא סתם עבר לכם על הרכב עם המפתח. רצה לעשות שופוני על הבחורות או להוציא זעם. ואיפה הוא החליט לעשות את זה? אה! על הרכוש שלא שלו!

 

קבל תגובה לא מתלהמת - גב-גבר על זה!

פגיעה ברכוש לא שלך והפקת הנאה מזה שגורמת לך לחזור על זה שוב ושוב, הינה ברבריות וחוסר תרבות משווע, הפתרון שלך הוא הצעד הנכון, מי שחי בחברה צריך לכבד את האחר כפי שהיה רוצה שיכבדו אותו, כשהנער הזה יתבגר ותשרוט לו את ההונדה, אני בטוח שהוא לא יקבל את זה בחיוך, אין כמו זעזוע טוב בכדי להחזיר למסלול, בטח יותר יעיל מ"נו, נו ,נו."

כבר חתמתי...

פורסם
אם אני יודע מי המזיק ויש לי ראיות מינימליות ,תובע בבית משפט כמו כל נזק אחר.

אם אין לי את זהות המזיק מגיש תלונה במשטרה כדי להגיע לזהות המזיק .

 

עושה פוליש בכל מקרה.

 

ואוו, ממש מאמא תרזה :oops:

אבל אם אתה יודע מי המזיק, ואין לך ראיות (רק ראית אותו עושה את זה), מה תגיד לו "you won this time, you baster!" ואז תיגמר הסדרה?

על מי אתה עובד, תגיד לי? הבנתי. אתה משחק אותה "בחור טוב, אזרח שומר חוק". בסדר.

"אם אין לי את זהות המזיק מגיש תלונה במשטרה", כן, בין כל הרציחות, מטעני החבלה ופיצוצי הרכבים, למשטרה יש גם פינה חמה בלב לigalr שהמקרה שלו, ששרטו לו את הרכב עם מפתח נמצא אצל מפכ"ל המשטרה על השולחן ונמצא ברשימת התיקים החמים.

 

לפעמים, בעודי גולש בקארספורום, אני מנסה להבין האם חברי הפורום באמת היו נוהגים בשיטות שהם כותבים פה, או שהם סתם כותבים דרכים יפות אבל בדיעבד היו מתנהגים כמו כל אדם אחר.

 

אמרת שאתה גר בקרית ים, לא? אז בזמן שאני מעוות לך את הרכב עם מפתח, אולי גם תפרוק לי את הסחורה מהטנדר?

אני לא מצליח להבין את אתה טרול או לא. המשפט "פראיירים לא מתים, הם רק מתחלפים" אמור להיות מקועקע לך על המצח. אתה הזוי, לאללה.

 

קבל תגובה לא מתלהמת - גב-גבר על זה!

פגיעה ברכוש לא שלך והפקת הנאה מזה שגורמת לך לחזור על זה שוב ושוב, הינה ברבריות וחוסר תרבות משווע, הפתרון שלך הוא הצעד הנכון, מי שחי בחברה צריך לכבד את האחר כפי שהיה רוצה שיכבדו אותו, כשהנער הזה יתבגר ותשרוט לו את ההונדה, אני בטוח שהוא לא יקבל את זה בחיוך, אין כמו זעזוע טוב בכדי להחזיר למסלול, בטח יותר יעיל מ"נו, נו ,נו."

 

אז אני אגיד לך מה אעשה! אני לא אשרוט לו את ההונדה, and this is how i will get out of trouble! מה אתה אומר?

אם אני אפגע לו ברכוש, שירביץ לי. אין לי בעיה, מגיע לי. כנ"ל ההפך. אין מה לעשות, לכל מעשה יש השלכות, נכון? ואני מבטיח לך שהאמריקאים שאתה כל כך אוהב לא נוהגים אחרת. שם להרבה יש שוטגאן בבית, והם ממש אבל ממש לא מהססים להוציא אותו ולכוון אותו על הפוגעים, ויש גם כאלה שאפילו לא מהססים ללחוץ על ההדק. אני לא אומר שאלימות היא הדרך הטובה ביותר לפתור סכסוכים. אבל קשה נורא להישאר אדיש למישהו שאשכרה בא ופוגע לך ברכוש ועוד נהנה מזה!

פורסם
ארביץ לו. כן, פשוט ככה. אז מה אם הוא ילד קטן? זה מקנה לו חסינות? תפסיקו כבר להיות יפי נפש. אני אישית לא אהרוג אותו אבל כן אוריד לו איזה אגרוף לפנים שירגיע אותו ויגרום לו לחשוב על כל מה שהוא עשה.

 

אני לא מעודד אלימות אבל די, כמה רוע אפשר לבלוע? היום ילד בכיתה ז' (בן 13) מודע היטב למעשים שלו ויודע למה הוא גורם כשהוא שורט רכב. בתור אדם שגולש בפורום חובבי רכב אני מניח שאתה מבין כמה הרכבים של חברי הפורום חשובים להם, אז שבא איזה ליצן קטן ושורט את הרכב לאורכו, איך אתה חושב שזה גורם לנו להרגיש?

 

שיגיש תלונה במשטרה, אכפת לי? מעדיף את ההרגשה של הסיפוק של לעצור את התופעה וללמד טוב טוב את הליצן מה כדאי לו לעשות ומה לא, מאשר להגיד "נו נו נו" ובסוף גם לקבל מראה שבורה אחרי יום. ולך תוכיח שזה הוא... עוד יגידו לי פה "תעשה פוליש", כן, אני גם אקנה לילד סוכריה.

 

אף אחד לא אמור לקבל מכות, באותה מידה שאף אחד לא אמור לשרוט לך את הרכב. ברגע ששוברים את האיזון הזה מכל צד, לא צריך להתפלא שמנסים לאזן אותו גם בדרכים אחרות.

 

תגובות של חבר'ה מתלהמים ואומרים לי שאני חית אדם\שהם היו אמורים נונונו וקונים לילד פחית קולה\שאני רוצח ומקומי בבית כלא\שאני לא בן אדם בדרך בעוד 3...2...1....

 

מקווה שתבינו לאן אני חותר. נכון, הדרך היפה היא "להסביר לילד איפה הוא טעה", אבל בינינו, כל עוד לא מדובר בילד בן 6, מה הסיכוים שילד בן 13 באמת לא מודע למעשה כזה? הרי המפתח שלו לא יצא לבד מהכיס והוא לא סתם עבר לכם על הרכב עם המפתח. רצה לעשות שופוני על הבחורות או להוציא זעם. ואיפה הוא החליט לעשות את זה? אה! על הרכוש שלא שלו!

 

לא עניין של להתלהם. פשוט אני חושב שמדובר על גבורת מקלדת בלבד. אין אפשרות אחרת אם אתה אדם נורמטיבי.

תתן לו אגרוף תקרע לו את הפנים ואז מה? או שתסתבך אין לך מושג עם מי , כי אתה לא יודע מי ומה עומד מאחורי ילד חצוף כזה,

ואז יקרעו אותך/ יתנכלו לך/ וכן הלאה, וזה במקרה שאותו ילד עבריין לא מחזיק איזה סכין או אולר...

 

לחילופין תוגש נגדך תלונה על תקיפה חמורה + תביעה לפיצויים, ואז תמצא את עצמך עם מעצר ותיק פלילי ומשפט שלך תדע איך ויגמר אם בכלל.

 

אם אתה כמובן לא נורמטיבי ושקול (ויש גם כאלה), אז אתה לא חושב בכלל על כל השיקולים שכתבתי פה, ומפרק לילד את הצורה אללה ירחמו עליו... וכמובן עומד מול מה שאמרתי.

 

אני מאמין שאם אתה כותב פה ומתנסח בצורה בהירה זאת - אתה כנראה נורמטיבי, ואז האופציה היחידה היא לצלם/ לפנות למשטרה עם כל הצער שבדבר.

 

ועוד דבר, לא יודע מה גילך, אבל תרשה לי להניח שאתה צעיר וללא ילדים,אני טועה? וזה לא בא ממקום של התנשאות חלילה, אלא כי שאתה מתבגר משתנה קצת הפרספקטיבה.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
לא עניין של להתלהם. פשוט אני חושב שמדובר על גבורת מקלדת בלבד. אין אפשרות אחרת אם אתה אדם נורמטיבי.

תתן לו אגרוף תקרע לו את הפנים ואז מה? או שתסתבך אין לך מושג עם מי , כי אתה לא יודע מי ומה עומד מאחורי ילד חצוף כזה,

ואז יקרעו אותך/ יתנכלו לך/ וכן הלאה, וזה במקרה שאותו ילד עבריין לא מחזיק איזה סכין או אולר...

 

לחילופין תוגש נגדך תלונה על תקיפה חמורה + תביעה לפיצויים, ואז תמצא את עצמך עם מעצר ותיק פלילי ומשפט שלך תדע איך ויגמר אם בכלל.

 

אם אתה כמובן לא נורמטיבי ושקול (ויש גם כאלה), אז אתה לא חושב בכלל על כל השיקולים שכתבתי פה, ומפרק לילד את הצורה אללה ירחמו עליו... וכמובן עומד מול מה שאמרתי.

 

אני מאמין שאם אתה כותב פה ומתנסח בצורה בהירה זאת - אתה כנראה נורמטיבי, ואז האופציה היחידה היא לצלם/ לפנות למשטרה עם כל הצער שבדבר.

 

ועוד דבר, לא יודע מה גילך, אבל תרשה לי להניח שאתה צעיר וללא ילדים,אני טועה? וזה לא בא ממקום של התנשאות חלילה, אלא כי שאתה מתבגר משתנה קצת הפרספקטיבה.

 

אני כן צעיר, אפילו מאוד. אבל אני אוהב להיות עם ילדים ויש לי רגישות מסוימת כלפיהם. אבל קשה לי להבין איך אני אמור לעמוד בשילוב ידיים כשמישהו פוגע לי ברכוש. כאן מדובר ברכב, אבל זה יכול להיות עוד הרבה דברים. אני יוצא מנקודות הנחה שמי שעושה את זה מודע באופן מלא למעשים שלו. איזה ראיות כבר יכולות להיות לי? תיהיה ריאלי לרגע, הראיות היחידות זאת מצלמות אבטחה. אז אתה מצפה ממני לקנות מצלמות בשווי של מאות שקלים, לעמול יום שלם בלהתקין אותם, בגלל שאיזה ילד כאפות החליט שהרכב שלי זאת הבאר שהוא ירק לתוכה? מי אמר שהוא יחזור שוב פעם? אז בשביל מה כל המצלמות, החשמל וכו'?

 

אני פשוט לא רואה את זה קורה, סליחה. אני פשוט לא רואה את עצמי הולך להגיש תלונה כי זה לא יתן כלום. אתה באמת רואה את המשטרה רודפת אחרי הילד כי הוא שרט רכב? אני מניח שאתה גר פה כמעט כל חייך, אתה יודע איך דברים כאלה מתנהלים. כל תלונה כזאת ישר נגרסת או נכנסת לתיק ה"בולשיט שאין לנו זמן להתעסק איתו". ולתבוע אותו? אני מניח שאתה יודע עד כמה זה יהיה יעיל.

 

אני בסה"כ אדם רגיל שאכפת לו מהרכוש שלו. ככה זה היום, אם לא תראה לאנשים "מי הבוס" ולמי שייך הרכוש - הם יזלזלו. אני לא ממציא את הגלגל! אני בסה"כ מביא לידי ביטוי את מה שכולם כבר יודעים ומבינים על בשרם. אני מניח שהרוב בפורום לא "ילך איתי" אבל אי אפשר להתחכש למה שכתבתי, אי אפשר. רוב האנשים, עם כל הכבוד, יפעלו כמוני. זה שבפורום כולם מחליטים להיות אמא תרזה ו"יפי נפש" ו"נחבק את הילד וניתן לו נשיקה על הלחי וניתן לו עוד מפתח שישרוט גם את מכסע מהנוע", זה בסדר, אבל זאת לא דרך לעצור את התופעה.

 

לא אמרתי לקרוע אותו, אפשר גם להוריד לו כאפה ולאיים שתהרוג אותו בפעם הבאה. תראה זה פלא! הוא גם יחיה, וגם לא יחזור, וגם ילמד להבא, ואולי הרכב שלך יהיה הרכב האחרון שהוא שרט!

פורסם

חברים

לצערי הרב בתרבות החמולות של היום אני משער שאחרי פירוק והרכבה מחדש של אותו ילד כנראה שיום אחרי אין לי אוטו וניפוץ שמשות הוא הכי קל בתרחישים שיכולים להיות.. בתח המשפט היום מוציאים את המיץ ובטח למי שעובד אין יכולת גמישה להגיע לדיונים וחארטות שכאלה.

 

המצב ממש מתסכל בעיקר כי השורט הזה לא עובר כל לילה ולכן קשה לצפות את הפעם הבאה

Carmel Castel [concept] 1972

Ottosan anadol 1976

VW Golf mk1 1981

1997 Daewoo Nexia GTX

פורסם

לדעתי במידה ומדובר על ילד קטן עד גיל 18 אתה צריך לפנות למשטרה ולהורים שלו ולתבוע תביעה אזרחית,אם יש שריטות קודמות והוא ניתפס במצלמה עושה את השריטה יש דבר במשטרה שניקרא צירוף תיקים,כמו למשל אדם שגונב אופנוע משכונה X וניתפס ולפני אותו אופנוע ניגנבו עוד 4 אופנועים באותה השכונה יש חשד סביר שאותו אדם קשור לפשע והוא יואשם על כך בבית הדין,כך לגבי אותה שריטה על הדלת,יש חשד סביר לכך שאותו אדם שעשה את השריטה הראשונה עשה גם את השנייה והשלישית,לדעתי השופט יתייחס לזה בכובד ראש לטובתך,אם אותו אדם הוא מעל גיל 18 לדעתי הוא כבר צריך ליהיות מספיק אחראי למעשיו ולתת את הדין על כך,זה כבר שיקול שלך מה לעשות,אני לא אתייחס למה שאני הייתי עושה,מעדיף לא לתת רעיונות,בהצלחה

m7kj.jpg
פורסם
לעזאזל החוק... אם אחד כזה היה נופל לי לידיים, הייתי סופג את העלות תיקון שריטות של כל שלושת הרכבים על עצמי אבל לנבלה לא היה ידיים לשרוט עוד משהו בחייו.

 

 

 

discoTD5. קיבלתה תשובה, והוא היה עוד עדין

פורסם
מזל שהנייר או הפיקסלים סופגים הכל, לכתוב כולם גיבורים.

אחד משניים, או שאתה עבריין ולא איכפת לך לבלות בכלא, או שאתה אדם נורמטיבי, מה אתה?

 

 

לא בשביל משהו, ולא אבו עלי,

אני החלטתי שאת הפלילים שלי אני מסיים, לא כיף לשבת במעצר 8 חודשיים אני אומר לך מניסיון

8 חודשיים על התנהגות אלימה,

הבטחתי לעצמי ולסובבים אותי שאני מסיים את הדרך הזאת, אבל בשביל אחד כזה, לפחותאתה חוזר ויודע למה

פורסם

סתם שאלה,

בהנחה שאין לי חניה פרטית/מקורה אלה חניה ציבורית/משותפת ליד הבניין, איך בדיוק אני מתקין מצלמה? הראי צריך מצלמה מחוץ לרכב כי ברכב היא לא שווה כלום (גם לא היקפית 360, גם איכות ירודה בלילה וגם לא רואים את תהליך השריטה).

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
סתם שאלה,

בהנחה שאין לי חניה פרטית/מקורה אלה חניה ציבורית/משותפת ליד הבניין, איך בדיוק אני מתקין מצלמה? הראי צריך מצלמה מחוץ לרכב כי ברכב היא לא שווה כלום (גם לא היקפית 360, גם איכות ירודה בלילה וגם לא רואים את תהליך השריטה).

 

לא צריך כלום

אתה יכול לפוצץ מכות כל מי שמתקרב לרכב.

גם אם לא פיצצת את זה שגרם לך את הנזק השמועה כבר תתפשט ואף אחד לא יתקרב לרכב שלך.

×
×
  • תוכן חדש...