Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברוב הרכבים שבהם המשאבה מונעת על ידי רצועת האביזרים הברגים שלה יסתתרו מאחורי רצועת הטיימינג כך שצריך גם לפרק את הרצועה. אני אישית לא נוגע במשאבה כל עוד היא מתפקדת כמו שצריך. מעבר לכך אם המותחן של הטיימינג במצב תקין אני בדרך כלל משאיר גם אותו.

פורסם

מאור מילא להשאיר את המשאבה מקסימום תעשה עבודה "כפולה" על פירוק החגורה. אבל מותחן שעשוי להכשל יכול לגרום נזק למנוע ולכן לדעתי פה לא כדי לנסות לחסוך.

פורסם

ניתן לבדוק עד כמה המותחן הקיים תקין וזה מה שאני עושה בכל החלפת טיימינג בכל רכב. אם אני רואה שקיים במותחן חופש או שאינו מיסתובב חלק או מרעיש אני מייד מחליף אותו. את הקטע של להחליף כל מה שקשור לטיימינג בכל מצב זה מה שהמוסכים הכניסו לנו לראש מהרגע שניכנסנו אליהם בפעם הראשונה בחיינו וכאן הלוקש שאנחנו אוכלים.

פורסם

למי שמטפל במוסך ומתכוון להחזיק את הרכב בשנים הבאות תוספת של עוד נגיד 250 ש"ח למשאבה 100 ש"ח למותחן לדעתי שווה את השקט של השנים הבאות וחוסכת עלות עבודה נוספת. אם אתה מתקן בעצמך זה כבר משתנה..

פורסם
אז אני יספר לך שזה תוספת של איזה 500 שקל בין להחליף טיימינג לבין להחליף רק משאבה.

 

לדעתי הגזמת אבל גם אם אני זורם עם המחיר שאמרת טיימניג בממוצע עושים פעם ב 4-5 שנים זה אולי מצדיק את ההשקעה/שקט שאתה מקבל ... כל אחד והחשבון שלו...

×
×
  • תוכן חדש...