Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי רנו קליאו 2012 שקיבלתי לפני חודש.

הרכב עבר 15,000 ק"מ בלבד .

 

אני מדלג על נושא הגיר, לדעתי הגיר הכי גרוע שאי פעם יוצר לרכב.

מיושן, לא מתמזג עם מהירות הנסיעה ודיי תוקע את הרכב, האם זהו המקור לצריכת הדלק השערורייתית?

 

בנסיעה רגועה, סופר סופר רגועה (נוסע בעיקר עירוני), ללא האצות פתע, רגועה, איטית, ממש נהיגת שבת

צריכת הדלק עומדת על בין 1 ל6 ל 1 ל 8 .

 

יש משהו שאפשר לעשות? אם אנהג עם טיפטרוניק זה יעזור מעט?

באמת שאני אובד עצות. את הרכב קיבלתי כמתנה בתוך המשפחה אבל בתור סטודנט צריכת הדלק מפחידה אותי מאוד.

פורסם

ידוע שרכב חדש בהתחלה אוכל קצת יותר דלק.

אבל אתה מתאר משהו מוגזם.

איך בדיוק בדקת? מילאת מיכל מלא, נסעת, מילת שוב מיכל מלא. ואז חילקת ליטרים בק''מ?

זאת הבדיקה שעשית?

*זה לא יחסוך כלום שתנהג בטיפטרוניק. סתם בלאי לגיר, ואתה לא מעביר הילוכים יותר טוב מהמחשב.

פורסם
תדלקתי עד הקפיץ, נסעתי 200 ק"מ לאחר שאיפסתי את השעון בתדלוק, ותדלקתי שוב עד הקפיץ.

וכמה יצא?

נסעת עם מזגן או בלי בעיר הרוב או הרוב מחוץ לעיר?

אתה מדבר על הדגם עם המנוע 1600 נכון?

נסיעה רגילה או מאומצת פתיחות חזקות וכו'?

פורסם

נסיעה עם מזגן ב90 אחוז מהזמן,

הדגם עם המנוע 1600,

נסיעה סופר רגועה, ללא עליות, ללא האצות, ממש נהיגה רגועה.

יצא 1 ל7.

פורסם

לא כל כך ברור אם הרכב חדש או לא. לא הגיוני שרכב פרטי עשה 15,000 ק"מ בחודש. אם מדובר ברכב משומש, בצע בדיקה נכונה, לא לפי מחשב הרכב.

נהג מנוסה
:roll:
×
×
  • תוכן חדש...