Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה 3 וה 1.75 מ"מ נפוצים באותה מידה, אפשר להשיג את שניהם בכל מקום.

ברור שהוא מאוד יקר ביחס לאחרים- הוא גם שווה משהו. סה"כ זה מכשיר לא מסובך (מנוע, גוף חימום, פיה) אבל בקרת טמפרטורה מדויקת היא עסק די חשוב פה.

זה ובקרת איכות לא אחידה היא נקודת התורפה הגדולה ביותר של המכשירים הסיניים, אני לא מכיר אחד עם ביקורות מספיק טובות כדי שאני אישית אהמר עליו.

 

על הדרך, המכשירים האלו בכלל לא מתאימים לשימוש שאתה רוצה, אלא אם תשב לחזור על כל פס מספר פעמים- לדגמים שיווצרו לא יהיה חוזק מכני מספיק.

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה שציינת בסוף זה מה שאני מתכוון לעשות.

אין לי ידע בתכנות\שרטוט והכנת המודל, שאני רוצה ומדמיין לעצמי בראש, למדפסת תלת מימד.

מה גם שהיא יקרה בהרבה ואני לא רוצה להשקיע בזה.

לכן עט מדפיס זה אחלה פתרון לדברים כפי שאני רואה אותם בדמיון, אני אשרטט על דף עם סרגל ואדפיס מה שאני רוצה במספר שכבות כמו מדפסת 3D.

מרבית החלקים יהיו קטנים (לא יותר מ-5X5X2 ס"מ), ככה שעט חסכוני בהרבה ממדפסת (והעדר כישוריי שציינתי קודם).

פורסם

אני לא כאן כדי לחפור לך, אבל אני מציע לך לשקול את העניין מחדש. עובי הפיה הממוצע של המכשירים האלו הוא 0.4 מ"מ.

כדי לקבל לדוגמה, מסגרת שמישה מינימלית עם אורך צלע של 5 סנטימטר, תצטרך משהו כמו עובי קיר של 0.8 מילימטר ועובי מסגרת של 0.5 סנטימטר.

כלומר, תצטר לצייר 4*2*(0.5/0.04) פעמים, קו של 5 סנטימטר. (עובי מסגרת חלקי עובי הקו, כפול מספר הצלעות במסגרת, כפול השכבות שדרושות בשביל עובי קיר מינימלי שמיש)

זה 100 פעם קו של 5 סנטימטר. בשביל מסגרת פשוטה וקטנה.

 

אני מכיר את המכשירים האלו וגם בעלים של מדפסת תלת מימד, אל תבזבז סתם כסף- נסה אחד לפני שאתה קונה כדי לראות אם זה מתאים לשימוש שלך. 99% שלא.

פורסם

להיפך, זה שאתה כאן זה לא כדי לחפור לי, זה לעזור לי ולאחרים שאולי צריכים גם. תודה ואם אתה יכול אז גם תמשיך.

המלצת לנסות אחד לפני שאני קונה, אין לי איך לנסות ובגלל זה אני רוצה לקנות את הסוגים הזולים יותר ע"מ לחוות את זה ולראות אם זה מתאים לי.

חוץ מזה שאני אוהב להתעסק עם דברים כאלה, יש לי דמיון ולפעמים כשאצטרך משהו, אצור חלקים שאשתמש בהם.

אין לי בעיה לשבת שעה שלמה על חלק קטנטן, יש לי סבלנות.

קח למשל משהו דומה שרציתי לעשות אבל טיפה דק יותר:

http://bophoto.typepad.com/.a/6a00e553e374788833019b022aed63970b-pi

מסגרת לעדשה של מצלמת המוביוס - בעיקרון לא צריך שהחלקים השטוחים יהיו כאלה ארוכים, אני רוצה להכניס צורה עגולה לשם במקום תריסים נגד סנוור - אני רוצה להכניס CPL FILTER למתקן נוח, חוץ מזה שאני לא מתכוון להדפיס את כל החלק הנ"ל, אני לוקח מכסה עדשה, חותך אותו שיהיה לי את הקוטר של העדשה ועליו אני בונה את המסגרת שתחזיק את הפילטר. זה אולי רבע או שליש מכמות החומר (אני מתכוון להדפס הלבן שמסביב לעדשה) שיש בתמונה.

 

בעקרון אני מחפש דגם זול שיעשה את העבודה לאחר עקומת לימוד כמובן.

אין לי צורך בלבנות דגמים לגובה כמו שאנשים מנסים לצייר קוביות באויר וכו'..

שוב, אין לי בעיה עם חפירה. כל מה שאתה יכול לתרום זה יעזור לי מאוד.

פורסם

איך באנגוד אם מתלוננים לגבי איכות של מוצר?

יגלגלו אותי מתחת לשטיח?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

איך באנגוד אם מתלוננים לגבי איכות של מוצר?

יגלגלו אותי מתחת לשטיח?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

הוא שאל פעם אחרונה ב23, היום ה25 אז יומיים עברו (בסדר "רק" 43 שעות).

בכל מקרה אין טעם להקפיץ כי ההודעה שלו הייתה האחרונה.

 

 

לא בדיוק גאג'ט אבל ממש עזר לי, תופסן לכבלים עם דבק מאחורה:

http://www.ebay.com/itm/281710901280?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

חבילה של 30 ב4 שקל, שווה להזמין אפילו סתם שיהיה.

They are trying to ban me...

פורסם

איך הדבק מאחורה?

חזק?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
איך הדבק מאחורה?

חזק?

 

תלוי מה אתה תולה ואיך.

זה בשביל כבלים של עכברים\מקלדות וכאלה, בעיקר בשביל לסדר אותם ככה שלא יתנדנדו באוויר ויפריעו ברגליים.

לא אמורים להחזיק משקל או משהו, הדבק לא חזק במיוחד.

הקטע הוא שבשביל 4 שקל שווה לנסות :) מקסימום שמים 2.

They are trying to ban me...

פורסם

ניסית בעצמך?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
הוא שאל פעם אחרונה ב23, היום ה25 אז יומיים עברו (בסדר "רק" 43 שעות).

בכל מקרה אין טעם להקפיץ כי ההודעה שלו הייתה האחרונה.

כשהתייחסתי לזמן, התכוונתי שהוא פרסם 2 הודעות בהפרש של פחות יומיים וזה לא מקובל. גם יומיים לא מקובל.

יש נהלים, אם אני לא טועה (בהוראות של הפורום למכירה למשל) הדרישה היא שבוע לפחות.

 

אבל בסדר, אין טעם לחפור על זה.

 

 

בקשר לתפסנים הללו, לא תמיד ניתן להשתמש בהם.

למשל ברכב אין אפשרות להדביק אותם על הדשבורד או על חלקים מחוספסים.

על שמשות למשל ניתן (תלוי בסוג הדבק הדו צדדי אם זה מהסוג הטוב או הזבל).

פורסם (נערך)

ניסאן, מצרף לך ציטוט של החוק:

 

"17. אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (24 שעות, למי שלא הבין); אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה."



 

כך זה בכל פורום שהייתי חבר בו, ממתינים 24 שעות.

 

ולנושא השרשור: הגיע אליי השבוע מגן חדש לפלאפון. מה מיוחד בו? יש בו מקום לאחסון 2 כרטיסים.

אני מאחסן שם את הרשיון נהיגה והויזה וכבר שבוע אני מסתובב רוב הזמן ללא ארנק. בהחלט משפר את החיים.

 

verus4_zps10be4dad.jpg

http://www.ebay.com/itm/291469463101?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=590554783642&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

עריכה אחרונה על ידי Michael_N

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)
כשהתייחסתי לזמן, התכוונתי שהוא פרסם 2 הודעות בהפרש של פחות יומיים וזה לא מקובל. גם יומיים לא מקובל.

יש נהלים, אם אני לא טועה (בהוראות של הפורום למכירה למשל) הדרישה היא שבוע לפחות.

 

ניסאן, מצרף לך ציטוט של החוק:

"אין להקפיץ הודעות אלא לאחר מעבר יום מתאריך הפרסום המקורי (24 שעות, למי שלא הבין); אנא המתינו לתשובה בסבלנות. במקרה שההודעה המקורית עדיין מופיעה בדף הראשי של הפורום, אנא המנעו מהקפצה."



כך זה בכל פורום שהייתי חבר בו, ממתינים 24 שעות.




כפי שציינתי:

ללא שם.JPG

 

ללא שם2.JPG

"תמתין עוד קצת ומי שיוכל לעזור לך, יעזור. הקפצות כל יום-יומיים סתם מפריעות"

"אם אני לא טועה (בהוראות של הפורום למכירה למשל)"

"הכל בסדר, אין טעם לחפור על זה"

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

ניסאן אני חושב שכדאי שתמצא לך תחביב.

בנוגע למגן, לא יותר נוח מגן פליפ?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
×
×
  • תוכן חדש...