Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרושה עזרתכם.

הבן שלי נכנס לקטע. ואני (עוד לא החלטתי אם זה טוב או רע) מנסה לעזור לו.

בעבר היה לי סקייטבורד שקניתי בתחנת דלק במבצע. ניסיתי ולא הלך. הוא ירש אותו.

הבעיה שמדובר בזבל רציני שמתפרק תוך כדי רכיבה.

 

אשמח לקבל המלצות לחברות, חנויות, סוגים ומידות.

טיפים לדגמים להתחלה.

אשמח גם לשמוע על משומשים, יד ראשונה, במצב מעולה מרופא שמעולם לא נסעו.

 

שמוליק

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

איי איי מעלה לי זכרונות טובים...

 

בן כמה הבן שלך אם אפשר לשאול? בד"כ קשה להכנס לתחביב הזה בגיל מוקדם, כשאין

חברים שנוסעים איתך ביחד, אלא אם כן אתה ממש חזק בקטע.

 

תקנה לו סקייטבורד ממגה ספורט בתור התחלה, זה יעשה את העבודה. גם לא תצא בנזק

כלכלי גבוה מדי אם הברנש יחליט לפרוש מהר. ממליץ להחליף את הגלגלים שמגיעים built-in לגלגלי סיליקון.

אני מאמין שמה שיש לו כרגע לא נוסע אפילו חצי מטר קדימה, וגם אם כן נופלים מיד. והגלגלים בוודאי מפלסטיק.

 

בשלבים יותר מפותחים כבר מומלץ מן הסתם לרכוש סקייטבורד מקצועי, שזה כולל קרש, צירים,

גלגלים ואבק (יש 3, 5 ו-7 כאשר ההבדל ביניהם הוא בעיקר במהירויות שכל אחד יכול להפיק).

אגב, זה ספורט שדורש לא מעט כסף. יש צורך להחליף נעליים אחת לכמה חודשים. סקייטר רציני

גם צריך להחליף מדי פעם את הקרש עקב סדקים, "פציעות", שברים וכו'.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

הרוכב בן 9.

היה בסקייטפארק בת"א ומאז רק טוחן לי בשכל על זה.

ראיתי את המחירים....

וכל מי שדיברתי איתו המליץ לי לקנות בארה"ב.

 

ברור שאני מחפש משהו בסיסי ולא לבנות לבד סקייט ובלה בלה.

הבעיה היא שאני לא אוהב את הרמה הבסיסית של מגה ספורט בשום דבר.

 

אשמח לשמוע על המלצות למתחילים, סוג בורד, רוחב צירים, גודל גלגלים וכד'.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

גלגלים ואבק (יש 3, 5 ו-7 כאשר ההבדל ביניהם הוא בעיקר במהירויות שכל אחד יכול להפיק).

 

אתה מתכוון מיסבים וזה לא בדיוק מהירות - http://en.wikipedia.org/wiki/ABEC_scale.

מזכיר נשכחות (בהקשר של רולר) כשלא תמיד המיסבים הכי מהירים מתאימים לכל סוגי הרכיבה (כמו רמפות לדוגמא)

 

הייתי מחפש חנות שמתמחה בנושא ולא קונה זבל / משהו לא ברור במגה ספורט וחבריו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
הרוכב בן 9.

היה בסקייטפארק בת"א ומאז רק טוחן לי בשכל על זה.

ראיתי את המחירים....

וכל מי שדיברתי איתו המליץ לי לקנות בארה"ב.

 

ברור שאני מחפש משהו בסיסי ולא לבנות לבד סקייט ובלה בלה.

הבעיה היא שאני לא אוהב את הרמה הבסיסית של מגה ספורט בשום דבר.

 

אשמח לשמוע על המלצות למתחילים, סוג בורד, רוחב צירים, גודל גלגלים וכד'.

הרמה הבסיסית היא מה שיש במגה ספורט. אני לא מכיר חנות מקצועית שמוכרת משהו שהוא בסיסי.

במגה ספורט תוכל למצוא סקייטבורדים ברמות שונות, יש כאלה גרועים ממש ויש כאלה שהם בסדר גמור למתחילים.

אני בזמנו הייתי סקייטר כ-4 שנים וגם אני, כמו רבים אחרים, התחלתי מסקייטבורד ממגה ספורט.

לאט לאט התקדמתי והחלפתי את הקרש למשהו מקצועי, אח"כ גם הצירים הוחלפו וגם תורם של הגלגלים הגיע מאוחר יותר.

 

במיוחד שמדובר בילד בן 9, שלך תדע אם מחר הוא ירצה לעבור לרולרבליידס ויזניח את הסקייט במקלט.

בקיצור, קנה משהו "איכותי" ממגה ספורט.

 

לגבי הסוגים - זה משהו שיותר נוגע לציוד המקצועי, שם הכל בא במידות לפי הנוסע. הקרש במגה ספורט

הוא סטנדרטי, משהו שיתאים לילדים ובוגרים. גודל של גלגלים נע בין 51mm-56mm לכאילו שמחפשים

לעשות תרגילים וכו'.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

תפנה למשתמש פה בשם rubycupe

הוא ממקמי הענף בארץ

אני בטוח שהוא יוכל לתת לך את כל האינפורמציה בעולם

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

×
×
  • תוכן חדש...