Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקה לי מנורה צהובה של בקרת פליטה, לאחר בדיקת מחשב במוסך יצא שיש להחליף חיישן חמצן שאמור לעלות 700 ש"ח במוסך מוסדר.

שאלתי - יש לי חיישן כזה אוניברסלי של חברה יפנית NGK , האם חיישן כזה עושה גם את העבודה?

או שעדיף מקורי?

תודה

פורסם

אני רק מקווה מאוד בשבילך שהאבחון נכון וזו באמת התקלה ולפני שיהיו כאן קופצים הנה שרשור שאין לי מושג איך הסתיים סופית אבל יכול לפרנס בשקט סיפור מהאגדות:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=494217

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
נדלקה לי מנורה צהובה של בקרת פליטה, לאחר בדיקת מחשב במוסך יצא שיש להחליף חיישן חמצן שאמור לעלות 700 ש"ח במוסך מוסדר.

שאלתי - יש לי חיישן כזה אוניברסלי של חברה יפנית NGK , האם חיישן כזה עושה גם את העבודה?

או שעדיף מקורי?

תודה

 

ידידי, לא ציינת מודל ודגם אבל אני מעריך שיש לך שם שני חיישנים: קדמי ואחורי.

שניהם 4 חוטים.

היתי ממליץ לך להביא קוד תקלה על מנת לאמת שזה אכן תקלה ( הרי בדקת את זה כבר במחשב , סימן שיש לך קוד תקלה)

תחזור לפה עם קוד התקלה ואנשים פה יוכלו לעזור לך יותר לדעת אם זה הקדמי או האחורי ואם זה בכל חיישן ולא משהו אחר.

לפעמים יש קוד תקלה שמצביעה של "חיישן" אבל למעשה זה לדוגמא חיישן זיהה תערובת מסוימת, מי שלא מכיר מחליף חיישן והתקלה לא נפתרת וסתם חבל.

פורסם

אוקיי מדובר בליאנה שנת 2007.

לאחר בדיקת מחשב לא נתנו לי את קוד התקלה. בעל המוסך לא אמר לי שיש 2 חיישנים כאלה.

והיה רשום משהו כזה: ...HO2S heater sensor circuit

בעל המוסך לא ידע מה זה אומר, כי הוא לא יודע טוב אנגלית... והתקשר למישהו לשאול.

 

מנורת האזהרה הפסיקה לדלוק אתמול, והיום שוב נדלקה...

האם זה רומז על משהו?

 

האם יש 2 חיישנים כאלה?

מודה מאוד

שרית

פורסם
אוקיי מדובר בליאנה שנת 2007.

לאחר בדיקת מחשב לא נתנו לי את קוד התקלה. בעל המוסך לא אמר לי שיש 2 חיישנים כאלה.

והיה רשום משהו כזה: ...HO2S heater sensor circuit

בעל המוסך לא ידע מה זה אומר, כי הוא לא יודע טוב אנגלית... והתקשר למישהו לשאול.

 

מנורת האזהרה הפסיקה לדלוק אתמול, והיום שוב נדלקה...

האם זה רומז על משהו?

 

האם יש 2 חיישנים כאלה?

מודה מאוד

שרית

יש לך ברכב שני חיישנים.

קדמי- על הממיר הקטליטי ואחורי מתחתיו.

המידע שהבאת הוא כמעט טוב מאוד, זאת אומרת עדין לא יודעים אם זה קדמי או אחורי. לא צריך לדעת אנגלית בשביל להוציא את הקוד תקלה, פשוט יש שם מספר וצריך לרשום אותו.

אני מניח שהמספר שתקבלי הוא P0135 (לא בטוח אבל אופייני).

 

בכל מקרה, לפי מה שרואים זה שנפל כנראה על סלילי החימום, למרות שזה אופיני מאוד , במקביל זו תקלה שמנורת הצ'ק מנוע צריכה להיות קבועה. זאת אומרת ברגע שיש תקלה על סלילי חימום , המנורה תידלק קבוע ממש אחרי דקה שתיים ותישאר דלוקה.

עצם העובדה שהיא כבתה לבד ונדלקה שוב וכבדה מעלה חשד אולי יש איזה קונקטור משוחרר או משהו כזה ( זו הערכה גסה בלי לראות את הרכב).

 

בקיצור תביאי קוד תקלה , מספר תקלה ונהיה חכמים אח"כ,בנוסף תגידי לבעל המקצוע שיסתכל אם הקונקטור משוחרר \ החוטים רפויים או משהו בסגנון.

 

תחזרי לעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...