Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

הזמנתי נעליים דרך אתר פרד פרי.

לדאבוני הקנייה היתה מעל 75$ (דבר שלא שמתי לב אליו בעת הקנייה).

היום אחה''צ הנהג של DHL יצר עימי קשר ומסר כי ישנו מס בגובה של 130 ש''ח (סכום הקנייה+ההובלה הינו 374 ש''ח).

האם לא הייתי אמור להיות מחויב ע''פ חוק רק במע''מ 16%?

משהו נשמע לי לא הגיוני בדברי הנהג החפר. ביקשתי שיחזיר החבילה אך בסופו של דבר נראה לי שאקח אותה כיוון שאין לי זמן וכוח להתעסק עם חזרות.

תודה על התשובות.

פורסם

ובמידה ואני מזמין פריט הנעלה/הלבשה לצורך העניין שעלותו מעל ל-75$ והוא מגיע לדואר?

לצורך העניין מאתר asos. האם המשלוח הינו חינם?

פורסם

בASOS המשלוח חינם, אלא אם אתה מזמין משלוח אקספרס שכמדומני הוא מגיע דרך DHL.

אם אתה מזמין פחות מ75 דולר עם משלוח רגיל, אתה תקבל מכתב אדום מהדואר כלומר דואר רשום בשביל להגיע לסניף.

אם מעל 75, אתה תצטרך לעבור דרך שלטונות המס ולשלם את העלויות הללו , אם בחרת בהזמנה מעל 75 אז חברות השילוח עושות את על הניירת והבירוקרטיה הזאת במקומך ומחייבים אותך.

פורסם

קודם כל, המע"מ הוא 18 אחוזים ולא 16. 16 אחוז היה לפני כמה שנים טובות. אתה פטור ממכס אבל לא ממס קניה ולא ממע"מ. בדרך כלל, המיסים על ביגוד והנעלה הם 20 אחוזים שזה כולל מע"מ ומס קניה.

כנראה שיתרת מה 130 שקלים היא עמילות מכס כזאת או אחרת. בסך הכל, חייבו אותך כ 70 שקלים בערך יותר. לא סוף העולם, בטח לא סכום ששוה לסבול כאב לב כזה או אחר. החיים גם ככה מאוד קצרים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אני הזמנתי עד עכשיו המון חבילות מ-asos בסכום הרבה יותר גבוהה מ-75 דולר ולא שילמתי פעם אחת מע"מ או כל עמלה אחרת.

 

אולי אתה השתמשת במשלוח החינמי,

שלא קשור ל DHL, נניח USPS, ואז לא בדקו את החבילה.

ברגע שהמשלוח דרך חברת שילוח כמו DHL הם מחוייבים לעבור במכס.

פורסם

יש לי תחושה שהמכס הפך יותר קפדן. לפני כשנה הזמנתי מארה"ב שעון שעלה $180 - הגיע לאחר כשבוע בדואר רשום בלי תשלומים נוספים. לפני שבועות אחדים הזמנתי שעון נוסף מאותה חנות - הפעם המשלוח התארך לקרוב ל-3 שבועות, מתוכם כשבוע התגלגל קדימה ואחורה ב-USPS, ושבועיים בדואר ישראל, כאשר הפעם נדרשתי לשלם מסים (16%, אני מניח שמדובר בחישוב מע"מ עם איזה משחק שנבע משינויי שער הדולר). עדיין כדאי, חסכתי משבו הבסביבות 800-1000 ש"ח בהשואה לרכישת שעון דומה בארץ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אולי אתה השתמשת במשלוח החינמי,

שלא קשור ל DHL, נניח USPS, ואז לא בדקו את החבילה.

ברגע שהמשלוח דרך חברת שילוח כמו DHL הם מחוייבים לעבור במכס.

 

משתמע מדברייך שלכל שאר החברות הלא גדולות, בדיקה במכס זוהי רשות ולא חובה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

בוא נגיד שבמשלוח בדואר רגיל\רשום יש סיכוי משמעותי שהחבילה "תחליק" בלי חיוב במיסים. במשלוח EMS או חברת בלדרות מובטח החבילה תעבור במכס ותחוייב במסים לפי כלליו ושיקוליו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

nywatchsore

התשלום ב-PayPal ויופיע -Top One

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...