Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי לקח היום רכב לבדיקה.

1. אמרו שהמנוע לא תקין- יש ירידת הספק ל104כס במקום 120.

2. רעש בלוק מנוע- רעש אביזרי מנוע/רצועה /מותחנים.

3. אמרו שבבולמים יש בלאי יתר אך לא יותר מזה.

שאר הרכב יחסית בסדר.

מה אתם אומרים אלו סעיפים בעיתיים או שהם כותבים את זה לרוב המכוניות?

פורסם

1-כנראה תקין,תחכה למומחי המנועים פה אבל בגדול רכב מאבד עוצמה עם הזמן.

2-תקין,כותבים את זה כמעט לכל רכב כדי להגן על עצמם אם משהו מהחלקים יהרס בעתיד.

3-אם הבוחן אמר שלא משהו רציני אז הכל בסדר.

 

אם אלו הבעיות שעלו בבדיקה אז הרכב במצב מעולה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

חחח מצחיק שגם לי יצאו את אותם תוצאות בדיקה בסיוויק 2004 שבדקתי השבוע.

כנראה שכשאתה בא למכון בדיקה ומשלם 500 שקל הם יוציאו לך כל פיפס קטן רק כדי להצדיק את המחיר ששילמת.

פורסם
חחח מצחיק שגם לי יצאו את אותם תוצאות בדיקה בסיוויק 2004 שבדקתי השבוע.

כנראה שכשאתה בא למכון בדיקה ומשלם 500 שקל הם יוציאו לך כל פיפס קטן רק כדי להצדיק את המחיר ששילמת.

נשמע כאילו אתה מהלל את מכוני הבדיקה, ההפך הוא הנכון והם רק מכסת"חים את עצמם ולא יותר מזה.

120 כ"ס אני מניח שמדובר על סיויק היבריד נכון? הרכב לפחות בן 6 שנים וגם אם היו בודקים מהמפעל הוא לא היה מוציא 120.

סה"כ נראה כמו כסת"ח טיפוסי ובדיקה תקינה לחלוטין.

 

פורסם
נשמע כאילו אתה מהלל את מכוני הבדיקה, ההפך הוא הנכון והם רק מכסת"חים את עצמם ולא יותר מזה.

120 כ"ס אני מניח שמדובר על סיויק היבריד נכון? הרכב לפחות בן 6 שנים וגם אם היו בודקים מהמפעל הוא לא היה מוציא 120.

סה"כ נראה כמו כסת"ח טיפוסי ובדיקה תקינה לחלוטין.

 

נהפוך הוא!

אני סיימתי עם מכוני בדיקה, שטות אחת גמורה!

פורסם

זה סיוויק 1800 140 כס זה מה שהיצרן אומר

הבחור מקומפיוטסט אומר שרכב חדש יפיק 120 סוסים על המסוע.

הרכב עשה 70 אלף שנת 2007 אוטומטית.

פורסם

תוריד מה-140 של המפעל הפסד 15% בביקה מהגלגלים ותקבל 119 כ"ס (במצב של מנוע חדש מהפעל).

לרכב בן 6-7 תוצאת בדיקת המנוע יפה מאוד.

בררו,האם יש צורך בהחלפת בולמים- תיקון מעט יקר אבל לא ברייק דיל,שיתקזז עם המוכר וכנ"ל גם את מצב הסוללה ההיברידית/היחידה ההיברידית-שם התיקון עלול להיות באמת יקר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

הרכב הוא לא רכב היברידי אלה הרגיל.. אתם אומרים 104. במקום 126- על פי בדיקת אתר שוודי. זה עדיין תקין?

פורסם

140 כ"ס זה כשמודדים את ההספק של המנוע בנפרד כשאין הפסדי כוח של גיר וכו'.

אם היית לוקח את האוטו כשהוא היה חדש לבדיקת הספק שנמדד דרך גלגלים, היית מקבל משהו כמו 120 כ"ס.

עכשיו הרכב בן 6 לפחות (אולי גם בן 7, כי עד 2008 היית יכול למכור רכב משנת דגם מתקדמת יותר בשנתון נמוך יותר. נניח לקנות סיביק מודל 2007 בשנת 2006). יש בלאי למכלולים ולכן 104 כ"ס זה בהחלט סביר.

 

הנתונים נשמעים טובים, הק"מ נחמד, הבדיקה טובה בסך הכול, ואם יש היסטוריית טיפולים מסודרת והכול נראה לכם - סבבה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הרכב הוא מרץ 07.

כן שאר הדברים נראים בסדר פה ושם שריטות וקצת פחחות - מוערך באזור ה 3k לכל הרכב.

לרכב יש היסטורית טיפולים מלאה במורשה הבאסה היחידה שהוא צריך לעבור טיפול 90 עוד חודש שאמרו לאחי שזה טיפול יקר.

תודה רבה!

פורסם

אתה יכול לברר דרך אתר האינטרנט של הונדה את עלות הטיפול-אם תזין את מס' הרכב באתר שלהם הם יפרשו בפניך את מפרטי הטיפול.

כמה יקר כבר יכול להיות 2000 ? 3,000 ? אפשר לנסות להוריד את המוכר ב-2-3 אלפיות כולל העניין של בולמי הזעזועים (אם נוזלים) ולסיים את העסקה.

קשה היום למצוא רכב בן 7-8 עם כזה ק"מ.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה על התגובות

כן הרכב נראה יחסית בסדר ויש לו היסטוריה מלאה שזה משהו שאני לא מוכן להתפשר עליו.

הטיפול עולה כ 2000

הבולמים לא נוזלים.

צריך פחחות לרכב ב 2000-3000 שקל וזוג צמיגים קידמיים.

אחי ילך על הרכב ככל הנראה.

יש שני עניינים בעיתיים שצריכים להפתר.

1. הרכב נקנה בזכיותיו של עולה חדש וצריך להסיר זאת. (לא צריכה להיות בעיה רק עניין של זמן)

2. חסר לבעל הרכב זוג מפתחות..

×
×
  • תוכן חדש...