Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדייהולט משגעת אותי וחם לי.

שברולט אופטרה LS מודל 2004 מנוע 1.6

 

המזגן הפסיק לעבוד פתאום.

יש אוויר (לא קר) , אך אין את הקור המקפיא שממנו נהניתי ב4 השנים האחרונות.

 

חשוב לי לציין כי החלפתי אתמול פילטר אוויר מאחר וחשבתי שאולי הקודם גמור, בשל העובדה שהאוויר היוצא מפתחי האוורור ממש "מתקשה" לזרום בצורה חלקה ועצמתית כבעבר.

 

הרכב הוא של אשתי, אני ביומיום מתנייד על דו"ג (חלקכם מכירים אותי מכאן בעבר או מפורום האח "פולגז") ולכן לא שמתי לב לתופעות שקדמו לכך.

 

כשהנ"ל קרה לראשונה פשוט כיביתי למספר שניות את המיזוג AC ואת הסירקולציה ולאחר מכן כשהפעלתי המיזוג חזר לקדמותו.

 

האם חסר גז במזגן?

 

אשמח לכל עזרה בנושא,

תודה רבה וחג שמח!!

תנו חיוך :-D הכול לטובה!

פורסם

שכחתי להוסיף כי הרכב עבר טיפול אחרון באפריל 2012 ומאז רק אוקטן 95 שותה.

 

בוצעה החלפת רדיאטור + החלפת מיכל המים באחד

ממתכת ולא מפסלטיק.

 

 

כמו כן טיפול גדול הכולל שמן מנוע ,

פילטר שמן , שמן ברקסים, טיימינג , מותחנים )מותחן +

מיסב ( , פלאגים ופילטר מזגן

תנו חיוך :-D הכול לטובה!

פורסם

מדובר במחלה ידועה של האופטרה כל מוסך שברולט יחליף לך את הצינור הסורר תמורת כמה מאות שקלים (לא הרבה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הדייהולט משגעת אותי וחם לי.

שברולט אופטרה LS מודל 2004 מנוע 1.6

 

המזגן הפסיק לעבוד פתאום.

יש אוויר (לא קר) , אך אין את הקור המקפיא שממנו נהניתי ב4 השנים האחרונות.

 

חשוב לי לציין כי החלפתי אתמול פילטר אוויר מאחר וחשבתי שאולי הקודם גמור, בשל העובדה שהאוויר היוצא מפתחי האוורור ממש "מתקשה" לזרום בצורה חלקה ועצמתית כבעבר.

 

הרכב הוא של אשתי, אני ביומיום מתנייד על דו"ג (חלקכם מכירים אותי מכאן בעבר או מפורום האח "פולגז") ולכן לא שמתי לב לתופעות שקדמו לכך.

 

כשהנ"ל קרה לראשונה פשוט כיביתי למספר שניות את המיזוג AC ואת הסירקולציה ולאחר מכן כשהפעלתי המיזוג חזר לקדמותו.

 

האם חסר גז במזגן?

 

אשמח לכל עזרה בנושא,

תודה רבה וחג שמח!!

 

יש ברשותי את הרכב כבר 5 שנים מכיר את כל המחלות שלו.

זו אחת מהמחלות, מה שגורם למזגן לא לעהוד זה השסתום שנמצא במדחס.

הוא עולה 100-200 שקל ולהחליף אותו זה כמו להחליף מנורה בבית.

פורסם
יש ברשותי את הרכב כבר 5 שנים מכיר את כל המחלות שלו.

זו אחת מהמחלות, מה שגורם למזגן לא לעהוד זה השסתום שנמצא במדחס.

הוא עולה 100-200 שקל ולהחליף אותו זה כמו להחליף מנורה בבית.

 

אאל"ט אתה מוכר לי מפולגז :-D

בכל אופן אני אשמח לשמוע איך נקרא שסתום המדחס הזה (אולי Compressor Valve ?)

בכדי שגם אותו אוכל לחפש.

אשמח לקבל את מספר הטלפון שלך ליצור איתך קשר.

 

אליסף 054-6900036

 

מדובר במחלה ידועה של האופטרה כל מוסך שברולט יחליף לך את הצינור הסורר תמורת כמה מאות שקלים (לא הרבה)

 

תוכל בבקשה לנקוב בשמו ע"מ שאוכל לחפש עלויות והסברים בארץ ובחו"ל?

 

אגב, בתוצאות שמצאתי מהפורום פה יש מספר דברים מעניינים...

 

האם מי מהם נוגע אליי?

אופן הבדיקות?

העלות (800 ש"ח) ?

 

תודה!!

תנו חיוך :-D הכול לטובה!

פורסם
יש ברשותי את הרכב כבר 5 שנים מכיר את כל המחלות שלו.

זו אחת מהמחלות, מה שגורם למזגן לא לעהוד זה השסתום שנמצא במדחס.

הוא עולה 100-200 שקל ולהחליף אותו זה כמו להחליף מנורה בבית.

 

תוכל לפרט קצת יותר, אני הולך להכניס את האוטו אופטרה 2008 לUMI על מנת שיבדקו את התקלה הזאת.

האם כל מכון מזגנים יכול לבצע זאת או שעדיף במורשה?

איך קוראים לשסתום הזה?

 

רותם

פורסם

שלום,

 

גם ברשותי דייהולט אבאו שנת 2007

 

לפני כחודש לפתע המזגן הפסיק לקרר

 

שלחתי את חברה לי עם הרכב למכון מיזוג אוויר הוא ביצע דיאגנוסטיקה ואמר לה הלך השסתום של המדחס צריך להחליף מדחס (1200 ש"ח לא כולל גז שזה בערך עוד 200 ש"ח)

 

היא צלצלה אלי אמרתי לה שתחזור הביתה.

מיד הבנתי על מה הוא מדבר וכמה הוא מנסה לגנוב בחורה תמימה שאין לי כל הבנה מכאנית.

 

התכופפתי מתחת לאוטו זיהיתי את המדחס ועליו גם את השסתום.

 

נסעתי עם הרכב לאחד המוסכים בכפר לידי וביקשתי מהם לשאוב את הגז של המזגן (פעולה זו מתבצעת ע"י מכונה ונקראת Recovery)

 

מיד לאחר שאיבת הגז נסעתי לפירוקייה חיפשתי לי איזה דייהו או שברולט באזור אותו השנתון שלפתי מהמדחס שם את השסתום

נתתי לבחור 100 ש"ח ונסעתי למוסך שם ניקיתי קצת את השסתום עם לחץ אוויר החלפתי בינו לבין השסתום שלי. (פעולה מאוד קלה לביצוע ולא דורשת פירוק של המדחס)

החזרנו את הגז שנשאב קודם לכן.

 

והנס קרה המזגן שוב קירר!

 

על העזרה ושאיבת גז נתתי למוסכיק 100 שקלים ונסעתי לדרכי.

 

 

סה"כ 200 ש"ח במקום 1400.

 

חג שמח מקווה שעזרתי.

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

פורסם

מכיוון שהשסתום הזה נוטה להתפגר נראה לי לא חכם לקחת אחד כזה מפירוק (כי גם הוא יתפגר תוך זמן לא ארוך)

 

מכון מיזוג אוויר אכן ישחט - מוסך UMI יחליף לשסתום חדש בלא יותר מ-200-300 ש"ח הם עושים כמה כאלה בשבוע.

 

במקרה של תקלה כזאת עדיף לגשת למוסך מורשה יבואן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
איך קוראים לשסתום הזה?

 

גם אני אשמח לדעת.

פשוט "שסתום מדחס" ?

כי אני אוכל כך להתקשר למוסכים ולקבל הצעות מחיר.

 

אגב, לפי הרצה של תמונה של "שסתום מדחס" במנוע החיפוש של גוגל,

נמצא שלחלק קוראים expansion valve

 

%5CRegularImages%5C68.jpg

תנו חיוך :-D הכול לטובה!

פורסם

לא זה ממש לא זה

מדובר בשסתום פניאומטי שנמצא על המדחס או בתוכו ואחראי על שינוי הספיקה של המדחס

גש למשפצי המדחסים או למזגניסטים כי הם מחזיקים כאלו שסתומים סמלאי

מוסכים רגילים בדרך כלל יציעו להחליף את המדחס לחדש או משופץ

פורסם

אז עוד פעם בכדי להיות מסונכרנים

אני ניגש למזגניסט ואומר לו שמע צריך להחליף את שסתום הספיקה של המדחס??

זהו?

 

רותם

פורסם

שסתום פניאומטי של ספיקת המדחס?

מישהו יכול להמליץ לי על בעל מקצוע מאיזור ירושלים?

תנו חיוך :-D הכול לטובה!

פורסם

זה רק השערה על בסיס ניסיון של אחרים ולא אומר שזה מה שיש לך כי יתכנו סיבות נוספות

צריך לגשת למזגניסט או מוסך מורשה כדי שיבצע אבחון

פורסם

לקחתי למוסך.

רצו 850 ש"ח בסוף שילמתי 600 במזומן.

זה בדיוק מה שחשבנו. עניין של 45 דק' וזהו.

המזגן עובד במלוא העצמה גם עם גז עד הסוף בעליה של 443

תודה לעוזרים!!

תנו חיוך :-D הכול לטובה!

פורסם

שמח שעזרנו לך לפתור את הבעיה מהר.

 

קצת חבל לי על המחיר ששילמת אבל יכול להיות שזה בגלל שמילאו לך גז דבר שהיית יכול להמנע ממנו.

 

אבל העיקר שהמזגן עובד!.

Skoda Felicia 1.6 M.P.I 2000

×
×
  • תוכן חדש...