Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר? בא לי קצת להתפנק

מיצובישי לנסר מנוע 1.6 ליטר נמכרה.

וולוו s80 מנוע 3.0 ליטר טורבו TWINS של אבא לכיףף 8)

מאזדה 3 ספיריט האצ'באק מנוע 2.0 ליטר בבעלותי :onfire:

פורסם
יש לך גם את אלכסנדר ובניו בדרום תל אביב ויש לך את אפריל טקליין שעושים עכשיו מכירת חיסול.

השאלה היא איזה אביזרים אתה מחפש...

 

גופיות/כיסויי מושבים והגה, ג'אנטים, עיטורים לאגזוז, רצועות לד, חיישני רוורס, פנסי אנג'ל אייז.

מיצובישי לנסר מנוע 1.6 ליטר נמכרה.

וולוו s80 מנוע 3.0 ליטר טורבו TWINS של אבא לכיףף 8)

מאזדה 3 ספיריט האצ'באק מנוע 2.0 ליטר בבעלותי :onfire:

פורסם

אנג'ל אייז יש לך אצל אפריל טקליין במחירי ריצפה.

ג'אנטים - דבר עם אביתר מ-ג.מ פורטל. הם היבואנים הכי גדולים של ג'אנטים בארץ והמחירים שלהם טובים בדרך כלל.

לגבי כל השאר - אלכסנדר ובניו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אנג'ל אייז יש לך אצל אפריל טקליין במחירי ריצפה.

ג'אנטים - דבר עם אביתר מ-ג.מ פורטל. הם היבואנים הכי גדולים של ג'אנטים בארץ והמחירים שלהם טובים בדרך כלל.

לגבי כל השאר - אלכסנדר ובניו.

 

תודה רבה! !

מיצובישי לנסר מנוע 1.6 ליטר נמכרה.

וולוו s80 מנוע 3.0 ליטר טורבו TWINS של אבא לכיףף 8)

מאזדה 3 ספיריט האצ'באק מנוע 2.0 ליטר בבעלותי :onfire:

×
×
  • תוכן חדש...