Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא שאני עצלן אלא כי אני לא יודע לאתר אותו.מישהו יכול לעזור למצוא באייבי את הצינור אוויר הגדול מקורי שמתחבר לבית מצערת למנוע 16V?אני פשוט לא מבין כלום בחיפוש באייבי .

 

תודה מראש למוצא הישר .

פורסם

הצינור הגדול שהולך מאמצע פילטר האוויר אל תוך המצערת ובאמצע שלו יש את הפיצול לנשם המנוע ועוד פיצול ימינה לכיוון מגבר הבלם, כן ?

 

מה קרה לו ?

 

אם זה הצינור אז אני לא מצאתי אותו באי-ביי.

אלו המק"טים של הצינור הזה:

46784502

46774032

 

המק"ט השני מוגדר בתור זה של המנוע עם תיבה אוטומטית. במחירון של פיאט היבואן יש רק את השני משום מה ותאלץ להיפרד עבורו מ- 540 ש"ח בערך לחדש.

מה לגבי פירוקיות ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
הצינור הגדול שהולך מאמצע פילטר האוויר אל תוך המצערת ובאמצע שלו יש את הפיצול לנשם המנוע ועוד פיצול ימינה לכיוון מגבר הבלם, כן ?

 

מה קרה לו ?

 

אם זה הצינור אז אני לא מצאתי אותו באי-ביי.

אלו המק"טים של הצינור הזה:

46784502

46774032

 

המק"ט השני מוגדר בתור זה של המנוע עם תיבה אוטומטית. במחירון של פיאט היבואן יש רק את השני משום מה ותאלץ להיפרד עבורו מ- 540 ש"ח בערך לחדש.

מה לגבי פירוקיות ?

 

דווקא בחנות חלפים רצו ממני 800 שקל.

והכל נכון לגבי מה שאמרת חוץ מי הפיצול ימינה ,תזכור שיש הבדלים בין V8 ל16 .דרך אגב מעניין אותי אם לפי הכינוי שלך זה אותו אדם שעשה מדריך על מסנן מזגן או אוויר בפורום פיאט ?אם כן ,אז כל הכבוד .

פורסם

לא מכיר את שם החלק שאתה צריך אך תנסה לחפש באיביי אנגליה :

 

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=Fiat+punto16V+PIPE&_sop=15&_osacat=9884&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.XFiat+punto+16V+PIPE&_nkw=Fiat+punto+16V+PIPE&_sacat=9884

 

 

שם מאגר החלפים מאוד גדול.

לפני כשבוע הזמנתי משם חיישן למדה מפירוק בכ-140 ש"ח שמתפקד כמו חדש.

×
×
  • תוכן חדש...