Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ניתן לתת הסבר לתופעה הבאה?

 

הסובארו שלי לא סחבה.

כלום.

אני נוסע לירושליים דרך כביש אחד, וזה נורא.

הסובארו נוסעת 50 בימני בעליות, ומתאמצת כמו בת 100.

היתה לי פורד פיאסטה שנת 80 שעלתה יותר טוב את ירושליים.

כאילו לסובארו יש 20 כוחות סוס בלבד...

פשוט קיללתי את כל הנסיעה.

 

הדבר גם בא לידי ביטוח בזינוקים ברמזורים, ונסיעה "לא חלקה" גם ב90 בישורת.

 

הלכתי למוסך, והחליפו לי כבלי הצתה. זהוא - יותר מזה לא נגעו.

 

וראו זה פלא - האוטו השיל מעליו את 15 שנותיו, ומזנק כאיילה שלוחה ברמזור, ונוסע 100 כאילו אין מחר.

עדיין לא עליתי לירושליים, אבל אני מאמין שהבעיה נפתרה.

קיבלתי אוטו אחר, והחיוך חזר לפנים.

 

עכשיו, למה זה? כולה כבלים, איפה נעלמו 60 כוחות סוס בכבלים האלו?

פורסם
האם ניתן לתת הסבר לתופעה הבאה?

 

הסובארו שלי לא סחבה.

כלום.

אני נוסע לירושליים דרך כביש אחד, וזה נורא.

הסובארו נוסעת 50 בימני בעליות, ומתאמצת כמו בת 100.

היתה לי פורד פיאסטה שנת 80 שעלתה יותר טוב את ירושליים.

כאילו לסובארו יש 20 כוחות סוס בלבד...

פשוט קיללתי את כל הנסיעה.

 

הדבר גם בא לידי ביטוח בזינוקים ברמזורים, ונסיעה "לא חלקה" גם ב90 בישורת.

 

הלכתי למוסך, והחליפו לי כבלי הצתה. זהוא - יותר מזה לא נגעו.

 

וראו זה פלא - האוטו השיל מעליו את 15 שנותיו, ומזנק כאיילה שלוחה ברמזור, ונוסע 100 כאילו אין מחר.

עדיין לא עליתי לירושליים, אבל אני מאמין שהבעיה נפתרה.

קיבלתי אוטו אחר, והחיוך חזר לפנים.

 

עכשיו, למה זה? כולה כבלים, איפה נעלמו 60 כוחות סוס בכבלים האלו?

חוטי הצתה בלויים גורמים להתנגדות גבוהה במעבר המתח בין הקויל למצת וכתצאה מכך מושג ניצוץ חלש מידי שגורם לשריפת דלק לא יעילה בצילינדר.

 

לפי מה שאתה מתאר אני יכול לשער שאצלך היו לפחות 2 חוטים חלשים במיוחד. כאשר המתח הנכון מגיע לכל המצתים מושגת שריפה טובה של התערובת וכתוצאה מכך המנוע מתפקד כמו שצריך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...