Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיצד לשטוף נכון מגבות מיקרופייבר? רכשתי של MAGUIAR'S.

כיצד לשטוף נכון כפפות? רכשתי של CHEMICAL GUYS.

 

באם קרה מקרה שהמגבת והכפפה נשטפ וידנית עם אבקת כביסה, כיצד ניתן לתקן את המקרה כדי להשתמש בהם שנית לשטיפת הרכב?(שמעתי שהאבקה יכולה להכלא בתוכם ולגרום לשריטות לכן מומלץ לזרוק?!?)

פורסם

אפשר למצוא את הטקסטיל שמפו בכל סופר.

אני משרה לא יותר משעה.

 

טכסטיל שמפו נועד לשטיפה ביד של מוצרים עדינים, כך כתוב על האריזה.

פורסם

חייב לציין שיש גם אבקת כביסה ,לכביסה עדינה ביד , וגם ג'ל

ממליץ כמו קודמי ,על "טקסטיל שמפו".

אני למשל היה לי מכונת כביסה קטנה, "ניידת"

לא הייתי מערבב את הכביסה בבית ,

הינה דוגמא ,זה עם אתה רוצה להיות מקצועי ,ולעבוד "פחות קשה"

אם במקרה החלטת לרכוש השתמש באבקת כביסה או ג'ל "איכותיים" עדינות ,וכמה שמפחות מלחים.

http://www.youtube.com/watch?v=SvZ57owjUrs&feature=player_embedded#at=143 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

מרכך הורס את סיבי המיקרופייבר.

לא להשתמש בו, רק בנוזל כביסה (non bio , למה? כי קנוורת' אמר, לא שואלים)

לא לסחוט, הורס סיבים

לא לייבש בשמש, הורס סיבים

לפעמים אני מעדיף לא להשתמש בכלל במגבת ולעשות פווו לכל הרכב בעצמי, לא הורס סיבים.

(עוד עוזרת/עקרת בית בפורום)

"יאללה בירי".

פורסם
מרכך הורס את סיבי המיקרופייבר.

לא להשתמש בו, רק בנוזל כביסה (non bio , למה? כי קנוורת' אמר, לא שואלים)

לא לסחוט, הורס סיבים

לא לייבש בשמש, הורס סיבים

לפעמים אני מעדיף לא להשתמש בכלל במגבת ולעשות פווו לכל הרכב בעצמי, לא הורס סיבים.

(עוד עוזרת/עקרת בית בפורום)

 

אתה מוזמן לבוא ולחוש את המגבות שלי הם לפחות אחרי 50 כביסות ונראות ממש טוב וגם ממש רכות

×
×
  • תוכן חדש...