Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הייבוא של טויוטה קורולה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגם החדש של הקורולה כבר מיובא לארץ ונמכר לכל דורש.

 

מכוניות שתאריך העלייה על הכביש שלהן יהיה עד 31/12/2013 ירשמו כדגם 2013 אפילו שהן מהדגם החדש בגלל שמאז 1/1/2008 שנת הדגם של הרכב נקבעת לפי זמן עלייתו על הכביש.

 

מכוניות שתאריך העלייה שלהן על הכביש יחול מ-1/1/2014 עד 31/12/2014 ירשמו כדגם 2014.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אני לא שמעתי על דחיית היבוא אבל ראיתי כבר כמה וכמה פעמים את הקורולה החדשה על הכביש.

 

הדגם החדש של הקורולה כבר מיובא לארץ ונמכר לכל דורש.

 

מכוניות שתאריך העלייה על הכביש שלהן יהיה עד 31/12/2013 ירשמו כדגם 2013 אפילו שהן מהדגם החדש בגלל שמאז 1/1/2008 שנת הדגם של הרכב נקבעת לפי זמן עלייתו על הכביש.

 

מכוניות שתאריך העלייה שלהן על הכביש יחול מ-1/1/2014 עד 31/12/2014 ירשמו כדגם 2014.

תודה רבה לכם על המענה :)

ואני שואל, למה לא להתקשר לאולם תצוגה של טויוטה הקרוב לביתך, ולשאול אותם?

 

אני כבד שמיעה לא דובר טלפונית..

פורסם

כבר רואים את הפלואנס, סליחה, את הקורולה החדשה מסתובבת בכבישים

אני היחיד שרואה את הדמיון הרב בין שתיהן?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
כבר רואים את הפלואנס, סליחה, את הקורולה החדשה מסתובבת בכבישים

אני היחיד שרואה את הדמיון הרב בין שתיהן?

 

כשאני רואה את ג.יפית, אני רואה את בר רפאלי... כל אחד והדמיון המפותח שלו :lol:

פורסם
היום התקשרו להורים שלי להודיע שהאונייה עם הקורולה החדשה שלהם תעגון בנמל ב-26.8.

ככה שאין אמת במה שכתבת.

 

שיהיה במזל טוב. אנחנו מצפים להתרשמות קצרה+תמונות פנים שמלוות באבטיח.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
היום התקשרו להורים שלי להודיע שהאונייה עם הקורולה החדשה שלהם תעגון בנמל ב-26.8.

ככה שאין אמת במה שכתבת.

 

היום גם התקשרו לאבא שלי.. אז על זה היה..

יופי :)

פורסם

אני לא שמעתי על הפסקת ייבוא כזה או אחר. גם אנחנו צריכים לקבל את שלנו בקרוב.

 

אגב, הקאמרי החדשה ממש מרשימה. באופן מוזר היא הייתה נמוכה לי מעט בגובה אבל זה אולי בגלל שהכיסא היה מוגבה.

פורסם

דווקא ממש לא אהבתי את הקאמרי החדשה. נראית יותר מדי כמו הקורולה ( שלא מציגה עיצוב פורץ דרך כלשהו ). מה גם שהעיצוב המצועצע של הקאמרי ימאס מאוד מהר ויראה לא טוב בעתיד הלא רחוק כאשר אופנת הניקלים והלדים תעזוב אותנו.

פורסם

לגבי הקורולה הדגם החדש : אלביט מערכות כבר קיבל משלוח מצומצם של מס' קורולות חדשות בטח לנסיון עבור עובדים ואח''כ יזמינו נאגלות של רכבים . יצא לי לראות על הכביש גם כמה קורולות של אלבר / אוויס / אלדן וכמה של חברות הייטק ז''א שאפשר לראות אותה על הכביש אבל ממש ממש ממש בבודדים. ואגב היא לדעתי ממש ממש יפה והיא בשבילי מאוד מזכירה דווקא את ההונדה סיוויק החדשה :)

 

לגבי הקאמרי החדשה : היא יפה אבל דווקא אהבתי את הדגם הקודם של 2007-2011

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

×
×
  • תוכן חדש...