Jump to content

רפאליו

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רפאליו

  1. היום גם התקשרו לאבא שלי.. אז על זה היה.. יופי
  2. תודה רבה לכם על המענה אני כבד שמיעה לא דובר טלפונית..
  3. שמעתי שהטויוטה קורולה 2014 נדחה לדצמבר, שהיה אמור להיות מיובא בספטמבר.. האם זה נכון?
×
×
  • תוכן חדש...