Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנוסח של מכתב הפיטורין מאד מאד בעייתי .

אבל !

הוא טומן בתוכו האשמה מפורשת ולכן יתכן ואם המצב אינו נכון אתה יכול לגרום לביטול הפיטורין ואף תביעת לשון הרע.

חובה עליך לדרוש שימוע אם לא ניתן לך

מותר לך להגיע לשימוע מיוצג בעורך דין.

במהלך השימוע חייבים לתיחס להאשמות הנכתבו במכתב הפיטורין ולא ניתן למעסיק פתאום להמציא דברים חדשים.

בגלל שרשום שנ"ל מתקיים במהלך תקופה ,חייבים להציג לך הוכחות \ רישומים שיתמכו בהאשמות הנ"ל.

בקיצור אם מה שכתבת נכון , ממש בקלות אפשר לבטל את הפיטורין ואף לתבוע לשון הרע .

לדעתי מי שכתב לך את המכתב דיי טמבל ולא התיעץ עם עורך דין \ גורם עם קצת ניסיון במשאבי אנוש.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

גם אני מסכים עם maphisto ועם כמה אחרים שהזכירו את עניין השימוע.

המכתב באמת מציג האשמות שכנראה לא הוכחו ולא הובאו בפניך בשימוע. זה באמת לשון הרע כי המכתב הוא לא אישי, כי אם תבחר לגשת ללשכת התעסוקה, יבקשו ממך מכתב פיטורים.

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות, בהחלט הרגעתם אותי :-)

 

שאלתם לגבי השימוע, היה כזה, 4 ימים לפני התאריך המצוין במכתב. פרוטוקול? לא היה.

 

ה'חריגה מנהלים' שכתבו שם זה משהו שאפשר לכתוב על כל עובד בחברה, מתעסקים בערמות על גבי ערמות של ניירת ולפעמים טועים - אין מה לעשות, אנחנו לא רובוטים.

לצורך העניין רוב העובדים "חורגים מנהלים" במאות ואלפי שקלים כל חודש, ה"חריגה" שלי הסתכמה ב190שח ב4.5 שנים, לא מחזיקים מישהו כל כך הרבה זמן אם לא מרוצים מה"חריגה מהנהלים" שלו.

ככה החברה המטופשת הזאת עובדת, יש להם רפש על כל אחד כבר מהיום הראשון, וככה הם משתמשים בו כשיש להם חשק.

 

בגדול אין לי חשק לתבוע אותם על לשון הרע/ביטול פיטורין, אין לי חשק לחזור לשם.

כל עוד הנוסח של המכתב הזה יספק את לשכת התעסוקה בכדי לשלם לי דמי אבטלה בזמן הקרוב - מבחינתי זה בסדר.

מי בכלל צריך לראות את המכתב הזה חוץ מהם?

 

נ.ב.

ממתי אני אמור לפנות ללשכה? בפועל מה25.7 אני בבית, ב29.7 הם נתנו לי התראה של 30 יום - אבל למעשה הם משלמים לי לשבת בבית כל התקופה.

ללכת עכשיו? לחכות לסוף החודש?

 

שוב תודה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לך עכשיו כדי למצוא עבודה. את דמי האבטלה תתחיל לקבל מיום הפסקת העבודה במכתב.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ותתחיל לחפש עבודה ראויה חדשה כבר עכשיו! לא אחר כך, עכשיו!

 

זה לוקח זמן למצוא מקום עבודה טוב עם אופק שירות ראוי. אם תחכה אתה עלול להגיע למקום בעייתי ככל שהעו'ש יעיק עליך.

 

בהצלחה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

קודם כל מצטער לשמוע שפוטרת. אני למרות שעברו כ10 שנים מאז שפוטרתי וישבתי אח״כ חצי שנה בבית זוכר עד היום כמה זה היה קשה.

מאחל לך קודם כל שתמצא עבודה כלבבך וכמה שיותר מהר.

לא יזיק לדעתי אם תכתוב בכלליות מאיזה תחום אתה ונשתדל לעזור :-D

בני

חבר,אתה חופר

פורסם

גם בלי המכתב את יכול לחתום בלשכה

 

את המכתב מגישים לביטוח לאומי, ואם אין לך מכתב או לא תגיש אז את דמי האבטלה תתחיל לקבל החל מהחודש השלישי

 

נוסך המכתב וסיבת הפיטורין לא מעניינים אף אחד בביטוח לאומי, הם סך הכל צריכים לראות שפוטרת

 

גם אם חרגת מהנהלים בצורה החריפה ביותר זה לא אמור לפגוע לך בפיצויים, את זה המעסיק צריך להוכיח במקרה שהוא לא מעוניין לשלם לך פיצויים ושהוא נאלץ לפטר אותך עקב רשלנותך

אם הופרשו לך פיצויים מהמעביד אז גם אם אתה מתפטר אתה זכאי לפיצויים,

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...