Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.autostore.co.il/%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%9F-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%92%D7%94-Meguiar-s-DA-Power.html

 

אחרי כול החפירות בנושא בפורום.

 

מוגש כשירות לציבור :)

 

סיכוי סביר שארכוש לי אחד כזה, במיוחד בגלל שמקדחה ומברגה נטענת חזקה כבר יש לי בבית, למרות שבטוח וברור שזה לא משתווה למכונה אמיתית.

 

 

עכשיו שאלה לשם השאלה - במכונה רגילה אני יודע מניסיון שאם יש לך פלטה אחורית של 5 אינץ אתה יכול להשתמש בפד 5.5/6 ללא בעיה.

 

האם פה יהיה ניתן להשתמש בפד 5 אינץ'?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא יעזור לך אם תשים פד גדול על פלטה קטנה. הלחץ שתפעיל עם המכונה יהיה רובו בדיוק באיזור הפלטה ומסביב לפלטה יהיה פחות לחץ. בקיצור לא תיהיה אחידות.

יהיה קיים גם סיכון לקרוע את הפד בגלל שכוח הפיתול יהיה גבוהה יותר בפד באיזור הפלטה מאשר הפד שנמצא מחוץ לפלטה.

 
 

 

 
 
פורסם
http://www.autostore.co.il/%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%9F-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%92%D7%94-Meguiar-s-DA-Power.html

 

אחרי כול החפירות בנושא בפורום.

 

מוגש כשירות לציבור :)

 

סיכוי סביר שארכוש לי אחד כזה, במיוחד בגלל שמקדחה ומברגה נטענת חזקה כבר יש לי בבית, למרות שבטוח וברור שזה לא משתווה למכונה אמיתית.

 

 

עכשיו שאלה לשם השאלה - במכונה רגילה אני יודע מניסיון שאם יש לך פלטה אחורית של 5 אינץ אתה יכול להשתמש בפד 5.5/6 ללא בעיה.

 

האם פה יהיה ניתן להשתמש בפד 5 אינץ'?

 

איזו מברגה נטענת יש לך ?

 

רק תשים לב שאתה לא משתמש במברגה אימפקט.

פורסם
איזו מברגה נטענת יש לך ?

 

רק תשים לב שאתה לא משתמש במברגה אימפקט.

 

אני מקווה שאין מישהו שיש לו אימפקט ולא יודע מה זה אומר ...

פורסם

הייתי, ראיתי, קניתי.

המחיר סביר (לא זול אך לא הרבה יותר יקר מאשר לייבא לבד), סה"כ עלה לי כמעט 400 ש"ח כולל שני פדים נוספים (לחיתוך גס).

אבחן את המכונה בקרוב ואדווח על התוצאות.

אגב, ממש לא התלהבתי מהשרות, המוכר היה חסר סבלנות, אדיש ודיבר בקצרנות.

פורסם

אשמח לשמוע ממך חוות דעת לאחר שימוש.

בקשר לשירות - משה תמיד היה נחמד וקשוב ונתן שירות מצויין, מפתיע מה שאתה כותב, ואני מאמין לך כי גם לי קרה שהוא היה לחוץ מאוד וענה בזריזות. לטובים ביותר יכולות לקרות נפילות.

פורסם

משה חסר סובלנןת ?

 

אני מכיר אותו כמה שנים וראיתי אותו לא מצליח לצאת מהאיפוס גם עם הלקוחות הכי חופרים שיש

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם

לא קטלתי אף אחד, מצטער אם פגעתי באל משה. 8)

 

השרות היה סביר,

כאשר ביקשתי ממנו עזרה הוא קם וניגש אלי, וכאשר שאלתי שאלה הוא ענה לי.

אך הכל היה בקצרנות ובמעט מאוד מילים, ללא חיוך, ללא דו-שיח מצידו, ועשה הרושם שאין לו ממש כוח אלי.

יכול להיות שהיה לו יום רע, אולי.

ויכול להיות גם שאתם קצת מגזימים בהערכה שלכם אליו, אין לי מושג.

 

בכל מקרה, זהו לא נושא השרשור וחבל לגרור אותו לשם (טוב, אולי אני האשם בזה..)


×
×
  • תוכן חדש...