Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זו המברגה שיש לי http://www.alltools.co.il/item-1137/מברגה-מקדחה-נטענת-ליתיום-96V

 

הסל״ד מספיק?

זו לא מברגת איפקט למיטב ידיעתי, גם לא רשום.

 

תתאים לשימוש עם האביזר הנ״ל?

 

המברגה שלך היא עדינה ולשימוש ביתי, ואם תשתמש בה אתה תגמור אותה .

אתה צריך מברגה מקצועית שעושה 1500\1800\2000 סל"ד.

צריך מברגה חזקה מהסדרה המקצועית שמיועדות לעבודה קשה , לדוגמא בזמנו כמעט וקניתי את זאת :

 

http://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=2509

 

בקיצור עסק לא זול , אם אתה רוצה לראות תוצאות עם האביזר הזה .

 

וצריך לקחת בחשבון שהאביזר הזה יש לו קלאץ מובנה שמוריד ממהירות המברגה .

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קלאץ'? :shock:

אין לו "קלאץ' מובנה".

כן יש לו הנחתה של הסל"ד אך ע"י מערכת של גג"ש.

אם מעניין אתכם בדיוק באיזו מכפלה הוא מנחית אני יכול לבדוק.

 

בכל מקרה, גם עם מברגה "ביתית" (אגב המברגה של DeWalt רחוקה מלהיות מקצועית) שמספקת רק 600 סל"ד ניתן לעבוד ואפילו לקבל תוצאות טובות.

סל"ד מהיר יותר = עבודה מהירה יותר, כלומר פחות זמן עבודה נדרש על כל משטח.

אך למי שאין מברגה עם 1500 סל"ד, תפסיק גם מברגה עם 600 סל"ד רק שייקח בחשבון שהעבודה תהיה ארוכה יותר (אך לא פחות טובה).

כמובן שבניגוד לאחרים כאן בפורום, אני מדבר מניסיון.

 

רצוי כמובן שתהיה מברגה סבירה ולא צעצוע ובעלת שתי סוללות לפחות (סוללה אחת מספיקה ל-45 דקות עבודה רצופה, כלומר שעה עבודה ברוטו ובזמן הזה הסוללה השניה נטענת במלואה).

 

לגבי הרס למברגה, קישקוש!

 

כמובן שכל האמור נכון למי שאין לו נקודת חשמל קרובה לרכב, למי שיש כמובן שיכול להשתמש במקדחה רגילה.

במקרה זה כל מקדחה תתאים, גם הפשוטות ביותר.

 

יחד עם זאת, אני מעדיף לעבוד עם מברגה עקב השקט בזמן העבודה (מקדחות/פולישר מרעישים מאוד ולא נעים לי מהשכנים).

 

לדעתי זה מוצר משתלם מאוד, סה"כ מבצע לא רע את העבודה.

למי שרוצה מכונת פוליש לעבודה פעם ב.. זה נותן פיתרון טוב, אפילו אם צריך לרכוש עוד מברגה ב-900 ש"ח.

אני בטוח ששילוב של מברגה/מקדחה נטענת עם המכשיר הנ"ל יהיה הרבה יותר שימושי לטווח הארוך (לרוב האנשים) מאשר פולישר ייעודי.

ממליץ

פורסם

תודה רבה על תגובתך!

 

יש לי גם מקדחה חשמלית עם חיבור לחשמל/

 

בעקבות התגובה שלך אני כנראה בהחלט ארכוש את זה.

 

אגב - פה יש פדים 4 אינץ' יחסית בזול: http://www.cleanyourcar.co.uk/polishing/chemical-guys-hexlogic-pads/cat_82.html

 

http://www.cleanyourcar.co.uk/polishing/lake-country-4-spot-pads/cat_80.html

פורסם

^

למה לרעות בשדות זרים?

המחיר של הפדים הנ"ל הוא בערך 50 ש"ח לפני משלוח, ליחידה אחת.

ניתן לרכוש זוג פדים של מגס במחיר של 65 ש"ח.

http://www.autostore.co.il/%D7%96%D7%95%D7%92-%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-Cutting-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%94-4-Meguiars.html

אני חושב שהם מספיק טובים, אך למען האמת אין לי ניסיון עם פדים אחרים.

פורסם

5.95 פאונד לפד 4 אינץ' - לפי השער היציג של היום זה בערך 32 ש"ח לפני משלוח.

לא יקר יותר מידיי לדעתי.

ולא ראיתי את הפדים האלה, ראיתי רק את הערכות ב89 ש"ח, תודה רבה :mm_yeah:

פורסם

600 סל"ד הוא נחמד בשביל ליישם ווקס אבל אנשים קונים אותה בשביל לעשות פוליש .

בשביל לעשות פוליש צריך לפחות 1500-2500 סל"ד , ואתה גם צריך להפעיל לחץ על המברגה \מקדחה

ולהניע את הזרוע בתנועה איטית למעלה -למטה, ימינה -שמאלה , לפחות 4-6 פעמים, וכמובן לעבוד על שטח קטן .

עכשיו , אני לא רואה איך בדיוק 600 סל"ד תעמוד במשימה הזאת כשאתה תפעיל לחץ כי מן הסתם

אין למברגה כוח והיא תיעצר .

כול המברגות הביתיות שלא נועדו למשימת hevy duty , יתקשו לעמוד במשימה עד שיקרסו .

 

אז נכון שאין לי ניסיון עם המוצר הזה ובמקום זאת קניתי מכונת פוליש ייעודית . אבל

קראתי תגובות של מגווירס ותגובות של משתמשים שהשתמשו באביזר הזה ,

וההמלצה של מגווירס זה לעבוד עם מקדחה חשמלית ( לא פטישון \ אימפקט ) עד 2500 סל"ד.

וההמלצה של אנשים בשביל לעשות פוליש עם מברגה זה 1800 + סל"ד .

פורסם
600 סל"ד הוא נחמד בשביל ליישם ווקס אבל אנשים קונים אותה בשביל לעשות פוליש .

בשביל לעשות פוליש צריך לפחות 1500-2500 סל"ד , ואתה גם צריך להפעיל לחץ על המברגה \מקדחה

ולהניע את הזרוע בתנועה איטית למעלה -למטה, ימינה -שמאלה , לפחות 4-6 פעמים, וכמובן לעבוד על שטח קטן .

עכשיו , אני לא רואה איך בדיוק 600 סל"ד תעמוד במשימה הזאת כשאתה תפעיל לחץ כי מן הסתם

אין למברגה כוח והיא תיעצר .

כול המברגות הביתיות שלא נועדו למשימת hevy duty , יתקשו לעמוד במשימה עד שיקרסו .

 

אז נכון שאין לי ניסיון עם המוצר הזה ובמקום זאת קניתי מכונת פוליש ייעודית . אבל

קראתי תגובות של מגווירס ותגובות של משתמשים שהשתמשו באביזר הזה ,

וההמלצה של מגווירס זה לעבוד עם מקדחה חשמלית ( לא פטישון \ אימפקט ) עד 2500 סל"ד.

וההמלצה של אנשים בשביל לעשות פוליש עם מברגה זה 1800 + סל"ד .

 

אין לך ניסיון? מה באמת?!

האמת שלא חשבתי אחרת.

 

בכל מקרה, אני בניגוד גמור אליך, עבדתי עם המוצר הזה על מברגה רגילה 600 סל"ד.

היא לא עצרה לי (למען האמת, יש סיכוי טוב שהפד יקרע לפני שהמכונה תעצור), לא התחממה, ולמעשה עבדה ללא דופי!

ולצורך העיניין, מכונה עם סל"ד גבוה מסיגה זאת ע"י שימוש בגיר פלנטארי, כלומר בסל"ד גבוה המומנט נמוך משמעותית לעומת סל"ד נמוך.

 

בכל מקרה, אשמח אם לא תטעה אנשים!

רכשת מכונה ייעודית, יופי לך, זה לא אומר שכל השאר גם צריכים..

פורסם

לכן אני משתמש עם המוצר באמצעות מקדחה של בוש ,לא מתעייפת הסוללה לא נגמרת ,יש לה ווסת מהירויות , הכבל לא מפריע הרי גם ככה כל פולישר יעודי מגיע עם כבל חשמל .

 

ונדמה לי שאנחנו מפספסים את המטרה של הפורום ,במקום לעזור לייעץ אחד לשני ,מתנגחים ומתנצחים כאן ,חוכמולוגים לא חסר תנו להם להמשיך בשלהם .

 

מעדיף להיות צופה ולא להתערב .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם
לכן אני משתמש עם המוצר באמצעות מקדחה של בוש ,לא מתעייפת הסוללה לא נגמרת ,יש לה ווסת מהירויות , הכבל לא מפריע הרי גם ככה כל פולישר יעודי מגיע עם כבל חשמל .

 

ונדמה לי שאנחנו מפספסים את המטרה של הפורום ,במקום לעזור לייעץ אחד לשני ,מתנגחים ומתנצחים כאן ,חוכמולוגים לא חסר תנו להם להמשיך בשלהם .

 

מעדיף להיות צופה ולא להתערב .

 

אתה משתמש במקדחה חשמלית עד 2500 סל"ד , וזאת גם ההמלצה ממגווירס למי שרוצה לעשות פוליש למטרת תיקון צבע.

למברגות אין את הכוח והסל"ד המתאים לעבודות מסוג הנ"ל .

 

אבל מה אני אגיד לך ?

מנסה להסביר את מה שקראתי בביקורות של אנשים לגבי המוצר + מגווירס , ובא אלון וקוטל את הביקורות האלה

כי הוא הצליח לעבוד עם 600 סל"ד .

אני לא בא להכתיב פה למישהו איך לעבוד או מה לקנות אבל אלון תפס על זה גל כשאמרתי שאין לי ניסיון עם האביזר,

כאילו שאם זה "עובד " אצלו , אז אין ספק זה יעבוד עם כול מברגה 600 סל"ד . וזאת הטעות .

פורסם

תשמע גם בעבודה ידנית זה עובד ,הכל עניין של כמה זמן ואיכות העבודה .

 

ובאמת אין ויכוח כאן ,הצליח עם מברגה שיהיה בכיף ,הצליח עם 600 סלד שיהיה בכיף .

אני מתבסס על המלצות היצרן של המוצר ולכן הלכתי ישר על מקדחה ובעיה של שקע קרוב לרכב אין לי אז הסתדר .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם
תשמע גם בעבודה ידנית זה עובד ,הכל עניין של כמה זמן ואיכות העבודה .

 

ובאמת אין ויכוח כאן ,הצליח עם מברגה שיהיה בכיף ,הצליח עם 600 סלד שיהיה בכיף .

אני מתבסס על המלצות היצרן של המוצר ולכן הלכתי ישר על מקדחה ובעיה של שקע קרוב לרכב אין לי אז הסתדר .

 

אתה מרוצה מהמוצר?

עשית רכב שלם?

כמה זמן לקח?

 

אשמח לפירוט. תודה מראש.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
אתה מרוצה מהמוצר?

עשית רכב שלם?

כמה זמן לקח?

 

אשמח לפירוט. תודה מראש.

 

עשיתי את גג הרכב רק בשביל הניסוי , עובד די מהר ,נכון שלא הכי נוח כמו פולישר אבל מתרגלים .

לקח רבע שעה קומפאונד ועוד רבע שעה לפוליש ,גלייז ואוטם מרחתי ידני (נתתי לילד לעזור)

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS


×
×
  • תוכן חדש...